Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on liian kiltti ja huomaavainen, enkä halua enää häntä

Vierailija
27.07.2016 |

Tilanne on se, että mieheni on liian kiltti. Hän haluaa aina, että minulla on kaikki hyvin, siivoaa ja kokkaa, tekee suunnitelmat niin että voimme viettää aikaa yhdessä. Hän ei koskaan riitele kanssani, koska välttelee konflikteja. Hän palvoo minua suorastaan. Hän ei lähde ikinä ulos ilman minua, vaan välttelee poikieniltoja.

Nyt tämä tilanne on mennyt siihen, että minulla ei ole seksuaalisia haluja häntä kohtaan. Ollaan oltu yhdessä 2v. Mieheni on kaikin puolin ihana, mutta mikä helvetti siinä on, että tämmöinen kiltteys alkaa kyllästyttämään? Itse olen aika tulinen persoona ja tempperamenttinen persoona, enkä kaipaa mitään toista yhtä pässiä kanssani suhteeseen, mutta kyllä liiallinen kiltteys vie suhteesta kipinän ja mielenkiinnon. En halua, että toinen elää vain vuokseni.

Puhuimme eilen, ja mieheni on siitä lähtien ollut todella kylmä. En tiedä mitä tässä tekisin. Miehessäni onmuuten kaikki kohdallaan. :( Asiallisia kommentteja kiitos!

Kommentit (241)

Vierailija
1/241 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jätä se, minkäs sille mahtaa.

Vierailija
2/241 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ota joku jännämies ja laske nykyinen miehesi vapaalle jalalle.

Kyllä sä aika nopeasti jonkun vaimon hakkaajan löydät, jos sitä olet vaille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/241 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin olisin lukenut omasta parisuhteesta, paitsi ollaan oltu yli 3v yhdessä. Tässä nyt onkin se dilemma juuri, että mies olisi täydellinen puoliso ja isä. Mutta intohimoa meillä ei ole.

Jäänkö "kaverisuhteeseen" jossa toinen on paras kaveri ja tullaan hyvin juttuun, seksiä joskus ehkä muutaman kerran puolessa vuodessa jne.. Ärsyttävää..! Halusin kiltin ja huomioivan miehen, mutta liika on liikaa, näköjään :(

En haluaisi hänestä luopua, tullaan niin hyvin juttuun. Mutta mitään fyysistä meillä ei ole. Itku tulee kun ei tiä mitä tekisi..

Vierailija
4/241 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan kuin olisin ite kirjoittanut tuon.

Hankin vielä lapsetkin em miehen kanssa, halut loppui täysin kun piti vierekkäin tiskatakin.

Mies muuttui kaveriksi ja intohimo lopahti. Ei myöskään enää tavannut kavereita. Aina jos vähän jostain älähdin, teki juuri niin kuin halusin.

Sanomattakin selvää että päädyttiin eroon. Harmittaa vietävästi.

Vierailija
5/241 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännämiehet eivät ole tyyppiäni, mutta kyllä oman tahdon saa omata ja myös oman elämän parisuhteen ulkopuolella.

- Ap

Vierailija
6/241 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha, 3&4, onko meitä vielä lisää

Vierailija
7/241 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman OT:na, mutta aihetta liipaten: Miehesi kuulostaa läheisriippuvaiselta, joka taipuu vaikka tuhannelle mutkalle miellyttäkseen toista. Yleensä tuo on naisten vika, personaallisuuden kipeä kohta. Pelko hylätyksi tulemisesta ja niin edelleen. Kiltteydestä kipeä ja mitä näitä on.

Miettikääpä siis naiset, miltä tuo matelu tuntuu kanssaihmisistä. Toisin kuin luulette, se ei tee teistä miellyttäviä, vaan uuvuttavia. Vahditte jokaista vihaista sanaa, äkäistä elettä ja hengähdystä ja yritätte pehmentää. Se tekee ystävälle tai puolisolle todella raskaan olon. Hän tuntee olevansa vastuussa jokaisesta kyyneleestä ja hartian värähdyksestä.

Tiedän mistä puhun, koska oivalsin tuon itse vain pitkän terapian kautta.

Vierailija
8/241 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännämiehet eivät ole tyyppiäni, mutta kyllä oman tahdon saa omata ja myös oman elämän parisuhteen ulkopuolella.

- Ap

4 jatkaa

Epäilen että se liittyy jotenkin miehen äitisuhteeseen. Mun eksällä ei ollut kotona kunnon miehenmallia ja todella vahva äiti.

Vierailija
9/241 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman OT:na, mutta aihetta liipaten: Miehesi kuulostaa läheisriippuvaiselta, joka taipuu vaikka tuhannelle mutkalle miellyttäkseen toista. Yleensä tuo on naisten vika, personaallisuuden kipeä kohta. Pelko hylätyksi tulemisesta ja niin edelleen. Kiltteydestä kipeä ja mitä näitä on.

Miettikääpä siis naiset, miltä tuo matelu tuntuu kanssaihmisistä. Toisin kuin luulette, se ei tee teistä miellyttäviä, vaan uuvuttavia. Vahditte jokaista vihaista sanaa, äkäistä elettä ja hengähdystä ja yritätte pehmentää. Se tekee ystävälle tai puolisolle todella raskaan olon. Hän tuntee olevansa vastuussa jokaisesta kyyneleestä ja hartian värähdyksestä.

Tiedän mistä puhun, koska oivalsin tuon itse vain pitkän terapian kautta.

Olisiko näin, kuulostaa kyllä viisailta sanoilta

4

Vierailija
10/241 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain paikallisesta käyt hakemassa tatuoidun kaljupään, jos osoittaa aggressiota muita kohtaan niin parempi sun kannalta. Vaihda mies.

Vierailija
11/241 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa vietellä miehesi, sillä kiltit miehet on harvassa ja mikäpä olisikaan parempaa kuin viettää iltaa tuollaisen kanssa pitkälle yöhön, ja vielä herätellä nukahtanutta nallea että mites olis vielä yhdet ;) Varmaan sekin arvostais seuraa jossa häntä arvostetaan.

t. homppeli

Vierailija
12/241 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain paikallisesta käyt hakemassa tatuoidun kaljupään, jos osoittaa aggressiota muita kohtaan niin parempi sun kannalta. Vaihda mies.

Joo ei kiitos. :)

- Ap

Vierailija
13/241 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yhtä tulinen kuin itse olet ei kelpaisi?

Joutuuhan sun mieskin sun kanssa elämään.

Ei ole tullut mieleen että jos kykenisit säätelemään itseäsi paremmin ei miehen tarvitsisi yrittää olla mielinkielin ettei arvon rouva vain kilahda jostain.

...ttu.

Vierailija
14/241 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen naisen murheita: Mies on liian kiltti ja huomaavainen

toistan:

Mies on liian kiltti ja huomaavainen

voi jumalauta...

Vierailija
15/241 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisista miehistä moni haaveilee. Ainakin minunlaiseni. Laske vapaalle, varmasti löytää jonkun joka palvoo yhtä palavasti takaisin. :)

Vierailija
16/241 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti noin hyvä mies löytää naisen joka arvostaa häntä eikä ota sua takaisin kun oot ahdistunut toisenlaisen miehen kanssa

Vierailija
17/241 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi yhtä tulinen kuin itse olet ei kelpaisi?

Joutuuhan sun mieskin sun kanssa elämään.

Ei ole tullut mieleen että jos kykenisit säätelemään itseäsi paremmin ei miehen tarvitsisi yrittää olla mielinkielin ettei arvon rouva vain kilahda jostain.

...ttu.

Mä oon nyt vasta alkanut kilahtelemaan, kun olen tajunnut tämän tilanteen. En ole mikään kilahteleva ämmä, vaikka olenkin tulinen. Tykkään parisuhteessa väitellä ja käydä keskustella, ja myös riidellä kun on aihetta. Tämmöinen on mahdotonta kun toinen vaan on hiljaa tai sitten vaan myötäilee...

En tiedä edes millaista on riidan jälkeinen seksi hänen kanssaan.

Vierailija
18/241 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheesta on valtavasti artikkeleita ja oirekuvauksia, esittelyä siitä kuinka hoidetaan. Tässä nyt yksi, jonka äkkiä googlella löysin. Koskee siis myls miehiä, vaikka usein puhutaankin naisista. Katsokaapa tunnistatteko tästä miehenne tai itsenne. On raskas riippuvuus kantaa ja vie hirveästi aikaa muuttaa koko persoonaansa, että tuosta pääsee auttavasti irti

http://www.naistenkartano.com/artikkelit/riippuvuudet/laheisriippuvuus/

Yksi lyhyt poiminta tuosta:

• Ylenmääräinen huolenpito ja huono itsetunto

Lähisuhderiippuvainen ihminen ahdistuu toisen ongelmista. Hänen on vaikea kieltäytyä tekemästä toiselle palveluksia silloinkin, kun ei itse jaksaisi tai haluaisi. Huolenpitoon liittyy myös pyrkimys ennakoida toisen tarpeita ja vastata niihin jo ennen kuin he ovat edes pyytäneet apua.

Läheisriippuvaiselle ihmiselle on tyypillistä jatkuva itsekritiikki sekä omien virheiden ja puutteiden pohtiminen. Hän kokee voimakasta riittämättömyyden tunnetta ja hylätyksi tulemisen pelkoa sekä kyynisyys itseä kohtaan. Myös kritiikin sietokyky on heikko: itse voi kritisoida itseään, mutta muiden kriittistä palautetta on vaikea ottaa vastaan.

Vierailija
19/241 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkin maailman ykkösmurheesta voit kiittää feministejä.

Vierailija
20/241 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen tulinen, temperamenttinen luonne"

"Muumilaakson väestä olisin pikku-Myy"

= superultraturnoff, ton tyyliset sanat kuultuaan tietää, että siinä on ehta kilahtelija, jännä-ämmä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän