Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, haluan treffeille kanssasi.

Julos
27.07.2016 |

Nyt olen valmis aloittamaan suhteen ja tiedän, että onnemme on taattu. Joku voisi sanoa minua ylimieliseksi, mutta minä sanon itsevarmuudeksi. Hyvien ja pahojen aikojen, jos rakastumme, en jätä sinua koskaan.

M23, HKI

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä löydät sen oikean

Vierailija
2/14 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, voi..olet mun poikani ikäinen. En minä noin nuoren kanssa rupia millekkään.. ja aika varma pitää olla, ettei tee rajauksia mihinkään suuntaan. Tai sitten vain liian epätoivoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpais, jossen olisi varattu. Toivotan onnea ja menestystä tulevaan suhteeseen, toivottavasti löydät sinulle sopivan kumppanin! :)

N28

Vierailija
4/14 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, voi..olet mun poikani ikäinen. En minä noin nuoren kanssa rupia millekkään.. ja aika varma pitää olla, ettei tee rajauksia mihinkään suuntaan. Tai sitten vain liian epätoivoinen.

Kauheaa ahdasmielisyyttä. Ikä on vain nnumero!

Vierailija
5/14 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan alle kolmikymppisen av-naisen kanssa treffeille. Lupaan, en koskaan jättäisi sinua ja raahaisin tarpeen mukaan ulos palavasta talosta ja kolariautosta omista kivuista ja murtuneista luista välittämättä. Lapsiltamme ei koskaan puuttuisi mitään, mutta heistä kasvaisi silti vaatimattomia mutta hyväitsetuntoisia tulevaisuuden suurhenkilöitä jotka nostaisivat Suomen uuteen kukoistukseen.

Vierailija
6/14 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiinnostaa voi laittaa sähköpostiosoitteen tänne, ehkäpä otan yhteyttä.

t. Ap

Vierailija
7/14 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tapaamme?

N21

Vierailija
8/14 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 20v ja voisin lähtee treffeille sunkaa ;) jos laitat oman sähkikses niin lupaan ottaa yhteyttä <3

Vierailija
9/14 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaipa sitten rohkenen ja teen aloitteen. juloss@yopmail.com

t. ap

Vierailija
10/14 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3 Menkää ja tehkää raportti sit tänne.

Vierailija
11/14 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 20v ja voisin lähtee treffeille sunkaa ;) jos laitat oman sähkikses niin lupaan ottaa yhteyttä <3

Eipä tullut mtn....

Vierailija
12/14 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raportti: eipä tullut viestiä.

t. ap

Vierailija
13/14 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kokeile tinderiä?

Vierailija
14/14 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset kokeile tinderiä?

En usko tinderiin, tässä muutama syy:

1. Tuntuu, että kilpailu on siellä miesten osalta hemmetin kovaa, josset ole super komea niin unohda ittes.

2. Uskokaa tai älkää, mutta minulla on ystäviä. Heidän kokemukset ovat vain näitä: yhden illan seksisuhteita, pinnallisuutta, urpoja jätkiä.

3. En usko, että minunlaiseni nainen olisi tinderissä (ei siis alenisi moiseen).

4. Tinder appinä on sellainen että ihminen puhuu samaan aikaan monelle tyypille ja sieltä sitten valkkaan jonkun syystä tai toisesta, koko rakkauden konsepti on outo siellä.

Jtn tähän suuntaan. t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän