Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako raamattu lukea?

Vierailija
27.07.2016 |

Olen miettinyt sen lukemista kokonaan ihan mielenkiinnosta. Haluan nähdä, miksi jotkut ihmiset niin kovasti uskovat jumalaan. Mistä voisin löytää raamatun?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luin Raamatun viime talvena yhtäkkisen päähänpiston (!) tuloksena. Oli kyllä raskas lukukokemus - etupäässä toisteisuuden, jankkaamisen ja sisällön yllättävän raakuuden vuoksi - mutta ihan tyytyväinen olen, että sain kuitenkin koko kirja(sto)n luettua. Nyt on huomattavasti helpompaa keskustella [lue: väitellä] kristinuskoon liittyvistä asioista, kun olen paremmin perillä asioista.

Vahvasti nihkeä suhtautumiseni kristinuskoon, ja melkeinpä kaikkiin muihinkin valtauskontoihin, ei ainakaan lieventynyt, mutta tulipahan sivistettyä itseään pitkästä aikaa. :)

Vierailija
22/22 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskys yritin, mutta rehellisesti en pystynyt pitämään mielenkiintoa yllä, kun oli niin tylsää ja raskasta luettavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme