Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?
Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D
Kommentit (2643)
Luulin, että farkut liittyvät Jean Sibeliukseen, koska ne ovat englanniksi jeans.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että Sylvian joululaulussa mainittu Pohjola on jokin ankea paikka kaukana pohjoisessa ja siellä asuu vain köyhiä ihmisiä. Nyttemmin olen tajunnut, että sehän pitää paikkansa.
Sitten kyllä melkein kaikki maailman ihmiset ovat köyhiä, jos rikkaimmatkin suomalaiset ovat.
Eiköhan ne rikkaat muuta pikku hiljaa pois täältä. Ja köyhyyshän lisääntyy koko ajan.
No eivät tietenkään kaikki muuta. Miksi muuttaisivat? Mitkä ovat mielestäsi ne maat, joista löytyy myös rikkaita ihmisiä?
Yhdysvallat, Saksa, Ranska, Britannia vain osan mainitakseni.
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että sanonnassa "kuin manulle illallinen" manulla tarkoitetaan Mauno Koivistoa.
Eiks sit tarkoteta? :D
Vierailija kirjoitti:
Että laivalla pallomeressä ei ole pohjaa vaan se jatkuu laivan pohjaan saakka - pientä lisäjännitystä elämään! Pelkäsin että tipun mereen pohjan kautta ja kuvittelin, miten pallot jättävät laivan reitille pallovanan.
Samaten!
Pelkäsin laivojen pallomeriä yli kaiken, koska luulin, että ne ovat yhteydessä oikeaan mereen, tai vähintäänkin, että niiden pohjalla (jossakin hyvin, hyvin syvällä) on vettä. Luulin myös, että pallomereen saattaa hukkua tai ainakin liiskaantua pallojen väliin.
Luulin, että Lontoossa syödään hirveästi Lontoo-rakeita, ja että koko kaupunki tuoksuu niiltä.
Eipäs tuoksunutkaan :(
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että Juha Tapio on Kari Tapion poika.
Itsekin luulin että Kari, Juha ja Nina Tapio ovat sukua keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että sanonnassa "kuin manulle illallinen" manulla tarkoitetaan Mauno Koivistoa.
Eiks sit tarkoteta? :D
Ei. http://www.kysy.fi/kysymys/mista-tulee-sanonta-tuli-kuin-manulle-illall…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että Juha Tapio on Kari Tapion poika.
Itsekin luulin että Kari, Juha ja Nina Tapio ovat sukua keskenään.
Ja Kari Tapion oikea sukunimihän on Jalkanen.
Luulin, että poliitikot ovat rehellisiä.
Luulin, että joskus on tavattu kanoja, joilla on hammas tai hampaita, kun sanottiin, että jotain on harvemmassa kuin kanalla hampaita.
Luulin, että papit eivät tee koskaan syntiä.
Minä ihmettelin, että miksi ihmiset sanoivat, että "paskalla käy pappikin", kun ovathan papitkin ihmisiä siinä missä kaikkien muidenkin ammattien edustajat.
Luulin, että maailman eri kielet saadaan vain vaihtamalla sanoissa kirjaimet toisiksi, eli esim. jossakin kielessä olisi aina suomen a:n kohdalla t, h:n kohdalla n jne. Ja sitten ihmettelin, että miksi kielten oppiminen muka on niin tavattoman vaikeaa ja niitä pitää koulussakin monta vuotta opiskella, kun se on noin yksinkertaista. Aika pian se sitten englannintunneilla valkeni, ettei se ihan noin mene...
Ihmettelin, että miten kahvia ja teetä voidaan viljellä, kun nehän ovat juomia.
Luulin, että maanosa ja maa ovat sama asia.
Luulin, että Kuun merissä on vettä.
Luulin, että merikarhut ovat karhuja.
Että aikuiset ovat älykkäämpiä kuin minä ja että jotkut auktoriteetit tietävät paljon asioita ja osaavat ajatella avarasti ja kyseenalaistaen.
Oli myös sellainen uskomus että olen jotenkin alempana kuin muut ja minulle ei kuulu niin paljon kuin muille, että en ansaitse yhtä paljon kuin muut, minulle riittää vähemmän.
Luulin, että muste on peräisin mustekaloista.
Luulin, että Kikka ja Kikka Laitinen ovat sama henkilö.