Oletteko huomannut miten rikollisuus on räjähtänyt kasvuun?
Kommentit (9)
Olisiko sulla Ap jokin lähde, jolla perustelisit väitettäsi.
Sinkkumie
RR eli rikollisuus räjähti. K käsiin.
Kyllä nyt pitäisi olla perussuomalainen sisäministeri.....
Tottakai on. Hallitus on lisännyt köyhyyttä, työttömyyttä ja epätoivoisuutta, kyllähän se nyt jossain näkyy.
Oon huomannu. Maaseudulla asun. Pyörii huonountoisia pakettiautoja. Etsivät taloja joita voivat tyhjentää. Asun täällä syrjässä hiekkatien päässä. Ole eräskin aamu parkkeeattuna auto melkein pihaan. Lähti kuin rasvattu salama liikenteeseen siitä kun huomasi että täällä olikin joku paikalla. Pölypilvi vaan nousi. Luulin että naapuri metsurointi hommiin tullut, mutta eipä ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
1. Suomalaisten ostovoima tuhottiin pysyvästi 2020-2023 rikkaan rahastavan eliitin ahneudella. Köyhtyminen lisää rikollisuutta.
2- Ukranalaiset toivat huumeketjuja tullessaan Suomeen ja rikollisuus kasvoi.
3. Islam-muslimi-somali kerhon lukuisat rikokset tähän päälle.
Ei se ostovoiman tuhoaminen loppunut 2023. Eläkeläiset pääsivät mukaan talkoisiin syyttä suotta poliitikkojen puheista huolimatta. Vuoden vaihteen uudistuksia: Eläkeleikkaus; 5,2%. Petterin mainitsema veron "pieni" viilaus 6,5% kerralla lisää..TÄYSIN TÖRKEÄÄ JA AJATTELEMATONTA, kohdallani kaikki suoraan kulutuksesta pois. Ainakin eläkeleikkaus täysin aiheeton kassojen turvotessa rahaa, ja arvojen kasvaessa ennätys vauhtia. Puhutaan myös eläke uudistuksesta, sama suomeksi...lisää leikkauksia. Seuraavan leikkauksen myötä joudun minäkin varkaisiin, vanha äijä...Piiloveroja tulee koko ajan lisää, viimeisimpänä tuo bio astia. En minä kanna ruokaa kaupasta kotiin ja heitä sitten täällä roskiin, ei minulla ole varaa sellaiseen! (Enkä tekis muutenkaan, ruokaa tulee kunnioittaa...) Aloittaessani työurani oli vaan palkat niin pieniä. Ensimmäinen täyden kuun liksa käteen oli nykyrahaa 120€. Ei siinä eläkettä paljon kertynyt, joten on aika suhteetonta että sitä vähää nyt leikellään. Netto eläke leikkuun jälkeen vähän alle 920€, ei siis tuhansia näppiin niin kuin täällä jotkut välillä kirjoittelee. Meitä pienellä eläkkeellä eläviä on paljon...Monet täällä ovat kirjoittaneet leikkausten myötä syntyneistä vaikeuksista, sympatiat heille!!!
En ole huomannut laknkaan.