Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa ihmisten vinkit miesten tapaamiseen!!!

Vierailija
26.07.2016 |

Mikä helvetti siinä on, että kaikki kertovat kuinka pidät vaan silmät auki jossain kuntosalilla ja kysyt laiteopastusta niin kyllä se siitä. Kukaan ei ole yli kymmeneen vuoteen kun olen käynyt missään kuntosalilla, lenkkipolulla, kaupassa tai kirjastossa, koskaan lähestynyt mitenkään! Tuntuu että nää on jotain 10 vuotta parisuhteessa olleitten ihmisten idioottimaisia aivopieruja.

Joo ikävää etten ole enää opiskelija niin ei voi tavata opiskelujen kautta ketään, töissä nyt tosiaan ei ole yhtään potentiaalista ja harrastukseni on tuota salia lukuunottamatta naisten juttuja.

Ihan oikeasti mitään potentiaalista sekaharrastusta ei myöskään ole, missä kävisi tyylisiäni ihmisiä. Tai ainakaan en ole keksinyt. Joku juoksukoulu voisi olla ainoa. Musiikkiharrastukset ei ole mun juttu ja joku lintubongaus vielä vähemmän. Paritansseissakin taitaa käydä vaan jotain maalaisia, en usko että he voisivat olla minulle sopivia, koska maaseudulla nyt vaan on vähän eri jutut. Koulutuksella siis ei väliä niinkään, mutta kiinnostuksenkohteilla ja avarakatseisuudella.

Niin joo ja kaveripiirissä on sitten muuten kaikki varattuja, ja samat kaverit olleet ties kuinka kauan niin heidän piirit tiedetään.

Että sellasta. Baarissa en jaksa käydä, en viihdy niissä, eikä ole seuraa. Kännääminen ei kiinnosta yhtään. Ei kyllä niissäkään kukaan normaali ole lähestynyt kun joskus vielä kävin.

Että etsi siinä sitten miestä! Nää kirjastoehdottelijat vois itse mennä katsomaan sinne miten sitä etsitään "kun on vaan avoin ja kattelee ympärilleen". Ihan oikeasti ehkä joku 0,5% on tavannut jotenkin tuolla tavalla. Ainakaan tosielämästä en tiedä yhtään tapausta. Kaikki on joko opiskeluajoilta, baarista tai netistä. Hyväähän noi kommentit tarkoittaa mutta tekee mieli läpsäistä kun niitä kuulee.

Ja jotta en olisi täysin negatiivinen niin tuntuu että netti ja tinder on niitä ainoita paikkoja, joissa voit päästä edes juttelemaan kenenkään kanssa.

Kommentit (354)

Vierailija
61/354 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän asti yhdestäkään jutusta, jossa olen ollut itse aloitteellinen, ei ole tullut yhtään mitään. Miehet eivät ole loppujenlopuksi olleet tarpeeksi kiinnostuneita alun jälkeen. Että ei kuulkaas kannusta!

-ap

Samaa kokemusta. Jostain syystä jokainen tapailu jossa olen itse ollut aloitteellinen on lupaavan alun jälkeen kaatunut siihen että mies on ollutkin alusta asti pelkän seksin tai panosuhteen perään. Vastaavasti taas ne tapailut joissa mies on ollut se aloitteellisempi (ja innokkaampi) osapuoli on johtaneet ihan normaaliin parisuhteeseen.

Vierailija
62/354 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän asti yhdestäkään jutusta, jossa olen ollut itse aloitteellinen, ei ole tullut yhtään mitään. Miehet eivät ole loppujenlopuksi olleet tarpeeksi kiinnostuneita alun jälkeen. Että ei kuulkaas kannusta!

-ap

Samaa kokemusta. Jostain syystä jokainen tapailu jossa olen itse ollut aloitteellinen on lupaavan alun jälkeen kaatunut siihen että mies on ollutkin alusta asti pelkän seksin tai panosuhteen perään.

Koska suostut olemaan aloitteellinen vain jos mies on sinua tasokkaampi mies ja tasokkailla miehillä on tapana pitää naisia vain panoina, noin ne panoringit muodostuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/354 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tämän päivän ongelma on tarkoitushakuisuus. Tapaamista ihmisistä etsitään vain seurustelukumppania ja jos jostain syystä toinen ei siihen rooliin nappaa, niin ei haluta tutustua ollenkaan, ei edes kaverimielessä. Sillä toisella kuitenkin saattaa olla veli/sisko tai kaveri, joka olisi juuri täydellinen mätsi. Usein ihmisillä, joilla on laaja sosiaalinen verkosto, on myös enemmän tilaisuuksia tavata ihmisiä ja löytää niistä ihmisistä sopiva kumppani. 

Vierailija
64/354 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Samaa kokemusta. Jostain syystä jokainen tapailu jossa olen itse ollut aloitteellinen on lupaavan alun jälkeen kaatunut siihen että mies on ollutkin alusta asti pelkän seksin tai panosuhteen perään.

Koska suostut olemaan aloitteellinen vain jos mies on sinua tasokkaampi mies ja tasokkailla miehillä on tapana pitää naisia vain panoina, noin ne panoringit muodostuu.

Listaa viisi tällaista panomiehen ominaisuutta, joista miehen tietää varmasti panomieheksi. Ja joka on tasokkaampi kuin lähestyvä nainen.

Vierailija
65/354 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

m30hki kirjoitti:

N35 kirjoitti:

Ja olen muuten nytkin lähdössä YKSIN uimarannalle ja sielläkin minua voi ihan vapaasti lähestyä, lupaan etten pure.

Minäkin olen lähdössä rannalle YKSIN tuossa klo 15 aikaan.

Mistä erotan rannalla ne naiset jotka haluaa että lähestyn? En halua ahdistaa ketään.

Niitä lähestymisiä ja ihmisille juttelemista kannattaa kokeilla ihan ilman mitään tavoitetta, eli juttelee vaikka naapurin mummolle/postinjakajalle/kaupan kassalle niitä näitä. Sitten onkin  helppoa jutustella vaikka kivannäköiselle naiselle uimarannalla ja kysyä vaikka, mistä löytyisi jätskikiska tai kommentoida säätä tai sanoa vaikka, että onpas täällä tänään paljon porukkaa liikkeellä. Tai jotain muuta, mikä itselle tuntuu luontevimmalta.

Vierailija
66/354 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä keskusteluja sivusta seuranneena tulee pakosta mieleen kysymys, miksi ihmisten on nykyään niin vaikea tavata/löytää ihmisiä? Koskee paitsi parinhakua, niin ihan kavereitakin. Miksi yksinäisiä ja sinkkuja on niin paljon? Tuntuu että esim. isovanhempieni ikäisillä ihmisillä ei ollut elämässään samoja ongelmia, paitsi korkeintaan sitten 80-vuotiaana.

Ennenvanhaan piti olla parisuhteessa ja mieluiten naimisissa jo, että sai harrastaa seksiä. Jos niin olisi edelleen, niin miehet kytsuisivat naisia treffeille aktiivisesti jakosisivat parin kk tapailun jälkeen, kuten aiemmin tehtiin.

Vierailija
67/354 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen monta kertaa miettinyt, että kehtaanko lähestyä naista kirjastossa, kaupassa, lenkkipolulla ja muissa yhtä kliseisissä paikoissa mitä ap on esittänyt. Olen päätynyt jättämään välin koska naiset ovat näissä paikoissa vaikuttaneet:

a) äreiltä ja kiireisiltä

b) ovat väistelleet tehokkaasti katsekontaksia

c) ovat osa porukkaa jota on vaikea lähestyä (kavereita, lapsia, työtovereita)

Jos naiset haluatte että joku lähestyy teitä julkisella paikalla niin yrittäkää vaikuttaa avoimilta ja lähestyttäviltä. Siihen auttaa suuresti jo pelkkä ympäristön huomioiminen (eli kliseinen pidä silmät auki) ja hymyilevän katsekontaktin ottaminen miehiin. Jos juoksee tukka putkella bitch face päällä paikasta toiseen niin voi olla aika hiljaista.

Tuntuu, että bitch face on nykyään synonyymi sille, ettei nainen hymyile. Aina pitäisi olla "hymyilevä katsekontakti miehiin", tai sitten on bitch face. Anteeksi, mutta kun luen kirjastossa, niin annan kasvojeni asettua neutraaliin ilmeettömyyteensä, olkoon se sitten vaikka nimeltään bitch face. Sori siitä. 

P.S. Muuten, jos valitsee naisen kestohymyn perusteella, niin voihan se olla pettymys kun muuttaa yhteen naisen kanssa ja huomaa ettei kukaan jaksa hymyillä 24/7. 

En ole tuo, jolle vastasit, mutta väittäisin sinun ymmärtäneen väärin. Jos olet kirjastossa lukemassa, niin sinun ei tarvitse hymyillä kenellekään - mutta älä myöskään tule valittamaan, ettei kukaan lähesty sinua. Jos et oleta, että sinua lähestytään, ei ongelmaakaan ole. 

Kukaan ei ole puhunut, että suhteessa naisen pitää hymyillä 24/7  - kyseessä on se, että saako sinua lähestyä vai ei. 

Sinänsä outoa, että tämäkin kestohymy - tarkoituksellinen väärinymmärräys on kerännyt peukkuja aika tavalla. Mutta jos ette edes halua ymmärtää, että pariutuminen saattaa vaatia jotain myös naisilta, niin siinähän valitatte rauhassa. 

Vierailija
68/354 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi tämän päivän ongelma on tarkoitushakuisuus. Tapaamista ihmisistä etsitään vain seurustelukumppania ja jos jostain syystä toinen ei siihen rooliin nappaa, niin ei haluta tutustua ollenkaan, ei edes kaverimielessä. Sillä toisella kuitenkin saattaa olla veli/sisko tai kaveri, joka olisi juuri täydellinen mätsi. Usein ihmisillä, joilla on laaja sosiaalinen verkosto, on myös enemmän tilaisuuksia tavata ihmisiä ja löytää niistä ihmisistä sopiva kumppani. 

Jaahas. Mulla on laaja sosiaalinen verkosto ja lisäksi tapaan tuhansia uusia ihmisiä työn kautta vuosittain. Kaikki mun ystävät myös tietää, että mä haluaisin parisuhteen ja etsin sitä aktiivisesti, mutta kukaan ei tunne hyviä sinkkumiehiä eikä kovin paljoa edes niitä huonoja. Kaikki hyvät on varattuja. Ja veikkaan tosiaan, että useimmilla sinkuilla on laajempi sosiaalinen verkosto kuin useimmilla pariskunnilla.

Vierailija
69/354 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen näkökulmasta ne ohjeet on huvittavia, kun feministit on vuosikausia kampanjoineet globaalisti (lännessä) miten se on ahdistelua edes sanoa Hyvää huomenta! 10 hours of walking in New York, esimerkiksi. Tai elevatorgate. Viesti on ollut erittäin selvä, älä missään nimessä lähesty yhtään naista missään.

Sitten itketään kuinka miehet ei lähesty :DDD

Jos et oikeasti käsittänyt, että naisen liikkuminen New Yorkissa oli jopa uhkaavia ahdistelijoita tulvillaan, niin suosittelen, että pysyt jatkossa kotona. 

Jep. Etenkin ne miehet jotka kirjaimellisesti eivät sanoneet mitään muuta kuin Hello, how are you, eivätkä missään vaiheessa lähestyneet fyysisesti, eivätkä seuranneet. Kaameita ahdistelijoita ja raiskareita jokainen.

Sinun takia, siis juuri sinun takia, miehet eivät lähesty naisia enää. Toivottavasti AP ymmärtää kittää oikeaa henkilöä.

Tuossa on kolmen tunnin sato Nykistä.

Vierailija
70/354 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paa ilmo, vertaile kalujen kokoa, ja valitse paras! Ongelma?

Vierailija
71/354 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Kaikki mun tuntemat tasokkaat miehet on kylläkin pitkissä parisuhteissa, jotka ovat kestäneet jo parikymmentä vuotta. Muita tasokkaita miehiä en sitten tunnekaan.

Vierailija
72/354 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[Ja veikkaan tosiaan, että useimmilla sinkuilla on laajempi sosiaalinen verkosto kuin useimmilla pariskunnilla.

Mihinkäs tämä luulo perustuu? Omasta sosiaalisesta verkostostani leikkaantui ainakin n. 40 % pois, kun erosin.

Vierailija
73/354 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa kaikille tutuille ja välillä tuntemattomillekin, että etsitte seuraa. Pyytäkää kavereitanne, työkavereitanne jne. esittelemään teille miehiä.

Olen vuosi vuodelta alkanut kallistumaan suunniteltujen parisuhteiden puoleen. Vanhemmat etsivät lapsilleen sopivan kumppanin ja antavat nuorten (tai vähän vanhempienkin) tutustua toisiinsa. Taustat tiedetään, joten ei tarvitse hyväksyä mitään alkoholille persoa kapakkatuttavuutta. 

Minä kun yritin tätä aina kuin tutut puhuivat sinkkumiehistä, sain kavereilta vaan vaivaantuneen ilmeen ja lopulta kakistuksen "ei se sulle kuitenkaan kelpais". Seuraavan kerran kun kyseiset ihmiset tuli puheeksi ne sitten jo seurustelikin jonkun kanssa.

Vierailija
74/354 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paritansseissakin taitaa käydä vaan jotain maalaisia, en usko että he voisivat olla minulle sopivia, koska maaseudulla nyt vaan on vähän eri jutut. 

Tää mielikuva on kyllä aina vaan ja yhtä sitkeässä, vaikka moinen mutukuva on jostain 50-luvulta, jolloin pääosa suomalaista oli vielä maalaisia. Vanhoja suomifilmejäkö nää mutuilijat katselee, vai mistä moinen sitkeä mielikuva?

Vaikka nykyään maalla asunkin (en ole maanviljelijä), niin ihan kaupungista olen kotoisin ja jo silloin rupesin lavoilla käymään. Nykyään etenkin etelän suurilla lavoilla lähes kaikki on kaupunkilaisia, itse en ainakaan maalaisiin ole juurikaan törmännyt. Lisäksi nykyään iso osa nuoremmasta väestä on akateemisia ja tanssi on heille harrastus.

En kuitenkaan suosittele tanssilavoja sinulle, koska mitä ilmeisemmin et aivan prinsessatasoa ole. Jos olisit, niin kyllä ne miehet olisivat sinua lähestyneet kuntosaleilla, poluilla ja jopa siellä kirjastoissakin, eli ihan omasta tasostasi se hiljaisuus miesrintamalla on kiinni. Tanssilavoilla naisilla on äärimmäisen kova kilpailu, koska naisia on kaksikolmasosaa ja etenkin nuorista miehistä huutava pula.

Vierailija
75/354 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paa ilmo, vertaile kalujen kokoa, ja valitse paras! Ongelma?

Sosiaalisten taitojesi puute estää pariutumisen, vaikka sinulla olisikin normaalikokoinen pili.

Vierailija
76/354 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin ihan maailman onnellisin nainen, jos joku normaali kivannäköinen mies tulisi juttelemaan rannalla ja juttu siitä sitten etenisi vaikka kahvilla käymiseen tms. Näitä vaan ei koskaan tapahdu.

Vierailija
77/354 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa kaikille tutuille ja välillä tuntemattomillekin, että etsitte seuraa. Pyytäkää kavereitanne, työkavereitanne jne. esittelemään teille miehiä.

Olen vuosi vuodelta alkanut kallistumaan suunniteltujen parisuhteiden puoleen. Vanhemmat etsivät lapsilleen sopivan kumppanin ja antavat nuorten (tai vähän vanhempienkin) tutustua toisiinsa. Taustat tiedetään, joten ei tarvitse hyväksyä mitään alkoholille persoa kapakkatuttavuutta. 

Minä kun yritin tätä aina kuin tutut puhuivat sinkkumiehistä, sain kavereilta vaan vaivaantuneen ilmeen ja lopulta kakistuksen "ei se sulle kuitenkaan kelpais". Seuraavan kerran kun kyseiset ihmiset tuli puheeksi ne sitten jo seurustelikin jonkun kanssa.

Jotkut eivät halua auttaa kavereitaan.

Vierailija
78/354 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei juoksuharrastus? Mun mies juokseen ja siellä on paljon vapaita miehiä. Ovat tosin arkoja tekemään aloitteita.

Joo tätä oon harkinnut mutta ongelmana on se, että mä en kyllä pysy noiden miesten vauhdissa.. Jos siis menen johonkin juoksuryhmään niin se on luultavasti täynnä naisia, jotka ovat samanlaisia harrastuslenkkeilijäNAISIA kuin mä.. Miehet on luultavasti niissä kovemmissa porukoissa, joissa mä en tule kyllä koskaan olemaan. Yleensähän nuo menee tason mukaan eikö vaan?

-ap

Tää on ihan hassu kommentti. Kyllä sen oman juoksukunnon saa nousemaan. Itse olen pari vuotta sitten käynyt juoksuryhmässä ja kyllä, miehet oli siellä nopeimpien ryhmässä, mutta siellä oli pari naistakin. Suurin osa naisista oli siellä keskitasoisten ryhmässä. Mutta se ei tarkoita sitä, että juoksukunto ei voi koskaan kehittyä. Ja musta tuntuu, että sielläkin (30-60 -vuotiaissa) oli suurin osa varattuja. Mutta tiedän, että siellä oli yksi romanssikin.

Vierailija
79/354 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilenkin yritin flirttailla meidän talon huoltomiehelle (tosin siinä jutellessani huomasin, että sillä oli ihan keltaiset röökihampaat ja se oli ehkä vähän yksinkertainen), mutta ei sen kanssa oikein juttua saanut mistään syntymään. Niin että yritä tässä nyt sitten!

Vierailija
80/354 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen näkökulmasta ne ohjeet on huvittavia, kun feministit on vuosikausia kampanjoineet globaalisti (lännessä) miten se on ahdistelua edes sanoa Hyvää huomenta! 10 hours of walking in New York, esimerkiksi. Tai elevatorgate. Viesti on ollut erittäin selvä, älä missään nimessä lähesty yhtään naista missään.

Sitten itketään kuinka miehet ei lähesty :DDD

Jos et oikeasti käsittänyt, että naisen liikkuminen New Yorkissa oli jopa uhkaavia ahdistelijoita tulvillaan, niin suosittelen, että pysyt jatkossa kotona. 

Jep. Etenkin ne miehet jotka kirjaimellisesti eivät sanoneet mitään muuta kuin Hello, how are you, eivätkä missään vaiheessa lähestyneet fyysisesti, eivätkä seuranneet. Kaameita ahdistelijoita ja raiskareita jokainen.

Sinun takia, siis juuri sinun takia, miehet eivät lähesty naisia enää. Toivottavasti AP ymmärtää kittää oikeaa henkilöä.

Tuossa on kolmen tunnin sato Nykistä.

Haluaisin nähdä vastaavat videot kävelystä Helsingissä. Naiselle saattas ehkä muutama huuto tulla mutta epäilenpä että aika hiljaista olis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi