Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?
Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D
Kommentit (2641)
Luulin, että kukaan ei ikinä huolisi voisi huolita puolisokseen omia "tyhmiä" isoveljiäni. No, toisesta alettiin kisailla jo teini-iässä ja toinen on ollut pitkässä parisuhteessa kauan. Minä sen sijaan olen jäänyt lehdellä soittelemaan useamminkin kerran.
Vierailija kirjoitti:
Risukasoissa asuu noitia. Metsissä oli aina oksia ja risuja kerättynä kasoihin ja joskus vastaan tuli joku eukko. Kovin lähelle risukasaa ei uskaltanut mennä, koska noita oli siellä sisällä.
Minun lapsuudenkotini lähellä olevassa metsässä oli joku maakasa, joka oli risujen peitossa. Olimme varmoja että siellä asuu noita, sen kasan luokse ei uskaltauduttu. Asuimme vielä aika korvessa, joten ihan hyvin siellä olisi se noita voinut asua :D
Kieltä ei saanut näyttää ulkona koska harakka luulee sitä madoksi ja nappaa sen.
Luulin, että aina kun poliisi ottaa jonkun kiinni, tämä kiinni otettu joutuu joko putkaan tai vankilaan.
Onhan näitä,muistan esim.luulleeni,että lapsia voi saada vain silloin kun on naimisissa,tai että tekohengitystä annetaan oikeasti niin kuin Aku Ankassa (pyörittämällä tynnyriä mahan päällä niin että vesi suihkuaa suusta)ja että kaikki mustat kissat ovat poikia ja valkoiset tyttöjä.Olin myös jostain syystä täysin vakuuttunut siitä,että meidän rappukäytävässä oli öisin leijonia,jotka aamun tullen vain hävisivät jonnekin,ja että varmuusketju esti niitä pääsemästä sisään.
Mustavalkoisten elokuvien ja valokuvien takia luulin lapsena, että maailma oli ennen mustavalkoinen.
Vierailija kirjoitti:
Olen alun perin maalta ja luulin, että kaikilla ihmisillä on viljankuivuri.
Eihän maallakaan kaikilla ole viljankuivureita, viljelijöillä vain.
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että kukaan ei ikinä huolisi voisi huolita puolisokseen omia "tyhmiä" isoveljiäni. No, toisesta alettiin kisailla jo teini-iässä ja toinen on ollut pitkässä parisuhteessa kauan. Minä sen sijaan olen jäänyt lehdellä soittelemaan useamminkin kerran.
Katsos kun ihmiset eivät pidä sellaisista jotka pitävät itseään muita parempana. Eli muut ovat "tyhmiä" ja itse parempi. Rumaa.
Että äiti ja iskä sekä isovanhemmat ei koskaan vanhene <3
Luulin pitkään, että kuninkaalliset pitävät kruunua päässään ja juhlavaatteita joka päivä ja pettymys oli suuri, kun kuulin, ettei näin olekaan :D Kuvittelin myös kauan, että aikuisten lomat ovat palkattomia. Ihmetys oli suuri, kun mietin, miksi lomalla olemisesta saa vielä rahaakin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen alun perin maalta ja luulin, että kaikilla ihmisillä on viljankuivuri.
Eihän maallakaan kaikilla ole viljankuivureita, viljelijöillä vain.
No ei olekaan, mutta koska meillä oli, niin ajattelin, että kaikilla muillakin on ja jos ei pihan läheisyydessä niin jossain kauempana.
Luulin joskus, että ilmansuunnat ovat paikkoja. Johtui kai siitä, että Nuuskamuikkunen sanoi lähtevänsä etelään.
Luulin, että kun Aki Sirkesalon kappaleessa Naispaholainen sanottiin "lähdin tulella leikkimään", niin se tarkoitti tulitikkuleikkejä.
Luulin, että poliisit eivät koskaan syyllisty pienimpiinkään rikkeisiin.
Että valehtelemisesta olisi jotain hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Kun pitää pajunkissojen niitä pörrösiä tyynyn alla yön aikana saa kissan pennun :D Voitte kuvitella pettymyksen.
Tarkoittanet pajunkissoja?
Luulin pienenä että kaikki lapsettomat aikuiset on kamalan surullisia, koska niiden elämällä ei ole tarkoitusta. Mielestäni vain lapsilla saattoi olla aidosti hauskaa, ja aikuisten ilo oli viettää aikaa lasten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että seksiä harrastettaessa mies kirjaimellisesti punnertaa naisen päällä.
Jotkut luulee näin aikuisenakin ja tekee niin...
Kun olisin halunnut pitää kuumana kesäpäivänä pitkähihaista paitaa ja pitkiä housuja, minulle sanottiin, että jos pidän niitä, niin tulee kaikenlaisia ötököitä jotka pistelevät minua. Meni täydestä.
Että kaikkien isovanhemmat asuvat maalla, koska omanikin asuivat :D
En ymmärtänyt elokuvien/sarjojen todellisuuden ja fiktion eroa. Luulin että se on oikeaa elämää ja usein ihmettelinkin miten toisessa sarjassa ollut henkilö voi olla joku muu jossain toisessa sarjassa. :)