Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te työttömät jaksatte?

Vierailija
25.07.2016 |

Vähitellen alkaa masentaa, kun missään ei ole tarvetta työpanokselleni. Yksinhän en tilanteessa ole, mutta sanokaa joku jotain piristävää. Tylyttäjät voivat pitää suunsa ummessa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksakaan. Koko elämä masentaa. Olen itkenyt sellaisten työpaikkojen perään, joihin minulla ei ole kiinnostusta eikä koulutusta. Olin esim haastattelussa pizzeriaan enkä sinnekään kelvannut. Päivä tolkulla vaan itkin, että oonko oikeesti näin huono ettei mihinkään valita. 7kk työttämyyttä takana ja odotan vain sitä hetkeä, että lakkaan tuntemasta pettymystä. Pettynyt, katkera ja masentunut kuvaavat olotilaani. Vielä kuitenkin jaksan hakea töitä, vaikka näyttää siltä ettei niitä tule.

Toki voisin suorittaa vielä maisterin paperit, mutta mitäpä eroa olisi olla työtön maisteri? Eipä se juuri lisää työpaikkoja omalla alalla. Lähinnä johtajien paikat on maisterin paperien takana.

Voi kurjuus:( Toivottavasti kaikki kääntyy parempaan. Tää on niin tätä ollut sitten 90-luvun laman. Se laittoi opiskelemaan, töitäkin sain jossain vaiheessa, mutta kaikki tästä eteenpäin on niin epävarmaa. Kannattaako opiskella vielä? Lainalla tuskin kannattaa.

Vierailija
22/22 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuilla elää ihan hyvää elämää kun mulle materiaali ei ole tärkeintä. Ei tulisi mieleenkää alistua porvarien orjaksi suurpääoman palvelukseen. Mutta jatkakaa te babylonin lampaat vaan töissä käymistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi