Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?
Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D
Kommentit (2643)
Luulin, että Pohjois-Korea ja Etelä-Korea ovat todella kauniita maita.
Että kuume menee mitattaessa mittariin -> kuumeinen parantuu, koska kuume poistuu.
Luulin, että koko maailmassa on käytössä sama hätänumero.
Minä luulin, että kappaleessa "Sininen ja valkoinen" lauletaan: Sinisyyttä heijasta en.
Luulin, että jos pistää kellon kaulaan, ei tapahdu vahinkoja, koska vahinko ei tule kello kaulassa.
Luulin, että Matti Esko ja Mattiesko Hytönen ovat sama henkilö.
Että aamulla ennen postin avaamista työntekijät sylkee märiksi ne pyöreät oranssit tyynyt, joihin voi kastaa postimerkin. Ihmettelin kun muita ei inhota käyttää niitä tyynyjä.
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että dinosaurukset ovat taruolentoja.
Mun kaveri luuli noin vielä 16-vuotiaana.. =D
Luulin, että puomein varustetusta tasoristeyksestä varoittava liikennemerkki varoittaa aidasta.
Luulin, että Italiassa käytetään tavallista enemmän saappaita, koska sitä sanotaan myös saapasmaaksi.
Luulin, että poneista kasvaa isoina hevosia.
Mun oli täysin mahdoton ymmärtää miten Suomi oli ensin kuulunut Ruotsiin ja sitten liitetty Venäjään. Ajattelin että se oli kaivettu lapioilla irti ja pistetty seilaamaan ja sitten kiinnitetty uudestaan toiseen maahan.
Luulin että miehen on avioliitossa aina pakko olla sekä vanhempi että pidempi kuin naisen.
Ajattelin että otan miehen joka on kokki kynnen aio tehdä ruokaa. Kokin ajattelin osaavan myös ompeluhommia ja pyykkäystä. Minä hoidan vauvoja ja opetan lapsia
Mummolassa käydessäni pikkulikkana luulin, että lehmät jauhavat purkkaa:DDDDDD
Luulin, että Hyvien herrojen kauppaneuvos Johannes Paukku ja Raimo "Tollo" Koskivuo ovat todellisia henkilöitä, koska heidän vieraanaan oli joku poliitikko tai muu julkisuuden henkilö omana itsenään.
Luulin, että lakimiehet eivät tee koskaan minkäänlaisia rikkeitä.
Luulin, että Juha Tapio on Kari Tapion poika.
Luulin, että kun Kekkonen kuolee, seuraavaksi presidentiksi tulee jompikumpi hänen pojistaan.
Luulin, että kappaleessa "Bad Boys" lauletaan "päät pois, päät pois".