Miehet ovat pesäloisia
Jos naiset ovat lompakkoloisia niin miehet ovat pesäloisia, mikä siis on nimitys esim käkilinnun toiminnalle laittaa joku muu hautomaan, ruokkimaan ja kasvattamaan jälkeläisensä. Harvassa ovat isät jotka eivät näin toimisi.
Kommentit (4)
Mun mies on lisäksi lompakkoloinen.
Niinjoo, kun se äitihän ei haluamalla halunnut sitä lasta ja parhaimmat jopa huijanneet sen lapsen. Mies vaan yks aamu muni sen ja lähti ovet paukkuen eikä enää ikinä tullut takas, eikä maksanut lakivelvotteista elatustakaan.
Äiti jäi kaksin yllätyslapsen kanssa, jota ei edes halunnut ja elareita ei edes kela tarjonnut.
Näinhän se aina menee. Hiton miehet!
Minäkin tänään heräsin, niin olkkarin sohvalla makasi kolme vastasyntynyttä vauvaa! Miehen tavarat olivat kadonneet ja jäljellä oli vaan lappu: "mitään en tunnusta! Hyvästi."
Mitä minä nyt teen???
Jotkut luulivat minua lompakkoloiseksi mutta exä halusi lapsia ja sitten ei halunnutkaan. Vieritti vastuun minulle eli yksinhuoltajuuden ja ei kiinnosta edes tapaamiset. Elatuksesta laittoi vastaan niin että juuri ja juuri minimiä maksaa. Minä en edes siis alunperin lapsia suunnitellut mutta otan vastuun päätöksestäni synnyttää sellaisia. Silti vielä sukulaisilta kuulee kuinka olen lompakossa kiinni kun sen n140€ maksaa joka kuukausi.
totta turiset