Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?

Vierailija
26.07.2016 |

Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D

Kommentit (2643)

Vierailija
641/2643 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että Yhdysvallat on ihmemaa, jossa voi saada ihan kaiken mitä haluaa.

Vierailija
642/2643 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoin tietysti monen muun lapsen tavoin Joulupukkiin ja minua ahdisti, kun ajattelin, että Joulupukki ja tontut kuulevat kaiken, mitä maailman ihmiset puhuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/2643 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vielä tosi pieni mutta muistan olleeni tosi järkyttynyt ja vähän pettynytkin kun tajusin että rumatkin vanhat naiset voivat haluta että heitä pidetään kauniina, kun he selvästi eivät sitä olleet minun silmissäni.

Vierailija
644/2643 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että mikkelinpäivä liittyy Mikkeliin.

Vierailija
645/2643 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin miksi pesäpallopelissä kotiin juoksija jää kentälle eikä mene kotiin oikeasti. Samoin pelaajan palossa odotin oikeita leikkejä. Melko raaka peli :D.

Vierailija
646/2643 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle väitettiin, että mustaihoisten uloste on valkoista ja uskoin sen. Tuntuihan se ihan loogiselta.

Vierailija
647/2643 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että Jope Ruonansuun kappaleessa "Jos sulla on toinen mies" lauletaan: Jossulla on toinen mies.

Vierailija
648/2643 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että "lesbo" on lyhenne "lestadiolaisesta", olin kai sekoittanut sanat "lesbo" ja "lesta". Asuin seudulla jossa oli paljon lestadiolaisia, ja saatoin kysyä jostain perheestä että "onko ne lesboja?".

Vierailija
649/2643 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että Juha Tapio on Kari Tapion poika.

Niin minäkin. Ihan näihin päiviin asti.

Vierailija
650/2643 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että Juha Tapio on Kari Tapion poika.

Itsekin luulin että Kari, Juha ja Nina Tapio ovat sukua keskenään.

Ei ne mitään Salmisia ole..

Vierailija
651/2643 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että varttitunti tarkoittaa tuntia ja varttia, eli 1 h 15 min. Oli jonnekkin lähtö ja isä sanoi, että varttitunti aikaa olla valmis. Rauhassa jatkoin piirrettyjen katsomista, kun yhtäkkiä isä tulikin sanomaan, että nyt mennään. Sitä ihmetystä, kun katsoin kelloa ja kivenkovaan väitin, ettei vielä ole varttitunti mennyt. :)

Vierailija
652/2643 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että joskus on tavattu kanoja, joilla on hammas tai hampaita, kun sanottiin, että jotain on harvemmassa kuin kanalla hampaita.

Onhan kanoilla syntyessään munahammas.

Vierailija
653/2643 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että varttitunti tarkoittaa tuntia ja varttia, eli 1 h 15 min. Oli jonnekkin lähtö ja isä sanoi, että varttitunti aikaa olla valmis. Rauhassa jatkoin piirrettyjen katsomista, kun yhtäkkiä isä tulikin sanomaan, että nyt mennään. Sitä ihmetystä, kun katsoin kelloa ja kivenkovaan väitin, ettei vielä ole varttitunti mennyt. :)

Mitäs isä sanoi sitten? Ehdittekö kuitenkin sinne, minne olitte menossa? :D

Vierailija
654/2643 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että sana p*llu tarkoittaa pippeliä. Kun kuulin isojen poikien kuuntelevan petri nygårdin p*llumagneetti-kappaletta, kuvittelin jääkaapin oveen laitettavaa pippelimagneettia. Naureskelin että kuka nyt sellaisen magneetin haluaisi ja miksi petri edes on tehnyt sellaisen kappaleen :D

Vierailija
655/2643 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs isä sanoi sitten? Ehdittekö kuitenkin sinne, minne olitte menossa? :D

En muista tarkalleen, mutta siinä se asia mulle valkeni. Ja ehdittiin kyllä, ei siinä kauaa mee pienellä ihmisellä laittaa kenkiä jalkaan ja takkia päälle :)

Vierailija
656/2643 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en olisi juonut lapsena maitoa ja minut pakotettiin juomaan sitä. Minulle sanottiin, että jos ei juo maitoa, niin luista ei tule vahvoja ja ne eivät kasva kunnolla. Luulin siksi, että maitoa on pakko juoda tai muuten luut ovat suunnilleen niin hauraat, että saa luunmurtuman vaikka siitä, että joku tönäisee kevyesti. Ihmettelin sitten, että miten aikuisilla ei ollut koskaan luunmurtumia, vaikka en nähnyt heidän koskaan juovan maitoa joten heillä olisi pitänyt olla todella hauraat luut.

Vierailija
657/2643 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun pikkusisko luuli joskus, että jos kello on esim. 7.30, niin se on silloin puoli seitsemän.

Vierailija
658/2643 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen fyysisesti kehittynyt normaaliin tahtiin, mutta psyykkisesti jäänyt lapsen tasolle. Ei ole ollut murkkuikää koska olen ollut vitun tyhmiä ihmettelevä ja pohtiva lapsi traumaattisissa maailmoissani. Joo kyl salee terapia kutsuu.

Vierailija
659/2643 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että vain rakastuneet tekevät lapsia, hah!

Vierailija
660/2643 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että joskus on tavattu kanoja, joilla on hammas tai hampaita, kun sanottiin, että jotain on harvemmassa kuin kanalla hampaita.

Onhan kanoilla syntyessään munahammas.

Niin mutta sehän häviää pian kuoriutumisen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi