Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?

Vierailija
26.07.2016 |

Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D

Kommentit (2642)

Vierailija
281/2642 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, etteivät äidit osaa ajaa autolla tai polkupyörällä, koska oma äitini ei osannut. Minua ei hämmentänyt edes se, että pyöräilin itse ja tunsin monia autoilevia nuoria naisia; ajattelin näiden taitojen vain jotenkin katoavan äidiksi tulon myötä...

Vierailija
282/2642 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että aikuiset ei nuku ikinä.Sitten myös ihmettelin miten ihmiset mahtuu lentokoneeseen kun ne näytti taivaalla niin pieneltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/2642 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin pienenä että ennen oli mustavalkoista. Tykkäsin pienenä katsella paljon vanhoja mustavalkoelokuvia (esim. Pekka ja Pätkä) ja siitä varmaan jäänyt luulo. Muistan jopa kysyneeni äidiltäni että koska värit tuli, ja oliko ne tullut vaan yhtäkkiä yhtenä aamuna kun heräsi. :D

Vierailija
284/2642 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värit paritin näin: musta ja valkoinen vastakohtia. Sitten vastakohtia olivat mielestäni punainen ja keltainen sekä sininen ja vihreä Ne oli sellaisia väripareja.

Vierailija
285/2642 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että maat on päällekkäin, kun lentokoneella matkustetaan. Ja että suomi on ainoa "oikea kieli" kun muista ei saa selvää.

Jos tvn rikkoo, niin pääsee siihen ohjelmaan. Suunnittelin jopa tvn rikkomista, kun tulee hyvä ohjelma.

Vierailija
286/2642 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin lapsena, että ulkona pimeässä on jokin paha mörkö. Näin siksi, että äidillä oli tapana pyytää mukaansa "mörön syötiksi", jos hänen tarvitsi käväistä pimeän aikaan ulkona. Onko tämä tuttu kenellekään muulle?!

Juu, siis tuo sanonta on tuttu. Äiti pyysi mua usein mukaansa vintille tai kellariin. Onnekdi tajusin aina, että se on vitsi... Nykyään äiti käyttää mörönsyöttinä koiraansa.

Vierailija
287/2642 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä täytän seitsemän vuotta, minulle kasvaa pippeli niinkuin isoveljelläkin.

Vierailija
288/2642 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että koska maailmassa on niin paljon ihmisiä, niin pakostakin joku muu jossain tekee täysin samoja liikkeitä kuin itse. Jos vaikka heilutin toista kättä ja hypähdin samanaikaisesti, niin väkisinkin joku muu teki sen saman jossain samaan aikaan. Tein sitten ihan hassuja liikesarjoja, koska se oli niin hauska ajatus, että joku muukin jossain teki niitä.

Vierailija
289/2642 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kertoi että kun hän oli alkanut hieman saada vihiä, miten lapsia tehdään, niin hän oli ajatellut että se on ihan kamalaa kaikille ja vain pakollinen paha. Hän oli sitten itselleen vakuutelullut, että koska hän isompana sitten kuitenkin lapsia haluaa, niin kyllä hän vaikka väkipakolla voi sen pari kertaa uhratua petipuuhiin.

Vierailija
290/2642 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että silloin, kun vanhenpani olivat nuoria, kaikki oli mustavalkoista.

Vierailija
291/2642 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että radiot säteilevät radioaktiivisesti ja siksi aina pelkäsin, kun piti kulkea radion ohi. Tämä johtui Tsernobylista. Luulin myös että vain maalla asuvat tankkaavat dieseliä ja siksi jostain syystä pidin bensa-auton omistajia korkea-arvoisempina. Johtui varmaan siitä kun yksi sukulainen aina väitti että maalla asuvat ovat täysiä juntteja ja hiukan vammaisia (??!).

Vierailija
292/2642 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

297 jatkaa...

Olin vakuuttunut että barbien hiukset kasvavat takaisin kun niitä leikkaa. Myös kaikki maailman ihmiset alkavat ymmärtää suomea kun sitä tarpeeksi kauan jankuttaa. Uskoin että Tintti ja Kapteeni Haddock olivat oikeita ihmisiä jotka olivat niin kuuluisia, että heistä tehtiin sarjakuvia :)

Vierailija
293/2642 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynnissä olevaan mikroon ei saanut katsoa, koska siellä olevasta säteilystä saa syövän. Tämän opetti mummuni silloin kun mikro oli vielä uusi ja aika mystinen kapistus.

Vierailija
294/2642 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni luuli, että kaikissa maailman perheissä syödään illalliseksi samaa ruokaa kuin meidän perheessä. :)

Vierailija
295/2642 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että mies pissaa naisen pimppiin seksin aikana. Ja jos irvistelee niin naama jää pysyvästi irvistykseen!

Äitini uskotteli minulle, että jokaisen kaupan lihatiskin takahuoneessa oli virtahepo, joka hampaillaan paineli pihvit lommoille (äitini osti usein valmiiksi lihanuijalla nuijittuja pihvejä) ja aina kun menimme lihatiskille tai sen ohi, innoissani aina toivoin näkeväni edes vilauksen virtahevosta 😄

Vierailija
296/2642 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos uskonnollisen mummoni, pelkäsin Tuomari Nurmiota ja Anita Hermusta todella paljon. Luulin monta vuotta, että he olivat saatananpalvojia.

Meillä ei myöskään vietetty joulua. Ihmettelin lapsena miksei joulupukki tule meille, veljeni mukaan oli hukkunut päissään potkurilla sulaan.

Siis Anita Hirvosta vai Anna-Kaisa Hermusta? Molemmat on kyllä aika hurjia. :)

Vierailija
297/2642 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta vanhempi serkkuni tykkäsi kusettaa minua lapsena. Taisi olla juuri ja juuri kouluikäinen ja minä 5-6v

Muistan miten hän joskus mm. väitti minulle että "pimpulan" (pillun) kautta voi vetää itseltään suolia ulos ja ne maistuvat hyvälle. Oli kuulemma jopa kokeillut ja sattui vähän. Yritti suostutella minua että saisi "vetää minulta yhden suolen". Juu, en suostunut... 

En kyllä ihan uskonut tuohon mutta kysyin asiasta kuitenkin äidiltäni. Mitähän tuokin silloin ajatteli kuullessaan serkkuni opetuksista :D

(Ja MISTÄ HELVETISTÄ serkkuni edes keksi tuollaisia juttuja ?!)

N31

Vierailija
298/2642 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin pienenä ylitin suojatien hyppien pelkkien valkoisten raitojen päälle. Aika kätevää oikeastaan, lapset saadaan ylittämään tie ainoastaan suojatien kohdalla! Vanhasta liikennelaulusta johtuen katson edelleen ensin vasempaan, oikeaan ja taas vasempaan, ennen kuin ylitän tien. Näyttää välillä varsin pöllöltä, kun autoja ei näy eikä kuulu mailla halmeilla...

Muistan myös suuren oivalluksen, kun tajusin laskemisen logiikan nro 20:n jälkeen. Istuin keinussa, laskin 99:än, ja huusin riemuissani äidille, että nyt numerot loppuivat.

Äitini oli varsinainen yökyöpeli, ja jos heräsin yöllä, kun hän vielä valvoi, niin meni läpi, että 'kello on jo sata!'. Kauheassa paniikissa menin äkkiä takaisin nukkumaan.

Vierailija
299/2642 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoin että sadut on totta.

Vierailija
300/2642 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homot tai lesbot eivät voi harrastaa keskenään seksiä ja rakastavat toisiaan enemmän kuin heteroparit. Heteroiden ajattelin olevan joskus yhdessä vain seksin takia. Tämä ajatusmaailma oli n. 6-8 v.