Lue keskustelun säännöt.
Onko täällä Saimaan ammattikorkeakoulussa opiskelevia?
25.07.2016 |
Kokemuksia, fiiliksiä ja ajatuksia koulusta ylipäätään, tapahtumista, alueesta yms?
Eniten kiinnostaa sosiaali- ja terveysalan kokemukset! Aloitan sosionomiksi opiskelun ja kiinnostaisi tietää mm. että millaista on opiskelu ja tehdäänkö paljon yhteistyötä myös esim. sairaanhoitajiksi, terkkareiksi, ensihoitajiksi opiskelevien kanssa?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla