Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?
Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D
Kommentit (2642)
Että musta tulee isona rikas, kuuluisa ja kaunis! Juu, ei ihan niin ole käynyt & itse joudun vessani siivoamaan edelleen 😋
Luulin, että sirkuspellet näyttävät oikeasti sellaisilta.
Sisareni luuli kerran, kun meillä oli puutavaralaani, että kaikilla muillakin on sellainen ja kun hän oli käymässä erään tuttavamme luona ja näki hänen takapihallaan vain muutamia lautoja, hän kysyi, että noinko pieni laani sinulla on.
Luulin, että Jyväshyvän keksit valmistetaan Jyväskylässä.
Kuvittelin, että kun nainen tulee raskaaksi niin vauva ennen syntymää menee selänpuolelle ja sitten se kakataan ulos :) sitten oli myös
se kun kuvittelin tooosi pienenä, että telkun takana on muumit jotka menee mua piiloon sitten kun yritän kurkata sinne .
Vierailija kirjoitti:
Eiks sitten.. 😄
Luulin joskus, että Hessu Hopo on Mikki Hiiren isä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks sitten.. 😄
Eiks ne nykyään ainakin tehdä muualla? Voi hitsi! :D
Isoveli uskotteli mulle, että jos pureskelee jäätelötikkua, siitä irtoaa puunpala joka jää hampaiden väliin -> hampaat mätänee ja muuttuu vihreiksi ja tippuu pois.
Luulin myös, että aikuiset on reiluja ja oikeudenmukaisia :P
Luulin, että kun minä en ymmärrä esim. kiinalaisia kirjoitusmerkkejä, kukaan niitä käyttäväkään ei ymmärrä latinalaisia aakkosia.
Luulin, että kaikki siivoojat ovat naisia.
Ihmettelin, että miten vuoteesta voi nousta väärällä jalalla. Ei kai kumpikaan jalka ole sen oikeampi tai väärempi.
Luulin, että kun Aladdin-elokuvan lopussa Henki sanoi, että 10 000 vuotta Ihmeiden onkalossa luulisi vähän viilentävän, ja paiskasi Jafarin lampun sinne, luulin, että Aladdinin ja Jafarin paluun välillä oli kulunut 10 000 vuotta.
Ihmettelin, että miten taksikuskit jaksavat valvoa, kun ovat töissä yöllä.
Luulin, että papukaijat munivat papuja.
Luulin, että kun sanotaan, että jostakusta tulee tähti, hän muuttuu tähdeksi.
Luulin, että valaat ja delfiinit ovat kaloja.
Luulin, että auton rekisterinumeron kirjaimet ja numerot liittyvät aina jollain tavalla auton omistajaan.
Äiti kielsi katsomasta televisiota liian läheltä kun "menee silmät ristiin." Piirretyissä kuvataan kuolleet hahmot niin että silmien kohdalla on ristit > siis kuolen jos olen liian lähellä telkkaria.
Luulin, että sanoilla "laittaa" ja "panna" on vain se ero, että "laittaa" on parempaa kieltä, koska serkkuni kysyi kerran minulta, että laitoinko ikkunan kiinni vai paninko. Vastasin, että laitoin, ja hän sanoi, että hyvä, sinä tiesit sen!