Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on miehesi ihannenainen - minkä tyyppisistä tykkää? Vastaatko ihannetta?

Vierailija
27.07.2016 |

Jos sinun pitäisi nimetä joku tunnettu nainen (tai mies), joka vastaisi miehesi naisihannetta, kuka se olisi? Ulkonäöltä, luonteeltaan, elämäntavoilta, ammatilta ym. Vastaatko ihannetta / mitä naistyyppiä itse edustat?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exät ovat tykänneet isotissisistä blondeista ja siihen kategoriaan kyllä ulkonäöllisesti kuulun. Nykyinen tykkää siitä että naisella on iso takamus mutta kapea vyötärö, tisseille sama kunhan on edes vähän. En tiedä onko hiusten tai silmien värillä hänelle väliä, mutta tykkää pyöreäkasvoisista, sellaisista joilla on pehmeät piirteet. Kammoksuu luisevia mallikasvoja joita minä taas pyöreäposkisena  ihannoin. Mieluummin pitkät hiukset kuin lyhyet.

Minä ihailen myös hoikkia, sileitä sääriä naisilla, mies ei sellaisia edes huomaa (minun onneksi, nimimerkillä pottupelto reisien tilalla) Miehen makuun käytän myös välillä ehkä hieman liikaa meikkiä, hän tykkäisi musta aika naturellina.

Vierailija
22/35 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin nää mun poikkikselt :D se tykkää vaa lihavast kropast mut nää on kasvojen ja hiusten perusteel "julkkiksii" joiden ulkonäöst se tykkää.

Suomalaisista: Sanni Grahn Laasonen ja Tiina Elovaara

Ulkomaisista: Miss Big Arabian Beauty 2013 Dunia Kamana

Amy Diamond

Kate Middleton

Muistutan kyl noita. Oon brune ja ruskeet silmät, nätit säännölliset ja nuoren näköset baby face tyttömäiset kasvonpiirteet. No ok, oon 17 :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin, ei uskaltanut vastata :D Mun mielestä hänen makuaan on etelä-eurooppalaiset naiset. Itsellä siniset silmät, välillä vaaleahkot hiukset välillä vaalean ruskeat.. 

Vierailija
24/35 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

25/35 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tykkää muodokkaista naisista, hoikka vyötärö, isot rinnat ja iso takapuoli. Treenattu naisen vartalo ei iske, ellei takapuoli sitten pelasta (Jen Salter). Kropan puolesta KimK, Amber Rose, Iskra Lawrence, London Andrews. Pitää tummapiirteisistä, meikkamaattomista naisista. Haluaa kuulemma herätä aamulla samannäköisen naisen vierestä, jonka viereen yöllä on nukahtanut :D

Arvostaa maanläheisyyttä, rentoutta, seikkailunhalua ja kovaa libidoa. 

Ulkonäön puolesta olen miehelle ilmeisesti todella mieluinen. Olen rauhallinen, maanläheinen, rento ja libidoni pärjää yleensä hänelle. Seikkailunhalu minulta puuttuu lähes kokonaan.

Vierailija
26/35 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että mieheni naisihanne olisi minua sirompi, hoikempi ja ehken jopa hieman pidempi nainen. Meillä kuitenkin synkkaa todella hyvin, on samat arvot jne, joten eiköhän tuo ole ihan tyytyväinen. Mies siis kehuu minua aina kauniiksi ja nuorempana sinkkuna mulla oli ihan ok vientiäkin, oon sellainen luonnollinen ja tavallisen nätti. Nyt vaan painoa tullut aika paljon lisää viimeisimmän raskauden myötä, joten luulen että mies olisi iloinen jos olisin laihempi. Mutta sen verran fiksu mies on, ettei arvostele mun painoa.

Vierailija
27/35 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmista ja isotissisistä. Parainen vuosi vuodelta.

Vierailija
28/35 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma tällainen:

Pituus alle 165, ylipainoinen ( ainakin vatsan pitää pömpöttää naisellisesti), treenaamaton peppu plussaa, laiha läskikin käy, maantienväriset hiukset ( värjätty Kouvola-tukka tai haisunäätä-look plussaa), iso nenä, suomalaiset silmät  ( harmaat, lähellä toisiaan). Huono iho plussaa. Hammaskorut ja tatskat plussaa, lävistykset MUST. Ehdottomasti töpseli-tai perunanenä. Huono ryhti plussaa, leggarit ja Lidlin tunika yhdistettynä nuhjuisiin kangaskenkiin on kotoisan näköistä. Tupakointi plussaa, humalahakuinen rempseä alkoholinkäyttö plussaa, kouluttamattomuus ehdoton must. Meikillä ei niin väliä, mutta hämähäkkimäiset tekoripset plussaa. Pitää tykätä matkailusta, varsinkin risteilyistä Tallinnaan.

29/35 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne Mattila. Pienet rinnat ja normaali kroppa. En tykkää liian laihoista tai liian treenatuista

Vierailija
30/35 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tykkää wt-muijista ja minä olen pitänyt itseäni ladyna mutta kauhukseni tajusin että mies on todennut minut wt-muijaksi ja tykkää siksi. Mitä ihmettä tehdä kun vastaa toisen ihannetta mutta ei halua olla sellainen?

Vierailija
31/35 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma tällainen:

Pituus alle 165, ylipainoinen ( ainakin vatsan pitää pömpöttää naisellisesti), treenaamaton peppu plussaa, laiha läskikin käy, maantienväriset hiukset ( värjätty Kouvola-tukka tai haisunäätä-look plussaa), iso nenä, suomalaiset silmät  ( harmaat, lähellä toisiaan). Huono iho plussaa. Hammaskorut ja tatskat plussaa, lävistykset MUST. Ehdottomasti töpseli-tai perunanenä. Huono ryhti plussaa, leggarit ja Lidlin tunika yhdistettynä nuhjuisiin kangaskenkiin on kotoisan näköistä. Tupakointi plussaa, humalahakuinen rempseä alkoholinkäyttö plussaa, kouluttamattomuus ehdoton must. Meikillä ei niin väliä, mutta hämähäkkimäiset tekoripset plussaa. Pitää tykätä matkailusta, varsinkin risteilyistä Tallinnaan.

Iso nenä ja sitten vielä töpseli- tai perunanenä. Kuinka monta nenää sillä muijalle oikein pitää naamassaan olla? 😧

Vierailija
32/35 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa tarkalleen sanoa minkälaisista mies pitää, kun ei myönnä minulle mitään tai suostu sanomaan/uskalla sanoa minkä näköinen on ihannenaisensa, kun aina vaan vastaa, että sellainen nainen, kuin minä... 

Mutta itse näin pääteltynä luulisin, että mies pitää hoikista, lyhyistä ja ilmeisesti vaalea tukkaisista naisista ainakin seksuaalisesti(?). Pitää, että nainen näyttää naiselta, eli huoliteltulta kauniilta naiselta (eli tällä tarkoitan, että ei esim. pukeudu poikamaisesti vaan osaa pukeutua, laittaa hiukset, meikkaa ja käyttäytyä naisellisesti ja jne.) Ainakin kadunkulmassa, kun huomaan, että katsoo nais kauneutta niin yleensä katsoo juuri näitä...

Itse olen hoikka, ihan nätti mielestäni ja kaduillakin joskus tullaan kehumaan kauneuttani ja mieheni ystävät myös, mutta olen tummatukkainen.. Harmittaa ainakin, kun itse en ole vaalea hiuksinen ja eniten näyttäisi siltä, että miehen pää kääntyy enemmän näihin.. :/ mies on kyllä sanonut, että pitää ilmeisesti enemmän tummahiuksista, mutta on myös sanonut, että periaatteessa hiusvärillä ei ole hänelle mitään merkitystä, mutta en sitten tiedä, kun tuntuu ettei hän ehkä rehellisesti uskalla sanoa minulle (?)

Vierailija
33/35 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suicide girlsit aikalailla (googlesta löytyy kuvia)

Sit yksittäisiä mistä tykkää on Iina Kuustonen, Jutta Gustafberg, Karita Tykkä, Jessica Nigri, Stina Girs.... 

Eli aikalailla laidasta laitaan. Kunhan on hoikka/sopusuhtainen vartalo ja nätit kasvot :D Itse menen ehkä tohon Suicide Girls- kastiin mutta ilman tatskoja. :D

Vierailija
34/35 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uo

Vierailija
35/35 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma tällainen:

Kuka julkisuuden henkilö täyttää kriteerit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän