Huomaa että juntti av-mammat käyvät vain huoltoasemilla tms kahvilla
Huoltoasemilla cappuccino, kaakao ym normi suodatin kahvista poikkeava valutetaan itse linjastossajostain paska koneesta mukiin. Jos käytte paremmissa kahviloissa niin SITÄ ERIKOSKAHVIKUPPIA ei tarvitse itse ottaa vaan me sitten annamme teille kahvinne valmiina omassa kupissaan!!! Ai luoja miten juntteja ootte!!!
Kommentit (76)
Jee, se sekopää-barista on palannut!
Helsinkiläiset itse kyllä osaavat tilata erikoiskahvin, koska tietävät että ne tulevat omissa kupeissaan. Mutta kyllä heti tunnistaa kehä 3:sen ulkopuolelta tulevat kun töröttävät tyhjän kupin kanssa kun tilaavat. "Ai mulla oli muki tässä valmiina!" STNA juntit!
Heh, sanoo myyjä ja puhuu junteista. No, kerrankos sitä erehtyy.
Joo, taidat olla toooosi hyvä asiakaspalvelija. Kannattaisiko miettiä alanvaihtoa?
Tekeekö se ihmisestä jotenkin paremman, että osaa tilata erikoiskahvin oikein? Jo on joku lapsellinen ääliö, eli ap.
Mistä ihmeestä sen kupi muka saa, jos te sen ojennatte? Ei siinä linjastolla ole mitään kuppeja, joten likaisen kupin pöydästäkö oletat minun ottavan?
Kerro vielä, missä olet töissä, niin osaan välttää. Veikkaan Cafe Espaa, koska siellä on uskomattoman huono asiakaspalvelu.
Olen kerran valittanutkin siitä omistajalle, joka selitti, että palveluhenkilökunta ei aina oikein osaa tajuta, että asiakkaat maksavat ne niiden palkat joten kannattaisi käyttäytyä sen mukaan.
No mikä siinä on että sivistyneen näköiset, itsestään huoltapitävät ihmiset osaavat tilata, mutta sitten taas pöhöttyneet trikoo mammat eivät osaa?
oon pitänyt itseäni aina perus maalaisjärjellä varustettuna ihmisenä, mutta eipä ole tuollainen tullut mieleenkään :D Miksi sitten linjastossa on esillä tyhjiä kuppeja jos kerran annatte ne itse? Onneksi ei tälläistä ongelmaa ole kun ei kiinnosta maksaa ylihintaisesta kahvista :)
Vierailija kirjoitti:
oon pitänyt itseäni aina perus maalaisjärjellä varustettuna ihmisenä, mutta eipä ole tuollainen tullut mieleenkään :D Miksi sitten linjastossa on esillä tyhjiä kuppeja jos kerran annatte ne itse? Onneksi ei tälläistä ongelmaa ole kun ei kiinnosta maksaa ylihintaisesta kahvista :)
Tavallinen kahvi joka tulee tavallisesta pannusta kaadetaan tavalliseen yhden koon kuppiin. Mutta esim. espressolle ja jäälatelle tulee omat kuppinsa koska onhan ne nyt perkele ihan eri kokoisiakin!!
Ylihintainen kahvi :'D Ja oluena maistuu koffin tölkit ja kuohuviininä joku Alkon halvin?
Vierailija kirjoitti:
Jos käytte paremmissa kahviloissa niin SITÄ ERIKOSKAHVIKUPPIA ei tarvitse itse ottaa vaan me sitten annamme teille kahvinne valmiina omassa kupissaan!!!
Ketkä me annamme kenelle teille?
Työnnä se erikoiskahvi perseeseesi.
Keitänpä kupin pannukahvia itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen kahvi joka tulee tavallisesta pannusta kaadetaan tavalliseen yhden koon kuppiin. Mutta esim. espressolle ja jäälatelle tulee omat kuppinsa koska onhan ne nyt perkele ihan eri kokoisiakin!!
Ylihintainen kahvi :'D Ja oluena maistuu koffin tölkit ja kuohuviininä joku Alkon halvin?
Oikeastiko? Miksi sitten tavallistakin kahvia saa 3 eri kokoa, kaadetaanko ne kaikki samaan kuppiin eli pienin on puolikas kuppi, seuraava kuppi täyteen ja iso kahvi on sama kuppi piripintaan?
Missä "paremmassa" kahvilassa on mikään linjaodotusjärjestelmä? Niissä aidosti paremmissa kahviloissa on kyllä ihan pöytiintarjoilu.
Missä ihmeessä olet töissä ja miten voit olla noin surkea työssäsi?
Vierailija kirjoitti:
Työnnä se erikoiskahvi perseeseesi.
Keitänpä kupin pannukahvia itselleni.
Et ole tainnut koskaan poistua Suomea pidemmälle? Suomi on suodatinkahvin luvattu maa! Esim. Italiassa ei muuta juodakkaan kuin erikoiskahveja.
Vierailija kirjoitti:
Kerro vielä, missä olet töissä, niin osaan välttää. Veikkaan Cafe Espaa, koska siellä on uskomattoman huono asiakaspalvelu.
Olen kerran valittanutkin siitä omistajalle, joka selitti, että palveluhenkilökunta ei aina oikein osaa tajuta, että asiakkaat maksavat ne niiden palkat joten kannattaisi käyttäytyä sen mukaan.
Heh, miks mulle tuli just sama kahvila mieleen?! :D Vielä tarkennuksena, että mä puhun siitä kahvilasta, joka on Espalla ja toinen Korkeavuorenkadulla ja jossa saa niitä hervottoman kokoisia korvapuusteja?
No, mä voisin tehdä just tuollaisen kuppimokan ja asun Kehä III:n ulkopuolella. Ei se varmaan auta yhtään, että olen syntynyt Helsingissä ja asuin siellä elämäni ekat 38 vuotta? Kahviakin aloin juomaan 35-vuotiaana ja alkuun join (siis Helsingissä asuessani) peruskahvia. Että anteeksi, kun en tosiaan osaa teidän koreografioitanne kahvinmyyjinä. Anteeksi.
Olet töissä kahvilassa.
Deal with it.
Vierailija kirjoitti:
Olet töissä kahvilassa.
Deal with it.
Vielä pari viikkoa ja sitten back to school.
Painu vittuun.