Anttilan konkurssiale - surkeaa, ei alennuksia!
Otsikkokin jo kertoo asian ytimen. Kävin aamulla Jumbon Anttilassa ja ihmettelin jo käytävällä miksi sieltä lappaa ihmisiä pois tyhjin käsin. Kun pääsin sisään, tajusin miksi. Missään ei ollut mitään alelappuja tai alehintoja, muuta kuin vanhoissa jo ennen konkkaa alennetuissa tuotteissa. Rullakossa käytävällä oli pari konkurssialejulistetta. Suurin osa tavaroista oli normaalihintaisia. En ymmärrä, missä ne alet oikein ovat? Olisiko pitänyt vain rohmuta tavaraa ja kassalla toivoa, että jotain alennusta tulee (muutama nainen näytti toimivan näin Muumimukien kanssa)?
Muilla kokemuksia?
Kommentit (153)
mä mietin että menisinkö mutta sitten kelailin että mitä mä tarvin anttilasta. mitä mä oon sieltä ennenkään ostanut? hamstraanko kosteuspyyhkeitä ja jämähtäneitä kynsilakkoja?
ja arvelinkin että konkurssiale on hämyä.. :D
Iltalehdet kirjoittaa mitä kirjoittaa. Missään ei luvattu mitään jättialea, mutta palstamammat jonottaa ilmaisia ämpäreitään vaikka räntäsateessa.
Joo näin näytti olevan. Suurimmasta osasta ei mitään alea, sitten samoja aleja jotka siellä on olleet ties kuinka kauan. Muutamassa hyllyssä jotain kunnon alea, lähinnä kesävaatteissa, jotka on muuallakin nyt alessa.
Vierailija kirjoitti:
Iltalehdet kirjoittaa mitä kirjoittaa. Missään ei luvattu mitään jättialea, mutta palstamammat jonottaa ilmaisia ämpäreitään vaikka räntäsateessa.
Mua ei voisi jotkut ämpärit vähempää kiinnostaa. Ja ainakin Hesari uutisoi, että Anttilassa alkavat tänään "jättialet".
Koska konkurssipesän alv on 0, Anttila saa noista normaalissa hinnassa pitämistään tuotteista paljon paremmat katteet kuin ennen konkkaa.
Missään vaiheessa ei olla luvattu mitään huikeita konkurssialennuksia? Itse olette keksineet. Ei konkurssipesänkään edun mukaista ole antaa huonekaluja puoli-ilmaiseksi pois, varsinkaan jos tilojen tyhjentämisellä ei olekaan kiire (esim. vuokrasopimuksessa pitkä irtisanomisaika).
Kenelle oli yllätys, että konkurssipesä yrittää saada tuotteistaan maksimaalisen hinnan?
Melkosen yksinkertaista väkeä, jos kuvittelivat konkurssipesän länttäävän välittömästi kaikkiin tuotteisiin -80% laput. Eli tottakai ensin pienet alennukset ja vasta lopuksi jäljelle jäänyt sälä reiluilla alennuksilla pihalle.
Konkurssiyhtiö Anttilassa alkaa tänään jättiale
Konkurssiin mennyt vähittäiskauppayhtiö Anttila aloittaa suuren alennusmyynnin keskiviikkona 27. heinäkuuta. Anttila kertoo Facebook-sivuillaan, että alennukset ovat 20–80 prosenttia.
Vierailija kirjoitti:
Koska konkurssipesän alv on 0, Anttila saa noista normaalissa hinnassa pitämistään tuotteista paljon paremmat katteet kuin ennen konkkaa.
Konkurssipesä eli velkojat saavat. Anttila Oy:ta ei käytännössä enää ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei voisi jotkut ämpärit vähempää kiinnostaa. Ja ainakin Hesari uutisoi, että Anttilassa alkavat tänään "jättialet".
Jos alennuksien luvataan olevan jopa -80%, ei se tarkoita sitä, että kaikki tuotteet ovat sillä alennusprosentilla myynnissä. Eikö ihmisillä ole laisinkaan sisälukutaitoa?
Vierailija kirjoitti:
Missään vaiheessa ei olla luvattu mitään huikeita konkurssialennuksia? Itse olette keksineet. Ei konkurssipesänkään edun mukaista ole antaa huonekaluja puoli-ilmaiseksi pois, varsinkaan jos tilojen tyhjentämisellä ei olekaan kiire (esim. vuokrasopimuksessa pitkä irtisanomisaika).
Anttilan FB-seinällä kyllä hehkutetaan " jopa -80%".
Hahah, siellä on porukka seisonut ukkospuuskassa ja kaatosateessa odottaen kieli pitkällä alkavaa alennusta ja sitten kun ovet on auenneet niin hinnat on samat kuin aina ennenkin :---DD
Näköjään tälläkin kertaa kävi niin että ahneella on paskanen loppu, vai miten se oli?
Mulle ainakin tuli sähköpostia, joissa mainittiin -80%
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos alennuksien luvataan olevan jopa -80%, ei se tarkoita sitä, että kaikki tuotteet ovat sillä alennusprosentilla myynnissä. Eikö ihmisillä ole laisinkaan sisälukutaitoa?
Kai tuon nyt jokainen tajuaa. Ja myös sen, että edes jotain tulisi sillä luvatulla alennuksella olla. ILmeisesti ei ole ollut.
Minulla olisi pari tuotetta, joita olen suunnitellut ostavani jo pitkään eli mikä tahansa alennus olisi vain plussaa. Toivottavasti niitä on vielä sitten tarjolla, kun pääsen kauppaan asti.
Kun mainostettiin alea 20-80%, olisi olettanut lähes kaiken olevan ainakin tuon -20%. Nyt aleja oli ehkä kolmanneksessa tuotteita ja nekin sellaisia, jotka ovat nyt alesesongissa alessa kaikkialla muuallakin. Kaikkien muiden hinnat olivat ennallaan.
Mulle tuli sähköposti, jossa luvattiin -30% alea. Sillä alennuksella en takuulla lähde mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Kun mainostettiin alea 20-80%, olisi olettanut lähes kaiken olevan ainakin tuon -20%. Nyt aleja oli ehkä kolmanneksessa tuotteita ja nekin sellaisia, jotka ovat nyt alesesongissa alessa kaikkialla muuallakin. Kaikkien muiden hinnat olivat ennallaan.
Juuri näin. Minä en tietenkään odottanut, että kaikki olisi -80%, mutta en myöskään odottanut, että suurin osa tuotteista olisi normaalihinnoilla ja vain pieniä alennuksia siellä täällä. Varsinkin kun Anttila itsekin on mainostanut tätä konkurssialea. Eli kyllä tähän on ihan syytä olla pettynyt. Ap.
Oliko iittalaa tai arabiaa alessa??
Älkää menkö sinne.