Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä vi**u teitä naisia vaivaa???

Vierailija
26.07.2016 |

Rouva lähti just baariin kun on kuulemma hänen vuoro! Peruste on se, että olin sunnuntain korjaamassa talouden autoa. Tämä oli kuulemma minun omaa aikaa! Just joo, oli helevetin hauskaa rymytä tuntitolkulla auton alla, mutta tulihan tuosta perheelle lähes 500 euroa säästöä, eikä mennyt Toyota-korjaamolle.

Minä olen käynyt baarissa abaut kolme vuotta sitten, vaimo viime viikolla viimeksi. Täytyy sanoa, että aavistuksen meinaa keittää, eikä se johdu helteestä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä tuut sinne tänne inisee, ku et uskalla vaimolleskaan päin naamaa sanoo. Perus vässykkä

Vierailija
2/13 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on siis lapsia, koska et pääse mukaan? Kuulostaa kyllä vähän huonoilta noi vaimosi perustelut sun omasta ajasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/13 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouvalle taitaa maistua. Otan osaa!

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
4/13 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minua vaivaa yksinäisyys ja hellyydenkipeys. Tule tänne panemaan mua ja pitämään hyvänä nyt kun se eukkosikin lähti baariin ! Äläkä ruikuta siellä. 💕

Vierailija
5/13 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän se vaivaa. Aina kerran kuussa.

Vierailija
6/13 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten me naiset osaamme kertoa, mikä meitä vaivaa, kun et kerro mikä meissä on vikana. Vaimosi ei ole yhtä kuin "naiset".

Onko tuo sitä miehen logiikkaa, että kun oma vaimo käyttäytyy huonosti, niin naiset ovat tyhmiä?

Vierailija
7/13 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anteeksi

T nainen

Vierailija
8/13 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten me naiset osaamme kertoa, mikä meitä vaivaa, kun et kerro mikä meissä on vikana. Vaimosi ei ole yhtä kuin "naiset".

Onko tuo sitä miehen logiikkaa, että kun oma vaimo käyttäytyy huonosti, niin naiset ovat tyhmiä?

Miksi kukaan ei tule kertomaan tätä, kun naiset availee täällä sellaiset 50 ketjua/päivä, jossa yleistetään miehiä aivan samalla tavalla?

Vierailija
9/13 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesi ottaa baarin veskissä mustaa maggaraa pimpsaansa ilman kumia, tutki oma nakkisi ja ihomuutokset.

Vierailija
10/13 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän mielii sisäänsä jäykistynyttä siitintä, mutta ei sinun.

Vierailija
11/13 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä v**tu teitä miehiä vaivaa, kun kuvittelette olevanne naimisissa kaikkien naisten kanssa? Mitäpä jos kysyisit asiasta ihan siltä omalta rouvaltasi, hitostako me muut voidaan tietää, miksi hän lähti baariin.

Vierailija
12/13 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku omega-uros valittaa. Yrittäisi ponnistella edes kohti beta-urosta, niin naista voisi kiinnostaa. Nyt baari ja potentiaaliset alfat kiinnostaa enemmän.

Vierailija
13/13 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on naisen kirjoittama!