Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?

Vierailija
26.07.2016 |

Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D

Kommentit (2642)

Vierailija
361/2642 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että sana automaattinen liittyy autoihin.

Vierailija
362/2642 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Minusta oli synkkää, kun muumeista laulettiin, että niiltä elämä loppua voi. Ja kansa vielä karkeloi sen kunniaksi! Huh. Pelotti katsoa Muumeja, mutta noita kansanmurhateemoja ei onneksi käsitelty missään näkemässäni jaksossa.

- Luulin myös, että lukeminen ja kirjoittaminen on ihmiselle yhtä luonnollista kuin puhuminen. (Oletin siis, että olin oppinut puhumaan itsekseni ilman vanhempien apua...) Katsoin tekstinpätkiä ja luin ääneen, mitä siinä mielestäni luki. Saatoin katsoa jotain tienviittaa ja ne tikut ja kiekurat loivat oitis mieleeni sanan "Kuusimetsä" tjsp. Keksin kaiken päästäni. Piirsin myös jotain kiekuraista sekasotkua ja näytin valmiin "kirjeen" äidilleni. Hän tietysti leikki mukana ja luki kirjettä kanssani, kun ei tiennyt minun olevan tosissani - siksi en ymmärtänyt miksi muiden lasten piti muka opetella lukemaan ja kirjoittamaan, itse kun olin aina osannut. :D

- Uskoin, että kirput ja punkit syövät minut hengiltä, jos leikin ruusupuskassa. Naapurin tyttö kertoi noin kiukkuisena, kun ei itse uskaltanut tulla pusikkoon. Kodin lähellä oli siis puisto, jota aitasi paksu ruusuaita, joka oli "sisältä" sen verran ontto, että lapset mahtuivat sekaan majailemaan.

- Luulin meikkien olevan K18, koska äitini ei halunnut lainata meikkejä leikkeihin eikä kaupan meikkiesittelijäkään suostunut laittamaan huulipunaa lapsille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/2642 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse uskoin vain jeesukseen ja joulupukkiin.

Vierailija
364/2642 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä eka hassu uskomukseni oli ihan nuorena kun äiti vakuutti minulle että jumala olisi olemassa ja kuuntelisi jos pyydän apua rukoilemalla. No apua ei tullut joten siihen loppui uskominen.

Toinen uskomus oli että en olisi saanut syödä liikaa mansikoita sillä niistä saisi jonkun kuumetaudin.

Vierailija
365/2642 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että:

-verisuonissa kulkee pissaa

-Jari Sillanpää on minikokoisena kasetin sisällä

-jos syö 10 hedelmän siementä ja pussailee pojan kanssa, tulee raskaaksi

-poro on naaras ja hirvi on uros, siis samaa lajia

-taikuus on ihan totista totta

Vierailija
366/2642 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kuvittelin, että ulkomaalaiselle ihmiselle voi kirjoittaa kirjeen suomeksi, ja hän vain automaattisesti lukee sen omalla kielellään.

Vierailija
367/2642 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että lohikäärmeet ovat lohien ja käärmeiden jälkeläisiä.

Vierailija
368/2642 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin, että miksei meillä ole koskaan tullut avaruusoliota käymään, kun olin nähnyt sellaisia piirretyissä.

Vierailija
369/2642 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että avaruuslentäjän elämä on huippumukavaa, koska he pääsevät avaruuteen.

Vierailija
370/2642 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin, että miksi eräs henkilö sanoi autoaan kotimaiseksi Mosseksi, vaikka auton merkki oli Saab.

Vierailija
371/2642 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun radio laitettiin kiinni, mietin että nyt siellä orkesteri jää soittamaan, eikä kukaan ole kuulemassa.

Sama! Säälin niitä kovasti, olin tietenkin "ainoa" yleisö:).

Vierailija
372/2642 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin lapsena, että Rölli on metsässä asuva puliukko, en tajunnut hänen olevan peikko.

Vierailija
373/2642 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin lapsena, että Jumala on satua. Onneksi sitten jo melko nuorena ymmärsin, että kuinka väärässä olin ollut.

Vierailija
374/2642 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin pitkään, että isäni ei osaa lukea! koska hän oli joskus minulle niin sanonut, kun ei vaan jaksanut kirjaa minulle lukea, enkä pitänyt sitä mitenkään outona, että joku ei suomessa osaisi lukea, enhän itsekkään osannut :D yllätys oli suuri kun isäni kerran itsekseen ääneen teksti tv:tä luki, muistan huudahtaneeni HEI! Sähän osaatki lukea! Isäni sitä hieman ihmetteli kun ei enää muistanut tuota valhettaan jonka oli aika päiviä sitten minulle sepittänyt, minä hölmö olin vaan pysynyt uskomuksessani, enkä ikinä uudestaan ollut häntä pyytänyt minulle mitään lukemaan :D

Minun mieheni taas luuli, että hänen äitinsä leikkaa spaghetin siksi, ettei se kietoutuisi sitä syödessä hänen sydämen ympärille

Vierailija
375/2642 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että pieru on näkymätöntä ulostetta, koska se haisee samalta mutta ei näy.

Vierailija
376/2642 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin, että miten kuollut ihminen voidaan haudata, jos hän kerran on Taivaassa.

Vierailija
377/2642 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että aikuiset eivät voi eksyä, koska kirjassa "Miina ja Manu eksyksissä" Miina, Manu ja Heikki Hiiri menivät keskenään metsään ja heitä muistutettiin tämän jälkeen, että lapset saavat mennä metsään vain aikuisen kanssa.

Vierailija
378/2642 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin, että miksi rusina-askien kyljessä oli viinirypäleiden kuvia.

Vierailija
379/2642 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että veriappelsiinien sisällä on verta.

Vierailija
380/2642 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että polttarit pidetään aina päivää ennen häitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi