Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?
Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D
Kommentit (2642)
Vierailija kirjoitti:
Luulin etteivät aikuiset nuku koskaan, pitävät vaan yöllä silmiä kiinni. :D luulin myös et miehet ei itke.
Eivät oikeat miehet itkekään.
Vierailija kirjoitti:
Kun pitää pajunkissojen niitä pörrösiä tyynyn alla yön aikana saa kissan pennun :D Voitte kuvitella pettymyksen.
Itse luulin että pajunkissat on oikeita kissoja?! Voi sitä itkun määrää kun äiti laitto niitä kädelle......
Vierailija kirjoitti:
Luulin että kaupan tädit paistaa siellä takahuoneessa leipiä ja tekee ruokia, joita myydään kaupassa.
Tätähän tapahtuu useimmissa kaupoissa oikeastikin.
Vierailija kirjoitti:
Joku stanan pösilö sanoi minulle, et sudenkorennot imevät sinusta veret. Ja niin sitten pelkäsin niitä hysteerisesti. Onneksi löysin bilsankirjasta totuuden ja paljon muutakin ja opin ihailemaan mokomia öttiäisiä. Sudenkorennosta on tullut minuna 'tunnusmerkki', minulla on paljon sudenkorentokoruja, vaatteissa printteinä. Se muistuttaa minulle älyttömistä ja vailla pohjaa olevista peloista, tiedon omatoimisesta etsimisestä, uuden maailman avautumisesta. Sillä ammattini löytyi myös samalla, kun tajusin, et mitäs muuta paskaa minulle oli valehdeltu. ;D
No nyt oli ihana!
Jos ottaisit tatuoinnin korennosta ja kertoisit tuon ajattelisin hyvää sinusta.
Jos ottaisit tatuoinnin korennosta muutenvain pitäisin sinua vähän vajaana, mielestäni tatuointi tarvitsee tarinan ja ajatuksen mutta ei aiheesta lisää näitä kaulaansa tähden piirtäneitä neroja on pahoittamassa mieltään.
Vierailija kirjoitti:
Olen savosta ja siellä sanotaan maailma = maalima.
Luulin ainakin 5-vuotiaaksi että maailma on siis MAA LIMA, loogista, tiesin että maailma on avaruudessa ja nimi on tietenkin MAA LIMA - siis limasta tehty maapallo, jokin maan ja liman yhdistelmä. Kun selvisi että kyseessä onkin *MAA-ILMA*, oli se minusta huomattavasti epäloogisempaa, miksi maa ja ilma?
tajusin tämänkin vasta nyt.. hävettää
Vierailija kirjoitti:
Luulin joskus automatkoilla, että kaikki, jotka ovat menossa samaan suuntaan, ovat menossa sinne minne mekin ja kaikki vastaantulijat tulossa sieltä, minne me olemme menossa.
Hieno esimerkki siitä miten monet ihmiset suhtautuu toisiin ihan aikuisenakin, kaikki peilataan itsensä kautta ja tuhistaan sitä omaa juttua vaan.
Luulin, että lapsia syntyy, kun "nainen ja mies ovat lähekkäin ilman ja toivovat lasta oikein kovasti". Olin ehkä juuri aloittanut koulun, kun äitini tuon minulle kertoi. Sellaista seksivalistusta. Joskus olin uskaliaalla päällä ja istuin aivan isäni vieressä saunassa hokien samalla mielessäni, että haluan vauvan. Sitten olikin aikamoinen jännitysmomentti, alkaako vauva kasvaa. (Ei alkanut, eli en vain toivonut tarpeeksi kovasti.)
Luulin myös, että nainen on se kondomin käyttäjä - tämä siis joskus 5. luokalla.
Yläasteella olin hämmennyksen vallassa, kun terveystiedon kirjassa sanottiin, että ensimmäinen seksikerta voi sattua, mutta seksi pitää lopettaa heti, jos toista sattuu. Mietin aika kauan, miten ikinä "pääsee alkuun", jos aina pitää lopettaa. :D
Luulin, että kaikki ranskanperunat tehdään Ranskassa.
N 43 kirjoitti:
Minä luulin, että presidenttiä tarkoittava yleisnimi on kekkonen ja että joka maassa on oma kekkonen.
Äitini katsoi joka ilta telkkarista uutiset ja mä luulin, että se on hänen lempi tv-sarjansa ja ne uutistenlukijat ovat hänen idoleitaan. Siis mitä muuta syytä ihmisellä voisi olla katsoa joka ilta samaa ohjelmaa? 😂😂
Sitten meidän naapuriin muutti perhe, jonka sukunimi oli Nuutinen. Multa jäi se N-kirjain alusta kuulematta ja olin vuosikausia siinä uskossa, että tuon perheen isä oli "uutisten setä" , eli uutistenlukija.
Onko nimesi+sukunimesi lyhenne OK?
Luulin pienenä entisaikojen ihmisten nähneen maailman mustavalkoisena vanhojen elokuvien tyyliin
Luulin, että sahuri työntää kenttäsahassa olevaa pöytää, jolle sahattava puu laitetaan ja kun joskus yritin itse työntää sitä kun saha ei ollut toiminnassa ja kun en saanut sitä liikkumaan, ajattelin, että sahuri saa sen liikkumaan, koska on minua voimakkaampi.
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelin, että lääkärit eivät voi tulla/olla koskaan sairaita. Koska hehän tietävät miten hoidetaan terveeksi -> eivät siis itse sairasta.
Mä muistan myös ajatelleeni noin alle kouluikäisenä! Ja olin ihan ihmeissäni kun mummini harmitteli, että luottolääkärinsä oli sairaana ja piti mennä jollekulle toiselle...
Luulin että tamponi on ehkäisyväline ja kiroilemisesta joutuu putkaan.
Luulin 18-vuotiaaksi saakka, että seksin harrastaminen alle 18-vuotiaana on laitonta. Meni teini-ikä ihan hukkaan! D:
Luulin lapsena, että ulkona pimeässä on jokin paha mörkö. Näin siksi, että äidillä oli tapana pyytää mukaansa "mörön syötiksi", jos hänen tarvitsi käväistä pimeän aikaan ulkona. Onko tämä tuttu kenellekään muulle?!
Ajattelin pienenä, että musta tulee isona automaattisesti hyvä kuski, kun oon niin useasti istunut auton etupenkillä ja seurannut vierestä isän ajamista. Ei mennyt ihan niin. :D
Luulin pienenä että vain aikuiset saavat syödä kaksi ranskalaista kerralla (omat vanhemmat kun tekivät näin) ja lasten pitää syödä ranskalaiset yksitellen.
Luulin että 1vuotiaana mennään 1luokalle, 2 vuotiaana 2 luokalle jne, mikä on sinänsä outoa koska olin itse 6 enkä edes koulussa vielä...
Uskoin että auton vilkku (vihreä pieni nuoli) näyttää auton ajajalle mihin suuntaan pitää mennä.
Äiti sanoi, että tupakan poltto on paha juttu. "Isi polttaa välillä ja se ei ole hyvä". Ei polttanut kotona kuitenkaan. Sitten vanhempani erosivat.
Yhdistin eron lapsen mielessäni siihen, että äiti oli suuttunut tupakoinnista ja heittänyt isän pellolle näin pahan asian takia. Kerroin tämän kaikille kavereille eron syyksi kun kysyttiin, täysin vakuuttuneena asiasta: "He erosi, koska isi poltti tupakkaa." 8v silloin ja inhosin tupakansavua itse yli kaiken.
Minulle aiheutti melko pitkään hämmennystä se kun kerrottiin, että täytyy aina käyttää ehkäisyä kun harrastaa seksiä, muuten voi tulla sukupuolitauteja mutta kuitenkin jos halutaan tulla raskaaksi niin ehkäisyä ei tietenkään voi käyttää ja silloin siis ei myöskään voi välttyä sukupuolitaudeilta. En oikein ymmärtänyt että miten ihmeessä sitten niitä vauvoja voi missään kohtaa tehdä jos aina täytyy kuitenkin varoa niitä sukupuolitauteja. Nykyään sitä tietää vähän paremmin
Että kaikilla ois samanlainen moraali kuin mulla.