Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?
Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D
Kommentit (2643)
Luulin, että levähdysalueella on aina kuusia, koska sitä tarkoittavassa liikennemerkissä on kuusi.
Luulin, että Esso on suomalainen yritys.
Pikkuveli luuli että kun nielaisee ilmaa katoaa näkymättömiin. Kun itse katsoin mummolassa pienenä ikkunasta iltapimeällä sisältäpäin heijastuvaa kuvaani ja huonetta, luulin että siellä on "toinen todellisuus", samanlainen asunto ja samannäköinen ja ikäinen pikkutyttö. Ihmettelin vain, miten osasi matkia juuri samoja liikkeitäni ja ilmeitäni.
Luulin, että kaikki kaupoissa työskentelevät ihmiset ovat kauppatieteiden maistereita.
Luulin, että alppihiihtoa voi harrastaa vain Alpeilla.
Luulin Nasse-setää oikeaksi lastenohjelman juontajaksi ja minua ahdisti, kun hän sanoi olevansa vihainen lapsille.
Luulin, että kun on olemassa sanat poikamies ja ukkomies, niin naisille vastaavat termit ovat tyttönainen ja akkanainen.
Luulin, että jos esim. joku Yrjö-niminen muuttaa johonkin englanninkieliseen maahan, hänen on muutettava nimensä Georgeksi ja jos maassa ei ole vastinetta sinun nimellesi, sinun on otettava nimi, joka muistuttaa alkuperäistä nimeäsi mahdollisimman paljon.
Olin ehkä 5-6v ja isosiskon silloinen poikaystävä kutsui äitiään mutsiksi. Olen sellaiselta paikkakunnalta, jossa äiti oli ihan äiti, eli en tiennyt mitä mutsi tarkoittaa. Luulin sen olevan hänen äitinsä nimi. Katsoin sitten joskus piirrosohjelmaa Vili Vilperi ja siinä eräs dingoista sanoi äitiään mutsiksi. Menin ihan innoissani äidilleni sanomaan, että heihei dingojen äidillä on sama nimi kuin **** äidillä. Vanhemmat sai hyvät naurut ja minä opin silloin, mitä se mutsi oikein tarkoittaa.
Luulin, että aavekaupungeissa asuu kummituksia.
Luulin jos vielä teininäkin, että e-pillereissä on e-vitamiinia :D Olin siinä uskossa, että e-viitaminilla on jokinlainen raskautta estävä vaikutus. Mietin vaan, että onpa hankalaa olla tarkkana sitten joskus kun haluaa lapsia, ettei syö mitään, missä on e-vitamiinia :D
Uskoin pitkään että tontut ovat ilkeitä ja vaanii ikkunan takana, kunnes joulu yönä vie sut sängystä. Kiitos iskä kun punaisessa pipossa hiipailit 4v minäni ikkunan alla.
Luulin, että pihlajanmarjat ovat myrkyllisiä.
Luulin, että ylioppilaaksi valmistutaan yliopistosta.
Luulin, että palomiesten talot eivät koskaan syty palamaan.
Luulin, että on olemassa myös sääilmiö nimeltä akkanen, koska on ukkonenkin.
Luulin, että sanonnassa "kuin manulle illallinen" manulla tarkoitetaan Mauno Koivistoa.
Parin kaverin kanssa hengailtiin lehtilaatikossa ja kauhisteltiin sitä, miten kamalaa on sitten aikuisena kun joutuu sekstailemaan lääkärin edessä siinä vaiheessa kun on menossa synnyttämään.
Toinen oli sitten tämä uskonto, joka oli paitsi hassua myös helvetin ahdistavaa ja pelottavaa. Onneksi pääsin siitä irti, mutta vieläkin joskus pelottaa että mitä jos... oikeastihan koko homma on naurettavaa enkä voi tajuta miten aikuiset, toimivilla aivoilla varustetut ihmiset vaan sinnikkäästi uskovat siihen.
Rauli Badding Somerjoen kappale "Siispä rokki soi" - kuulin, että laulaa "Siba rokki soi" enkä uskonut oikeaa nimeä. Siskon kanssa oikein riideltiin tästä =D
Luulin, että jos pikkuveljelle laulaa tarpeeksi usein Noitalinna huraan kappaletta Pikkuveli, hän pysyy aina pikkuveljenä.