Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka eivät ikinä pystyisi tapailemaan ketään huomattavasti vanhempaa tai nuorempaa?

Vierailija
27.07.2016 |

Kavereilla ja ystävillä vaihtelee kumppanien ikäerot ihan hirveästi. Itse en ikinä pystyisi tapailemaan ketään kovin paljon vanhempaa tai nuorempaa, tuntuu että elämäntilanteet olisi aivan erilaiset. Vanhempien ihmisten seurassa tulee sellainen olo että olen keskenkasvuinen kakara, ja nuoremmat sitten tuntuu niiltä keskenkasvuisilta kakaroilta. Maks. Ikäero joka toimisi itselleni olisi noin pari vuotta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kavereilla ja ystävillä vaihtelee kumppanien ikäerot ihan hirveästi. Itse en ikinä pystyisi tapailemaan ketään kovin paljon vanhempaa tai nuorempaa, tuntuu että elämäntilanteet olisi aivan erilaiset. Vanhempien ihmisten seurassa tulee sellainen olo että olen keskenkasvuinen kakara, ja nuoremmat sitten tuntuu niiltä keskenkasvuisilta kakaroilta. Maks. Ikäero joka toimisi itselleni olisi noin pari vuotta.

En haluaisi tapailla itseäni vanhempaa naista. Nuoremmat kyllä kelpaavat.

m27

Vierailija
2/13 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kavereilla ja ystävillä vaihtelee kumppanien ikäerot ihan hirveästi. Itse en ikinä pystyisi tapailemaan ketään kovin paljon vanhempaa tai nuorempaa, tuntuu että elämäntilanteet olisi aivan erilaiset. Vanhempien ihmisten seurassa tulee sellainen olo että olen keskenkasvuinen kakara, ja nuoremmat sitten tuntuu niiltä keskenkasvuisilta kakaroilta. Maks. Ikäero joka toimisi itselleni olisi noin pari vuotta.

En haluaisi tapailla itseäni vanhempaa naista. Nuoremmat kyllä kelpaavat.

m27

Ja tulit kertomaan tämän otsikosta huolimatta koska...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompaa kai se on tapailla isolla ikäerolla, koska silloin on joku selkeä syy jota syyttää jos homma ei toimi tai jos toinen moittii, kun taas omanikäisen kanssa se vika on itsessä eikä siinä että toinen on niin vanha tai nuori!

Vierailija
4/13 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kavereilla ja ystävillä vaihtelee kumppanien ikäerot ihan hirveästi. Itse en ikinä pystyisi tapailemaan ketään kovin paljon vanhempaa tai nuorempaa, tuntuu että elämäntilanteet olisi aivan erilaiset. Vanhempien ihmisten seurassa tulee sellainen olo että olen keskenkasvuinen kakara, ja nuoremmat sitten tuntuu niiltä keskenkasvuisilta kakaroilta. Maks. Ikäero joka toimisi itselleni olisi noin pari vuotta.

En haluaisi tapailla itseäni vanhempaa naista. Nuoremmat kyllä kelpaavat.

m27

Ja tulit kertomaan tämän otsikosta huolimatta koska...?

ööh? Luitko itse otsikkoa? En pystyisi tapailemaan itseäni vanhempaa naista.

Vierailija
5/13 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua tätä "eri elämäntilanteet" -juttua. Eikö se rajoite ole ihan sinun päässäsi, ap? Ja olet vielä ylpeä siitä? Ei mulle ainakaan parisuhteessa oleellisinta ole olla samassa elämänvaiheessa kuin kumppani. Tai yllättävän monen ikäisenä voi olla aivan samoissa tilanteissa ainakin siellä mistä minä tulen (ylempi keskiluokka pääkaupunkiseudulta).

Vierailija
6/13 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua tätä "eri elämäntilanteet" -juttua. Eikö se rajoite ole ihan sinun päässäsi, ap? Ja olet vielä ylpeä siitä? Ei mulle ainakaan parisuhteessa oleellisinta ole olla samassa elämänvaiheessa kuin kumppani. Tai yllättävän monen ikäisenä voi olla aivan samoissa tilanteissa ainakin siellä mistä minä tulen (ylempi keskiluokka pääkaupunkiseudulta).

Tai siis... suhde ei vain tuntuisi tasavertaiselta. Vuosien varrella kuitenkin karttuu elämänkokemusta ja en vain tuntisi oloani mukavaksi suhteessa, jossa olisin huomattavasti nuorempi tai vanhempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman ikäinen on mielestäni sopiva vaihtoehto. 

Vanhempaa miestä en voisi tavata, koska miesten ulkonäkö rappeutuu ja he kaljuuntuvat. Lisäksi monilla on erektio-ongelmia.

Nuorempaa miestä voisin mahdollisesti tavata, mutta ikäero olisi enintään viisi vuotta. 

Vierailija
8/13 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän väliä ikäerolla - nykyään mun haitari on 30-50 vuotta! Ja miehillä usein 20-45 vuotta. Olen 45 v nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulisi ajankohtaiseksi niin nyt ajatuksena 5 vuotta ikäeroa tuntuu maksimilta. Niin, että mies olisi vanhempi. Nuoremman (siis YHTÄÄN nuoremman) kanssa en voisi olla, en tiedä mistä tämä ajatus on tullut itselle. Kotona ei ole ikinä ikäeroista puhuttu, hyvä jos tiedän tai muistan vieläkään minkä ikäisiä omat vanhemmat on, mutta silti jotenkin ajattelen, että miehen täytyy olla vanhempi. Monesti tavannut kivoja tyyppejä joihin on vähän ihastunutkin... siihen asti, että selviää tyypin olevan mua nuorempi. Sitten kiinnostus loppuu kuin seinään enkä tosiaan ymmärrä itsekkään mistä tämä kumpuaa! :D

Tuntuu oudolta ajatellakkin, että seurustelisi jonkun 20 vuotta vanhemman kanssa. Mies olisi lähempänä vanhempieni ikää ja varmaan kokeillut kaiken a:sta ö:hön kun minä vasta putkahdin tähän maailmaan eli ymmärrän mitä tuolla "eri elämäntilanteella" tarkoitetaan. Toinen muistelee lapsuuttaan 70-luvulla ja toinen 90-luvulla. Ei olisi mitään yhdistäviä muistoja nuoruudesta tms jne...

Tulipa pitkä ja sekava lätinä taas!

Vierailija
10/13 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-, 35- ja 45-vuotiailla voi olla hyvinkin samanlainen elämäntilanne. Elämäntilanteeseen vaikuttaa enemmän, mitä haluaa ja saa elämältä, kuin ikä. Eivät asiat seuraa toisiaan missään ennalta määritellyissä vaiheissa: opinnot, sinkkuilu, deittailu, työpaikka, kihlat, lapsi, naimisiin, omakotitalo, toinen lapsi, toinen työpaikka, sivusuhde, ero, sinkkuilu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi seurustella hirveästi vanhemman kanssa. 3 vuotta vanhempi on ehdoton yläikäraja. 5 vuotta nuoremman kanssa taas voisin seurustella.

N25

Vierailija
12/13 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos noin on niin sitten ei ole kypsä tapailemaan vielä ketään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhmu kirjoitti:

Jos tulisi ajankohtaiseksi niin nyt ajatuksena 5 vuotta ikäeroa tuntuu maksimilta. Niin, että mies olisi vanhempi. Nuoremman (siis YHTÄÄN nuoremman) kanssa en voisi olla, en tiedä mistä tämä ajatus on tullut itselle. Kotona ei ole ikinä ikäeroista puhuttu, hyvä jos tiedän tai muistan vieläkään minkä ikäisiä omat vanhemmat on, mutta silti jotenkin ajattelen, että miehen täytyy olla vanhempi. Monesti tavannut kivoja tyyppejä joihin on vähän ihastunutkin... siihen asti, että selviää tyypin olevan mua nuorempi. Sitten kiinnostus loppuu kuin seinään enkä tosiaan ymmärrä itsekkään mistä tämä kumpuaa! :D

Tuntuu oudolta ajatellakkin, että seurustelisi jonkun 20 vuotta vanhemman kanssa. Mies olisi lähempänä vanhempieni ikää ja varmaan kokeillut kaiken a:sta ö:hön kun minä vasta putkahdin tähän maailmaan eli ymmärrän mitä tuolla "eri elämäntilanteella" tarkoitetaan. Toinen muistelee lapsuuttaan 70-luvulla ja toinen 90-luvulla. Ei olisi mitään yhdistäviä muistoja nuoruudesta tms jne...

Tulipa pitkä ja sekava lätinä taas!

No minulla on mies, joka on minua 20 vuotta vanhempi, joka kirjoitin, että miten ikä muka heti heittää ihmiset niin eri elämäntilanteisiin, ettei voi syntyä suhdetta. Oikeastaan meitä kiinnostaa kuulla toistemme nuoruuksista ja niissä on yhdistävääkin, vaikka eri lailla kuin tarkoitit sanoa. Tavatessamme mies oli tehnyt kyllä kaikenlaista mutta ei opiskellut ylioppilaaksi, hankkinut perhettä tai muuta sellaista ja oli juuri opiskelemassa. Mä olin kirjoittanut muutamaa vuotta aikaisemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän