Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anttilan konkurssiale - surkeaa, ei alennuksia!

Vierailija
27.07.2016 |

Otsikkokin jo kertoo asian ytimen. Kävin aamulla Jumbon Anttilassa ja ihmettelin jo käytävällä miksi sieltä lappaa ihmisiä pois tyhjin käsin. Kun pääsin sisään, tajusin miksi. Missään ei ollut mitään alelappuja tai alehintoja, muuta kuin vanhoissa jo ennen konkkaa alennetuissa tuotteissa. Rullakossa käytävällä oli pari konkurssialejulistetta. Suurin osa tavaroista oli normaalihintaisia. En ymmärrä, missä ne alet oikein ovat? Olisiko pitänyt vain rohmuta tavaraa ja kassalla toivoa, että jotain alennusta tulee (muutama nainen näytti toimivan näin Muumimukien kanssa)?
Muilla kokemuksia?

Kommentit (153)

Vierailija
101/153 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin:

Hackmanin paistinpannun -50%

Iittalan astioita -40%

Rättejä ja lankoja -30%

Finlaysonin kylpypyyhkeitä pari, piti olla -40%, mutta kassa antoi -80%

Lapsille pihapelin -80%

Nämä olisin tarvinnut ja ostanut muutenkin.

Oikein hyvä alennusmyynti.

Vierailija
102/153 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lähes varma, että Kampin Anttilassa osaston kylteissä mainostettiin kaikkia ruuanvalmistusastioita ja -tarvikkeita puoleen hintaan, mutta nyt kotona kuittia katsoessani huomaan saaneeni vain 40 prosenttia alennusta. Kaisaniemen Kodin Ykkösessä oli sama juttu, mutta siellä huomasin virheen ajoissa ja sain tuotteet puoleen hintaan kuten kuuluikin. City Centerissä ei luvattukaan kuin -40 %, eli ilmeisesti Kampissa oli osastolla väärä kyltti, mutta sehän ei ole asiakkaan vika. Joku muu Kampissa shoppaillut, muistanko väärin vai menenkö huomenna takaisin ja pyydän korjaamaan virheen? En sinänsä lähteä 3,50 euron takia, mutta kyse on periaatteesta.

Kattaus, lautaset jne olikin -40%

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/153 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jonotin juuri reilu 2 tuntia Anttilan kassalle! Edessä oleva pariskunta hamstrasi tavaraa yli 900 eurolla. Jono kiersi myymälän poikki ja pariskunnan nainen mätti neljään vedettävään kauppakoriinsa kaikkia mahdollisia tuotteita, jotka sattuivat osumaan hänen silmiinsä. Mieleen tuli ihan haaskalintu :D 

Vierailija
104/153 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään Jumbon Anttilassa aamupäivällä ja Kodin ykkösessä iltapäivällä ja kyllähän siellä oli lähes kaikki tuotteet -40 % alennuksessa vähintään. Esim. astiat, vaatteet, kodintekstiilit, matot, verhot, kengät, kirjat -40 % alennuksessa, kesälelut 80%, puutarhakalusteet -60%, kaikki sandaalit -80%, uimapuvut -80%. Sen sijaan meikit, shampoot yms. sekä elektroniikka normaalihintaisia tai 10% alennuksella.

Ongelmana taitaa olla se ,että ihmiset katsovat pelkkää tuotetta jossa usein oli se normaali hinta tai aiemmin alessa ollut hinta eivätkä ymmärtäneet, että osaston keskellä oli kyltti, jossa ilmoitettiin aleprosentti sekä ne tuotteet, joita se ei koskenut.

Tarkkana sai silti olla esim ostin kengät, joissa luki selvästi, että alkuperäishinta melkein 50 euroa ja nykyinen hinta 14 euroa mutta kassalla ottivat reilu 25 euroa. Eli siis aiempi alehinta oli ollut halvempi kuin nykyinen alennus. Onneksi tietysti antoivat kassalla sen alhaisimman hinnan mukaan.

Ostin kenkiä, astioita ja kodintekstiilejä, koska niitä nimenomaan tarvitsin ja olin etsinyt sopivia jo pidempään. Ei siellä mikään ostohysteria iskenyt kun oli kuuma ja jonot pitkiä. Tasan tarkkaan kaikki ostivat sitä mitä tarvitsivat. Pitkissä jonoissa vain yhdellä tai kahdella oli iso ostosmäärä ja muilla vain tiettyjä tuotteita pieni määrä.

Vierailija
105/153 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin astioita ostanut lappeenrannan anttilasta, mutta olivat normaalihintaisia. Ei nitään alennuksia astioista, kattiloista yms.

Vierailija
106/153 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lähes varma, että Kampin Anttilassa osaston kylteissä mainostettiin kaikkia ruuanvalmistusastioita ja -tarvikkeita puoleen hintaan, mutta nyt kotona kuittia katsoessani huomaan saaneeni vain 40 prosenttia alennusta. Kaisaniemen Kodin Ykkösessä oli sama juttu, mutta siellä huomasin virheen ajoissa ja sain tuotteet puoleen hintaan kuten kuuluikin. City Centerissä ei luvattukaan kuin -40 %, eli ilmeisesti Kampissa oli osastolla väärä kyltti, mutta sehän ei ole asiakkaan vika. Joku muu Kampissa shoppaillut, muistanko väärin vai menenkö huomenna takaisin ja pyydän korjaamaan virheen? En sinänsä lähteä 3,50 euron takia, mutta kyse on periaatteesta.

Kattaus, lautaset jne olikin -40%

Sen muistankin, siihen en sekoittanut, olisi pitänyt muistaa mainita. :) Ostin Arabian uunivuoan sekä Iloleipurin irtopohjavuoan ja pullasudin, niistä olisi mielestäni pitänyt tulla 50 prosentin alennus.

Vierailija
107/153 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anttila pääsi pettämään tuulipuvut vielä kerran. Ei se ole hullu joka pyytää vaan se joka maksaa.

Vierailija
108/153 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjä sanoi että he olivat eilen illalla saaneet tietää alennuksista eli jos aamulla on käynyt niin ei ole varmaan vaan ehditty laittaa lappuja ylös. Päivällä kun kävin Anttilassa niin lähes kaikki tavara oli vähintään sen -20% mutta en kyllä nähnyt mitään tavaraa jossa alennus olisi ollut isompi kun -50%

Vierailija
109/153 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anttilan konkurssipesä tärvää loputkin brändin arvosta. Arvo on Anttilasta alehintaan ostetun vessapaperin luokkaa. Siis sillä hetkellä kun pyyhkijä katsoo paperin saalista kun on pyyhkinyt ison asian peräpäästään ja vessaan on keritty viimetipassa jos silloinkaan ja tavaraa on ensipyyhkäisyssä enemmänkin verran.

Vierailija
110/153 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kävin 11 maissa Sellon Anttilassa pyörähtämässä ja oli hullut jonot siellä... Halusin katsella lähinnä kosmetiikkaa, mutta ei ollut mitään hyviä tarjouksia. Tiedän monta paikkaa, josta saan halvemmalla. 

Vierailija
111/153 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin löysin kivasti juttuja. Tarkkaa kun valitsee niin teki löytöjä enkä ennen ole noin halvalla tavaraa raahannut mistään kaupasta ^_^

Vierailija
112/153 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua alkoi ärsyttää niin että lähdin pois. Olin juurikin astioita katselemassa ( hinnat alennuksesa melkein samat kun tokmannilla normihintasena) niin eräs naisihminen kiilasi minun ja hyllyn eteen ja totesi "mä otan nää kaikki". Ei siinä muuten, mutta tuo käytös!

Vierailija
113/153 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulun Kodin1:ssä kävin (sain ostettua yhden häälahjaksi menevän tuotteen, alennus - 40 %, toki lähtöhinta kalliimpi kuin muualla mutta säästin parikymppiä kuitenkin). Muutaman lankakerän ostin myös, vaikkei niissä kummoista säästöä tullutkaan, mutta niitä kuluu.

Ainoa, missä näin -80 % hinnan, olivat lasten kesälelut. Legot eivät olleet ollenkaan alessa, mutta moni jonotti silti Lego-pakettien kanssa..?

Vierailija
114/153 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen keskellä KonMari-projektia, joten en todellakaan mennyt hamstraamaan tuonne mitään. En halua enää ostella turhanpäiväisiä tavaroita. Aion tästä lähin vain ostaa laadukkaita ja kestäviä tuotteita. Laatu korvaa määrän. Naurattaa tuo, miten ihmiset hehkuttavat säästäneensä satasia. Minäpä säästin vielä enemmän kun en mennyt ostamaan mitään.  Ennen aina osteskelin kaikkea, koska oli niiiiiiin halpaa. Nyt minulla on vaatekaapeissa jopa tyhjiä hyllyjä, mitä ei ole ennen tapahtunut!

Vierailija
115/153 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri ennen konkurssia oli verkkokaupassa jopa 70 % alennuksia, enkä ostanut silloinkaan, kun ei ollut mitään tarpeellista tyrkyllä. Arvasin heti, että konkurssimyyntiin oli turha lähteä, en siis lähtenyt.

Vierailija
116/153 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumiastiat on Stockalla alessa, olisko ollu -20 % kaikki.

Vierailija
117/153 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin pelkästään muotoonommellun alulakanan sänkyyn, kun sellaiselle oli tarvetta. Ei tarvinut jonottaa kuin 5min, vaikka menin ruuhkaiseen aikaan, koska jostain syystä kaikki seisovat yhdessä pitkässä jonossa, vaikka samaan kassapöytään oli myös kaksi lyhyttä jonoa. Olin kiinnostunut myös valkoisista Teema-lautasista, mutta ne olivat jo loppuneet. Myös kosmetiikkaa olisin voinut ostaa, mutta en nähnyt niissä alennuksia.

Vierailija
118/153 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan silloin kun tarvitsen jotain.Olen miettinyt asian valmiiksi, menen kauppaan ja ostan sen t.tilaan netistä.Ei tule ostettua turhaa ja ikikuunapäivänä en olis tuonne lähtenyt jonottamaan ja haahuilemaan.Anttilasta muutenkaan ei vuosikausiin löytänyt mitään!

Vierailija
119/153 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ostin Lahdesta kattovalaisimen, jota olinki jo pitkään katellu! (79,99€ josta sai nyt -40% alea, maksaa normisti muissakin kaupoissa saman verran joten ihan jees pudotus) muuta ei kyl löytyny, en tajuu miten ihmiset lappas korit täyteen tavaraa, varmaan heräteostoksia suurin osa. yleisesti aleprossat oli ihan naurettavan huonot (esim. -10% jo valmiiks muita kauppoja hinnakkaammista pc-peleistä ja läppäreistä ja sit  kodin elektroniikka -20%) ja ilmanvaihto ylhäällä surkee.

ja jossai vaihees ihmiset joutu odottaan ulkopuolella sisäänpääsyä!? en ois todellakaan jaksanu, se kassajonotuski oli ihan tarpeeks. ja sit ku saivat mennä sisälle, nii porukka juoksee hulluna ylös liukuportaita, ihan ku siellä ois ilmaseks jaettu jotain. :DDDD ei oo todellista.

Vierailija
120/153 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivat olla kassatytöt aika puhki tänäiltana. Ovat kyllä saanneet painaa varmaan jonkun 10ekun tuntipalkkansa eteen koko rahan edestä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi