Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?

Vierailija
26.07.2016 |

Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D

Kommentit (2641)

Vierailija
201/2641 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että maailmassa on kunkin nimisiä henkilöitä vain yksi ja ihmettelin, että miksi isäni veljen nimi oli nimipäiväkalenterissa, vaikka hän oli kuollut.

Vierailija
202/2641 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ukkosella jyrisee ja "salama lyö", niin se on Gladiaattoreiden Salama joka iskee taivaalta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/2641 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin luulin, että kun nainen ja mies menevät naimisiin, jossain vaiheessa lapsia vain alkaa tulla. Ei tullut mieleenkään, että lapsia syntyy myös naimattomille naisille.

Jossain vaiheessa sain sitten tietää, että lapsi saa alkunsa sukupuoliyhdynnässä. Tietysti sitten oletin, että joka kerrasta tulee lapsi ja että seksiä harrastetaan vain lisääntymistarkoituksessa. Luulin myös, että se laitetaan sinne vain muutamaksi sekunniksi ja että kyseinen toimitus on molemmille osapuolille joka kerralla kamalan tylsä ja vastenmielinen velvollisuus, tyyliin "no niin, tehdään se nyt, jotta saadaan vauva!" Sillä kuka ihme nyt semmoista huvikseen haluaisi tehdä!

Vierailija
204/2641 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että kun raketin ampuu ilmaan, se räjähtää siksi, että se osuu taivaaseen.

Vierailija
205/2641 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että voikukissa olevaa keltaista voi syödä, koska kukan nimi on voikukka.

Kyllä voikukan kukat, lehdet ja juuret ovat syötäviä (paitsi jos on pujoallergia, voi saada voikukastakin allergisen reaktion)

Vierailija
206/2641 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että titteli tarkoittaa samaa kuin kikkeli ja pippeli.

Vierailija
207/2641 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että niin kaivossa kuin läheisessä lammessakin oli vesihiisi, joka nappasi lapset pinnan alle heti jos meni kurkistamaan kaivoon tai lammen mustaan (näytti pohjattoman syvältä!) veteen kastamaan varpaansa....😯

Nyt ajatellen oli varsin viisas ja tehokas peloite.... vieläkin kaivoon katsominen puistattaa...😉😕

Vierailija
208/2641 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?

Uskoin silloin pienenä, että isona ei enää kysellä pienenä olemisen uskomuksista.

Vierailija
209/2641 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että kaikkien mies-loppuisten ammattinimikkeiden edustajat ovat miehiä.

Vierailija
210/2641 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että kuka tahansa saa ruveta ajamaan autolla sitten, kun kokee olevansa siihen valmis.

Vierailija
211/2641 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

....että jos tappaa hämähäkin niin äiti tai isä kuolee.

Joskus päälle 10-v kun minua oli äitini kohdellut "väärin", rupesin hakemaan hämähäkkiä, jonka olisin kostoksi voinut liiskata.... Kun sen löysin, tulikin tiukka paikka: halusinko todella elää ilman äitiä.... ja entäs sitten jos se olisikin isä joka kuolisi.....lopulta vein hämiksen päivänkakkaran päälle.... elävänä....😊

Vierailija
212/2641 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä luulin, ettänapa on se, mistä vauvat syntyy.

213/2641 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin luulin, että kun nainen ja mies menevät naimisiin, jossain vaiheessa lapsia vain alkaa tulla. Ei tullut mieleenkään, että lapsia syntyy myös naimattomille naisille.

Jossain vaiheessa sain sitten tietää, että lapsi saa alkunsa sukupuoliyhdynnässä. Tietysti sitten oletin, että joka kerrasta tulee lapsi ja että seksiä harrastetaan vain lisääntymistarkoituksessa. Luulin myös, että se laitetaan sinne vain muutamaksi sekunniksi ja että kyseinen toimitus on molemmille osapuolille joka kerralla kamalan tylsä ja vastenmielinen velvollisuus, tyyliin "no niin, tehdään se nyt, jotta saadaan vauva!" Sillä kuka ihme nyt semmoista huvikseen haluaisi tehdä!

Mulla oli jetsulleen samat luulot! :D

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
214/2641 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että Sylvian joululaulussa mainittu Pohjola on jokin ankea paikka kaukana pohjoisessa ja siellä asuu vain köyhiä ihmisiä. Nyttemmin olen tajunnut, että sehän pitää paikkansa.

Vierailija
215/2641 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin kauan (varmaan vielä yläasteellakin) että jokaiselle ihmiselle on syntymästä asti määrätty oma lakimies. Suuri mysteeri oli miten ihmisille sitten selviää että kuka juuri heidän lakimiehensä on ja olen monet kerrat miettinyt kuka minun lakimieheni mahtaa olla. Taisinpa vielä kuvitella että jokaisella lakimiehellä oli vain yksi asiakas koska eihän niitä nyt tietenkään enempää voi olla. Tällä logiikalla puolet maailman ihmisistä olisivat juristeja :D 

Luulin näin siis ohjelmien ja elokuvien takia joissa aina sanottiin, että "lakimieheni ottaa teihin yhteyttä", "kysyn asiaa lakimieheltäni" tms. 

Vierailija
216/2641 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin joskus, että Mikkeli kuuluu Kuopioon, kun näin Kuopiossa opasteita, joissa luki Mikkeli.

Vierailija
217/2641 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että sylki nielaistaan takaisin sylkirauhasiin. Kauhistelin, kun joskus näin isojen poikein syljeskelevän. Itse en uskaltanut, kun luulin, että sylki loppuu.

Luulin, että poneista kasvaa isona hevosia.

Uskoin kotitonttuun, se asui talon alakerrassa. Myöhemmin kotitonttu korvautui ufoilla. En uskaltanut mennä alakertaa, jos siellä oli pimeää, kun ufot voivat siepata!

Vierailija
218/2641 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuli tulee siitä, kun puut heiluvat. 

Meille kerrottiin, että vauvat käydään ostamassa sairaalasta. Minä olen nuorin, ainoa tyttö. Aika usein muistan vaatineeni, että säästetään rahaa että saadaan ostettua minulle pikkusisko. 

Vierailija
219/2641 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pienenä luulin, että vauvat tulevat kun isä laittaa vauvansiemenen äidin napaan. Navasta siemen sitten menee äidin mahan sisälle, jossa siitä kasvaa vauva. Vauvat myös ennen syntymäänsä elävät vauvamaassa keskenään ja kun ne oppivat itkemään, niin ne potkaistaan sieltä ulos ja tämän takia vauvat itkevät syntyessään. 

Joskus kouluikäisenä sitten alkoi selviämään että vauvat tulevatkin siitä kun mies pistää pippelin naisen pimppiin. Sen jälkeen luulin kauan että seksin aikana mies vain hinkkaa penistään häpyhuulien välissä edes takaisin. Hieman ennen olin oivaltanut klitoriksen koskettelun tuntuvan hyvältä ja sehän vain tuki päätelmää että niin sen seksin on toimittava.

Niin ja adoptoidut lapset on tietenkin ostettu cittarista (vaikka en vauvoja ikinä myynnissä ollut nähnytkään).

Vierailija
220/2641 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että hiekkakakkuja voi syödä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi