Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa ihmisten vinkit miesten tapaamiseen!!!

Vierailija
26.07.2016 |

Mikä helvetti siinä on, että kaikki kertovat kuinka pidät vaan silmät auki jossain kuntosalilla ja kysyt laiteopastusta niin kyllä se siitä. Kukaan ei ole yli kymmeneen vuoteen kun olen käynyt missään kuntosalilla, lenkkipolulla, kaupassa tai kirjastossa, koskaan lähestynyt mitenkään! Tuntuu että nää on jotain 10 vuotta parisuhteessa olleitten ihmisten idioottimaisia aivopieruja.

Joo ikävää etten ole enää opiskelija niin ei voi tavata opiskelujen kautta ketään, töissä nyt tosiaan ei ole yhtään potentiaalista ja harrastukseni on tuota salia lukuunottamatta naisten juttuja.

Ihan oikeasti mitään potentiaalista sekaharrastusta ei myöskään ole, missä kävisi tyylisiäni ihmisiä. Tai ainakaan en ole keksinyt. Joku juoksukoulu voisi olla ainoa. Musiikkiharrastukset ei ole mun juttu ja joku lintubongaus vielä vähemmän. Paritansseissakin taitaa käydä vaan jotain maalaisia, en usko että he voisivat olla minulle sopivia, koska maaseudulla nyt vaan on vähän eri jutut. Koulutuksella siis ei väliä niinkään, mutta kiinnostuksenkohteilla ja avarakatseisuudella.

Niin joo ja kaveripiirissä on sitten muuten kaikki varattuja, ja samat kaverit olleet ties kuinka kauan niin heidän piirit tiedetään.

Että sellasta. Baarissa en jaksa käydä, en viihdy niissä, eikä ole seuraa. Kännääminen ei kiinnosta yhtään. Ei kyllä niissäkään kukaan normaali ole lähestynyt kun joskus vielä kävin.

Että etsi siinä sitten miestä! Nää kirjastoehdottelijat vois itse mennä katsomaan sinne miten sitä etsitään "kun on vaan avoin ja kattelee ympärilleen". Ihan oikeasti ehkä joku 0,5% on tavannut jotenkin tuolla tavalla. Ainakaan tosielämästä en tiedä yhtään tapausta. Kaikki on joko opiskeluajoilta, baarista tai netistä. Hyväähän noi kommentit tarkoittaa mutta tekee mieli läpsäistä kun niitä kuulee.

Ja jotta en olisi täysin negatiivinen niin tuntuu että netti ja tinder on niitä ainoita paikkoja, joissa voit päästä edes juttelemaan kenenkään kanssa.

Kommentit (354)

Vierailija
341/354 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä keskusteluissa aina hämmentää se, kuinka jääräpäisesti ihmiset ajattelevat, että vain heidän kokemuksensa ja havaintonsa pitävät paikkansa.

Ei ole kerta eikä kaksikaan, kun on netissä tai elämässä julistettu, että valehtelen elämästäni, koska ei ole mahdollista, että normaalipainoinen, nätti, naisellinen nainen ei saa aloitteita eikä vastakaikua yhteenkään omaan aloitteeseensa yli 10 vuoden aikana.

Miksi ihmeessä valehtelisin niin häpeällisestä asiasta? Mies voi pakit saadessaan todeta, että tämä oli odotettavissa. Torjuttu nainen taas ei ole mitään, koska nainen kuin nainenhan löytää miehen. Aina. Kaikkialta. Sen kun pitää "silmät auki"...

Vierailija
342/354 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä edes yritä saada miestä, jos olet yli kolkyt, sulla on kaksi kiloa tai enemmän ylipainoa tai olet yh-äiti. Yksikin näistä on jo liian iso virhe, mutta kaikki yhdessä... toivotonta. Miehet ovat PINNALLISIA, uskokaa jo!!!

Sama pinnallisuusväite koskee myös naisia, uskokaa jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/354 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissä keskusteluissa aina hämmentää se, kuinka jääräpäisesti ihmiset ajattelevat, että vain heidän kokemuksensa ja havaintonsa pitävät paikkansa.

Ei ole kerta eikä kaksikaan, kun on netissä tai elämässä julistettu, että valehtelen elämästäni, koska ei ole mahdollista, että normaalipainoinen, nätti, naisellinen nainen ei saa aloitteita eikä vastakaikua yhteenkään omaan aloitteeseensa yli 10 vuoden aikana.

Miksi ihmeessä valehtelisin niin häpeällisestä asiasta? Mies voi pakit saadessaan todeta, että tämä oli odotettavissa. Torjuttu nainen taas ei ole mitään, koska nainen kuin nainenhan löytää miehen. Aina. Kaikkialta. Sen kun pitää "silmät auki"...

Tämä on ihan totta. Tunnen paljon tällaisia naisia, kivoja, nättejä ja hoikkia, jotka ei vaan mitenkään löydä sitä miestä. He ovat itsekin olleet aloitteellisia, mutta aloitteet eivät ole johtaneet mihinkään. Eikä heitä kukaan koskaan lähesty missään.

Vierailija
344/354 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuules nyt, mä olen ainakin helvetin kaukana prinsessasta. En ole koskaan odottanut minkäänlaista erityiskohtelua, ihan olen itse hankkinut kaiken, mitä mulla on. Olen opiskellut pitkään ja päässyt koulutustani ja osaamistani vastaavaan mielekkääseen työhön, olen hankkinut itse kivan ja viihtyisän kodin, itse olen sen myös rempannut ja sisustanut. En ole koskaan odottanut saavani apua keneltäkään. Itse asiassa mua alkaa itkettää se, että joku kuvittelee sinkkunaisten olevan jotain prinsessoja, jotka odottaa prinssiä valkoisella ratsulla. Parisuhteen etsimiseenkin olen panostanut paljon, esimerkiksi ulkonäköäni parantamalla, liikkumalla ja huolehtimalla itsestäni. Näiden lisäksi olen käynyt treffeillä, mutta eipä ketään kiinnosta, kun olen yli kolmekymppinen prinsessa.

Mitä sinä, joka haukut meitä prinsessoiksi, olet tehnyt oman hyvinvointisi eteen?

Prinsessalla tarkoitin, että haluat miesten tekevän aloitteita, mutta vain sellaisissa paikoissa, joissa itse haluat. Lukeeko otsassasi, milloin sinua saa lähestyä? Jos ei lue, niin sinulla on tottakai oikeus antaa sinua lähestyville miehille pakit. Kukaan ei kiellä sinua odottamasta miesten aloitteita, koska et itse halua tehdä niitä. Prinsessamaisuutta taas on, että olet kiukkuinen miehille, jotka eivät pidä sinua kiinnostavana.

Ai mitä minä olen tehnyt hyvinvointini eteen? Hankkinut hyvä ammatin, perustanut yrityksen, mennyt naimisiin (tein aloitteen itse) hyvän miehen kanssa, hankkinut kaksi lasta hänen kanssaan, harrastanut, matkustellut sekä perheenä että ystävien kanssa ja nauttinut  elämästä. 

Vierailija
345/354 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset antavat yleensä sellaisia vinkkejä, jotka omalla tai jonkun toisen kohdalla havaittu toimiviksi. Tämän jälkeen koitetaan keksiä jotain muita vinkkejä, jotka ehkä voisivat tehota. Jos mikään vinkki ei kelpaa tai ei tehoa, niin vinkit loppuvat. Toki voisi kehottaa vaikka rukoilemaan Jumalaa, Allahia tai Spagettihirviötä, mutta ei senkään tehosta ole mitään takeita. Vinkkejä ei kannata kysyä, jos niiden saaminen aiheuttaa vitutusta. Kukaan kun ei voi kertoa, miten juuri sinä saisit juuri haluamasi miehen. 

Vierailija
346/354 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä keskustele sinkkuudestasi muiden kanssa. Kuten itsekin olet oivaltanut, muut tarkoittavat  hyvää, mutta sinua alkaa ärsyttää. Jos joku ottaa sinkkuutesi puheeksi, vastaa jotain "en ole nyt oikeastaan etsimässäkään parisuhdetta" ja vaihda puheenaihetta. 

Vierailija
347/354 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset sairastavat suomessa pahaa tautia nimeltä nirsous. Täälläkin on naisia jotka valittavat sinkkuuttaan, ja sitä että ketään ei löydy vaikka ovat normaalipainoisia ja ihan nättejä. Jos ottaisin tälläisen naisen vaikka kauppaan mukaan ja osoittaisin jotain miehiä keskustelu menisi näin:

"Tuossa on sinkku-mies, ota tuo"

"No en mä tollasta"

"Entäs tuo tuolla?"

"Ei yhtään mun tyylinen"

"Katos tuonne, eikös tuossa ole ihan fiksun oloinen mies?"

"Ai tuo? No ei todella!"

Ja keskustelu jatkuisi samanlaisena maailmantappiin. Ainoastaan jos kauppaan sattuisi pitkä, tumma, atleettinen, siististi pukeutunut ja ihanasti hymyilevä mies, voisi tulos olla eri. Nuo miehet vaan on kaikkein halutuimpia eikä niitä riitä kaikille. Aivan sama tilanne nähtiin parittomat-sarjassa. Naisille kiikutettiin kottikärryttäin hyviä miehiä, jotta saivat nyrpistellä nenäänsä. Naisille pitäisi kehittää nirsous-tabletti, jonka nauttimisen jälkeen tavis-miehet näyttäisivät komeilta ja samalla naisten aloitekyky kasvaisi.

Esimerkiksi vuonna 2014 suomessa naisista ylipainoisia oli 43% ja miehistä 60%. Tämä tarkoittaa sitä että hoikka nainen ei välttämättä saa sitä haluamaansa atleettista miestä, vaan joutuu katsomaan gotleettienkin suuntaan. Tai sitten jatkaa nirsoiluaan ja ikisinkkuuttaan.

Vierailija
348/354 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pakoreaktio johtuu siitä, että hän ei oleta naisen olevan kiinnostunut itsestään vain koska nainen puhuu hänelle. Mies häkeltyy viehättävän naisen läheisyydestä, yrittää käyttäytyä mahdollisimman normaalisti, ja poistuu paikalta välttääkseen tekemästä mitään epäkohteliasta. Olisihan ikävä, jos nainen ei voisi esimerkiksi istua samaan pöytään täydessä kahvilassa ilman, että mies on heti lääpällään häiritsemässä. 

Neuvoksi annan, että avun pyytämisen tai lähelle istumisen jälkeen naisen pitäisi vielä aloittaa puhumaan jostain yhdentekevästä, kuten kesästä. Vasta sitten mies tietää, että hänellä on lupa tuhlata naisen aikaa keskustelulla. Siltikään mies ei oleta, että puhelias nainen olisi hänestä kiinnostunut, mutta kun juttu lähtee käyntiin, tulee mahdollisuuksia antaa lisää vihjeitä  sinkkuudesta ja miehen kiinnostavuudesta (toki ainoastaan, jos edelleen siltä tuntuu).  

Vierailija
349/354 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset sairastavat suomessa pahaa tautia nimeltä nirsous. Täälläkin on naisia jotka valittavat sinkkuuttaan, ja sitä että ketään ei löydy vaikka ovat normaalipainoisia ja ihan nättejä. Jos ottaisin tälläisen naisen vaikka kauppaan mukaan ja osoittaisin jotain miehiä keskustelu menisi näin:

"Tuossa on sinkku-mies, ota tuo"

"No en mä tollasta"

"Entäs tuo tuolla?"

"Ei yhtään mun tyylinen"

"Katos tuonne, eikös tuossa ole ihan fiksun oloinen mies?"

"Ai tuo? No ei todella!"

Ja keskustelu jatkuisi samanlaisena maailmantappiin. Ainoastaan jos kauppaan sattuisi pitkä, tumma, atleettinen, siististi pukeutunut ja ihanasti hymyilevä mies, voisi tulos olla eri. Nuo miehet vaan on kaikkein halutuimpia eikä niitä riitä kaikille. Aivan sama tilanne nähtiin parittomat-sarjassa. Naisille kiikutettiin kottikärryttäin hyviä miehiä, jotta saivat nyrpistellä nenäänsä. Naisille pitäisi kehittää nirsous-tabletti, jonka nauttimisen jälkeen tavis-miehet näyttäisivät komeilta ja samalla naisten aloitekyky kasvaisi.

Esimerkiksi vuonna 2014 suomessa naisista ylipainoisia oli 43% ja miehistä 60%. Tämä tarkoittaa sitä että hoikka nainen ei välttämättä saa sitä haluamaansa atleettista miestä, vaan joutuu katsomaan gotleettienkin suuntaan. Tai sitten jatkaa nirsoiluaan ja ikisinkkuuttaan.

Parisuhteessa ikävä kyllä sen toisen pitäisi olla jotenkin kiinnostava, että sen kanssa jaksaisi viettää aikaa.. Monet ihan tavallisen näköiset naiset viitsivät edes sen verran laittautua, että näyttävät näteiltä. Miehet eivät tätäkään vaivaa jaksa nähdä. Nykyään kaikki käy kauppakeskuksissa kaupassa niin onko vaikeaa prisman sijaan ostaa vaatteensa niistä vaateliikkeistä esim? Ei hinnassa ainakaan ole eroa.

Vierailija
350/354 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olisin koskaan päässyt naimisiin, jos nainen ei olisi tehnyt aloitetta. Silloin se ainakin toimi. En edes ekojen treffien jälkeen tajunnut, että hän haluaa tavata toisen kerran, vaan toivotin hyvää jatkoa ja olin lähdössä. Vasta kun hän kysyi, koska nähdään uudestaan, minullekin välähti, että ne olivat olleet treffit ja jopa onnistuneet sellaiset. En mitenkään voinut kuvitella, että sellainen nainen tulisi elämääni. 

Vierailija
351/354 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tosi jees, jos voisin saada itseni kiinnostumaan yhäreistä, mutta kun en halua lapsiperhe-elämää missään muodossa, niin minkäs teet.

Vierailija
352/354 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan totta. Tunnen paljon tällaisia naisia, kivoja, nättejä ja hoikkia, jotka ei vaan mitenkään löydä sitä miestä. He ovat itsekin olleet aloitteellisia, mutta aloitteet eivät ole johtaneet mihinkään. Eikä heitä kukaan koskaan lähesty missään.

Minun on vaikea hahmottaa tuollaista koska minua ei ole KOSKAAN nainen lähestynyt. Ei missään ympyröissä. En ole myöskään koskaan todistanut sivusta kuinka joku nainen olisi ollut aloitteellinen miehelle. Mutta eihän se tarkoita etteikö niin voisi olla. Itse en vain ole koskaan sellaista havainnut.

Vierailija
353/354 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun on vaikea hahmottaa tuollaista koska minua ei ole KOSKAAN nainen lähestynyt. Ei missään ympyröissä. En ole myöskään koskaan todistanut sivusta kuinka joku nainen olisi ollut aloitteellinen miehelle. Mutta eihän se tarkoita etteikö niin voisi olla. Itse en vain ole koskaan sellaista havainnut.

Minä olen tehnyt useille miehille aloitteita ja tätä ei ole kukaan ulkopuolinen voinut havaita/tietää ellei mies sitten ole kertonut tästä muille eteenpäin - ts. aloitteet ovat tapahtuneet kun olemme olleet kahden kesken.

Vierailija
354/354 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni on oikeasti löytänyt vakavan suhteen jostain nettipanosta?

Itse olen myös sinkkuillut pitkään. Näin kesäisin satsaan enemmän nettideittailuun.

Olen saanut asiallisesti laadittuun profiiliin kasan seksitarjouksia. Ei juuri muuta.

Eräs ystäväni ehdotti, että ottaisin kumppanin jostain maahanmuuttajasta, jotka automaattisesti pitävät vaaleuttani kauniina. Olen kuulemma liian tavallisen näköinen suomalaiselle miehelle. Melko tavallisen näköinen hänkin on, mutta onnistui löytämään sympaattisen ja ok näköisen miehen, joka jakaa samanlaisen arvomaailman ja yhteisen kielen. 

Olemme molemmat yhtä mukavia ihmisinä, mutta minun kuuluisi ottaa mies, joka valitsee minut pigmenttini perusteella ilman yhteistä kieltä ja arvomaailmaa. Sain kuulla olevani ronkeli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän