Nainen, haluan treffeille kanssasi.
Nyt olen valmis aloittamaan suhteen ja tiedän, että onnemme on taattu. Joku voisi sanoa minua ylimieliseksi, mutta minä sanon itsevarmuudeksi. Hyvien ja pahojen aikojen, jos rakastumme, en jätä sinua koskaan.
M23, HKI
Kommentit (14)
Voi, voi..olet mun poikani ikäinen. En minä noin nuoren kanssa rupia millekkään.. ja aika varma pitää olla, ettei tee rajauksia mihinkään suuntaan. Tai sitten vain liian epätoivoinen.
Mulle kelpais, jossen olisi varattu. Toivotan onnea ja menestystä tulevaan suhteeseen, toivottavasti löydät sinulle sopivan kumppanin! :)
N28
Vierailija kirjoitti:
Voi, voi..olet mun poikani ikäinen. En minä noin nuoren kanssa rupia millekkään.. ja aika varma pitää olla, ettei tee rajauksia mihinkään suuntaan. Tai sitten vain liian epätoivoinen.
Kauheaa ahdasmielisyyttä. Ikä on vain nnumero!
Minäkin haluan alle kolmikymppisen av-naisen kanssa treffeille. Lupaan, en koskaan jättäisi sinua ja raahaisin tarpeen mukaan ulos palavasta talosta ja kolariautosta omista kivuista ja murtuneista luista välittämättä. Lapsiltamme ei koskaan puuttuisi mitään, mutta heistä kasvaisi silti vaatimattomia mutta hyväitsetuntoisia tulevaisuuden suurhenkilöitä jotka nostaisivat Suomen uuteen kukoistukseen.
Jos kiinnostaa voi laittaa sähköpostiosoitteen tänne, ehkäpä otan yhteyttä.
t. Ap
Oon 20v ja voisin lähtee treffeille sunkaa ;) jos laitat oman sähkikses niin lupaan ottaa yhteyttä <3
<3 Menkää ja tehkää raportti sit tänne.
Vierailija kirjoitti:
Oon 20v ja voisin lähtee treffeille sunkaa ;) jos laitat oman sähkikses niin lupaan ottaa yhteyttä <3
Eipä tullut mtn....
Raportti: eipä tullut viestiä.
t. ap
Vierailija kirjoitti:
Mikset kokeile tinderiä?
En usko tinderiin, tässä muutama syy:
1. Tuntuu, että kilpailu on siellä miesten osalta hemmetin kovaa, josset ole super komea niin unohda ittes.
2. Uskokaa tai älkää, mutta minulla on ystäviä. Heidän kokemukset ovat vain näitä: yhden illan seksisuhteita, pinnallisuutta, urpoja jätkiä.
3. En usko, että minunlaiseni nainen olisi tinderissä (ei siis alenisi moiseen).
4. Tinder appinä on sellainen että ihminen puhuu samaan aikaan monelle tyypille ja sieltä sitten valkkaan jonkun syystä tai toisesta, koko rakkauden konsepti on outo siellä.
Jtn tähän suuntaan. t. ap
Kyllä löydät sen oikean