Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotenkin ällöä kulkea näin kesäisin ulkona, kun tiedän vanhempien naisten riisuvan minua silmillään

komea, nuori ja lihaksikas
26.07.2016 |

En voi sille mitään, että minulla on lihaksikas kroppa boulderointi -harrastuksen myötä. Ei niitä hauiksia oikein piiloonkaan saa näillä keleillä, pitkähihanen päällä saa meinaan jonkun lämpöhalvauksen. Tietysti lihaksikkaat käsivarteni ovat nyt kesällä myös ruskettuneet, joka vain tekee minusta naisten mukaan haluttavamman näköisen. Ilman paitaa en kehtaa enää olla kaupungilla ollenkaan. Todella ällöä kulkea kaupungilla kun tiedän mitä vanhemmat naiset kuvittelevat tekevänsä tällaiselle nuorelle komealle miehelle.
M24

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heheh! Only in your dreams! T. Nainen 62 v

Vierailija
2/25 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka vain kuvittelua, ei meitä kiinnosta itseään täynnä olevat teinit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää jo ja päästä kissa ulos.

Vierailija
4/25 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

24v ei ole teini vaan mies parhaassa iässä. Ymmärrän että olet hieman katkera kun omalla kaljuuntuvalla miehelläsi ei ota eteen, mutta älä pura sitä minuun.

AP

Vierailija
5/25 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiset - teinitytöstä mummoon tykkäävät aina vanhemmista miehistä. Sen takia miehen juhla-aika on 30-45-vuotiaana, kun nuoret naiset kuolaavat lettu levällään

Vierailija
6/25 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D :D täähän vetää itserakkaissa kuvitelmissaan vertoja mun exälle! :D

Vierailija
7/25 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

24v on jo liian vanha.. sorry vaan!

Vierailija
8/25 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule skidi; EVVK.😂

Vierailija
9/25 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

24v on jo liian vanha.. sorry vaan!

Väreilevällä äänellä puhuvat finninaamat on enemmän sun makuun?

AP

Vierailija
10/25 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että et kulje kaupungilla ilman paitaa, se vasta on ällöä.

N23

Vierailija
11/25 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

24v ei ole teini vaan mies parhaassa iässä. Ymmärrän että olet hieman katkera kun omalla kaljuuntuvalla miehelläsi ei ota eteen, mutta älä pura sitä minuun.

AP

Suuret on puheet pojalla. 24v ei todellakaan ole mies parhaassa iässä, sinusta olisi sängyssä yhtä paljon iloa kuin omista sormista. Kelpaa paremman puutteessa, muttei niistä miestä ole korvaamaan, kuten ei sinustakaan.

Vierailija
12/25 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me monet varttunemmat herratkin lepuutamme silmiämme AP:n kaltaisissa kolleissa. Varsinkin jos on vielä komea pullotus housuissa. Slurpsis!

M63

Vierailija
13/25 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kulkisitko kaupungilla ilman paitaa, jos et pitäisi itseäsi niin ylivertaisen upeana ilmestyksenä?? 😨😨

Vierailija
14/25 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh dsiisus, että on suuret luulot jollakulla! Olen "vanhempi nainen", joita tunnut pelkäävän, mutta älä pelkää, en edes unta näkisi jonkun sinunkaltaisesi kollin riisumisesta.

Ainoan pojon saat siitä, kun et kulje ilman paitaa. Se vasta tosi moka olisikin.

Vierailija
15/25 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi nam! Miehet menee kolmikymppisinä pilalle.

T. Nainen 40

Vierailija
16/25 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

komea, nuori ja lihaksikas kirjoitti:

En voi sille mitään, että minulla on lihaksikas kroppa boulderointi -harrastuksen myötä. Ei niitä hauiksia oikein piiloonkaan saa näillä keleillä, pitkähihanen päällä saa meinaan jonkun lämpöhalvauksen. Tietysti lihaksikkaat käsivarteni ovat nyt kesällä myös ruskettuneet, joka vain tekee minusta naisten mukaan haluttavamman näköisen. Ilman paitaa en kehtaa enää olla kaupungilla ollenkaan. Todella ällöä kulkea kaupungilla kun tiedän mitä vanhemmat naiset kuvittelevat tekevänsä tällaiselle nuorelle komealle miehelle.

M24

Joo please, pidä paita päällä kaupungilla . Olen kiitollinen oli syy mikä tahansa jos se paita pysyisi päällä jos ollaan muualla kuin rannalla.

Vierailija
17/25 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies on parhaimmillaan 20-25-vuotiaana. Teitä hyväkroppaisia todellakin riisun katseellani.

Vierailija
18/25 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelet vain. Minua et voisi vähempää kiinnostaa.

N50

Vierailija
19/25 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tynnyrivartaloiset miestä muistuttavat lortot eivät edes muista, miltä mies tuntuu. Suurin osa naisistahan ei edes diggaa seksijutuista ja iän myötä yhä vähemmän. Joten etköhän kuvittele haahkojen tuijotukset.

Vierailija
20/25 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytpähän tiedät miltä nuorista naisista tuntuu kun vanhemmat miehet kuolaa perässä!

No ei vaan, tuskin sinusta kovin moni nainen niin ajattelee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän