Olen syönyt tänään kolme lämmintä ateriaa - haluatko kysyä jotain?
Kommentit (14)
söpöA kirjoitti:
minkä kokoisia annoksia
Ei mitään muistikuvaa. En kauheasti mieti annoksen kokoa, otan itselleni sopivan määrän. En voi syödä suuria määriä kerralla refluksin takia.
Ap
Huh hei kuinka kiinnostavaa. No en halua kysyä mitään. Miksi haluaisin? Onpa turha aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Montako astetta ne oli?
Enpä mittaillut. Keskimmäinen ateria oli varmasti kylmin, koska lämmitin sen mikrossa, enkä jaksanut kuumuuden takia kovin kuumaksi sitä lämmitellä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Huh hei kuinka kiinnostavaa. No en halua kysyä mitään. Miksi haluaisin? Onpa turha aloitus.
Turha aloitus, eikä kiinnosta, mutta kuitenkin avasit ketjun ja jopa kommentoit! Mielenkiintoista!
Ap
Vierailija kirjoitti:
No mitä söit?
Lounaalla perunaa, paistettua tofua, silliä, fetasalaattia ja hölskykurkkua, "välipalaksi" keitettyä perunaa ja porkkanaa voikastikkeella sekä sesamlohta, illalliseksi kurpitsarisottoa.
Ap
Miksi olet niin uniikki ja mielenkiintoinen ihminen? Oikeasti miksi?? Olen aina halunnut kysyä sitä sinulta!!!
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet niin uniikki ja mielenkiintoinen ihminen? Oikeasti miksi?? Olen aina halunnut kysyä sitä sinulta!!!
Kyse on silkasta luontaisesta charmista.
Ap
Mitä söit aamupalalla ja oletko syönyt muita aterioita? Mitä on hölskykurkku?
Onko aamupala lämmin ateria, jos syö puuroa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä söit aamupalalla ja oletko syönyt muita aterioita? Mitä on hölskykurkku?
Söin aamupalalla kaksi leipää, joiden päällä oli juustoa, metwurstia, kurkkua, tomaattia ja paprikaa ja join kaksi kuppia teetä. Näiden neljän aterian lisäksi en ole syönyt muuta (enkä aio syödä enempää). Hölskykurkut on semmoinen perinteinen suomalainen kesäruoka, avomaankurkut viipaloidaan, laitetaan purkkiin ja sinne sekaan etikkaa, suolaa, sokeria ja tilliä. Sitten hölskytetään ja annetaan maustua n. 1/2 h.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko aamupala lämmin ateria, jos syö puuroa?
Jokainen voi luokitella itse, mitä ateria on ns. lämmin ateria.
Ap
minkä kokoisia annoksia