Huomaa että juntti av-mammat käyvät vain huoltoasemilla tms kahvilla
Huoltoasemilla cappuccino, kaakao ym normi suodatin kahvista poikkeava valutetaan itse linjastossajostain paska koneesta mukiin. Jos käytte paremmissa kahviloissa niin SITÄ ERIKOSKAHVIKUPPIA ei tarvitse itse ottaa vaan me sitten annamme teille kahvinne valmiina omassa kupissaan!!! Ai luoja miten juntteja ootte!!!
Kommentit (76)
Roadwalker kirjoitti:
Pitäisikö sinun ensin opetella kirjoittamaan edes ne kahvin nimet oikein ennen kuin yrität tulla pätemään tai ohjeistamaan? Tarkoitit luultavasti suodatinkahvia suodatin kahvin sijaan?
Peruskoulu on vielä kesken. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hyökkäätte ap:ta vastaan? Tai vikisette.
Eikö nyt ole itsestään selvää, että tuo on rasittavaa? Toki sävy oli tuomitseva, siitäkö tää johtuu?
Kyllä muakin ottaa päähän kun kaupassa japskit laittaa sen korin siihen hihnalle, eikö siitä saa olla ärsyyntynyt?
Hyvä paikka saada raivarit ja nakella se kori siitä hihnalta menemään, olisi suomalaista asiakaspalvelua parhaimmillaan.
Jep, näin on. Kyllä aina suomalaiselle asiakaspalvelija jaksaa tiuskia, mutta on liian piimä neuvomaan japsille kuinka ostokset laitetaan hihnalle... Mielestäni ei kannata ollenkaa mennä sinne tiskin taakse jos ei hallitse luontaisesti hommaa.
Täällä takahikiällä jossa asun, ei ole edes huoltoasemaa kahvilasta puhumattakaan, joten valmistan erikoiskahvini itse silloin kun suodatinkahviltani viitsin. Paljon halvemmalla.
Roadwalker kirjoitti:
Pitäisikö sinun ensin opetella kirjoittamaan edes ne kahvin nimet oikein ennen kuin yrität tulla pätemään tai ohjeistamaan? Tarkoitit luultavasti suodatinkahvia suodatin kahvin sijaan?
FAIL! Se on yhdyssana! :'D Mikä vittu oot koulutukseltas juntti???
Ap
Vierailija kirjoitti:
Täällä takahikiällä jossa asun, ei ole edes huoltoasemaa kahvilasta puhumattakaan, joten valmistan erikoiskahvini itse silloin kun suodatinkahviltani viitsin. Paljon halvemmalla.
Mitä se on sulta pois jos joku nauttii käydä ulkona kahvilla, vaikka se kahvikuppi maksaakin puolet kahvipaketin hinnasta? Pienet arjen elämykset on just jees.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oon pitänyt itseäni aina perus maalaisjärjellä varustettuna ihmisenä, mutta eipä ole tuollainen tullut mieleenkään :D Miksi sitten linjastossa on esillä tyhjiä kuppeja jos kerran annatte ne itse? Onneksi ei tälläistä ongelmaa ole kun ei kiinnosta maksaa ylihintaisesta kahvista :)
Tavallinen kahvi joka tulee tavallisesta pannusta kaadetaan tavalliseen yhden koon kuppiin. Mutta esim. espressolle ja jäälatelle tulee omat kuppinsa koska onhan ne nyt perkele ihan eri kokoisiakin!!
Ylihintainen kahvi :'D Ja oluena maistuu koffin tölkit ja kuohuviininä joku Alkon halvin?Oikeastiko? Miksi sitten tavallistakin kahvia saa 3 eri kokoa, kaadetaanko ne kaikki samaan kuppiin eli pienin on puolikas kuppi, seuraava kuppi täyteen ja iso kahvi on sama kuppi piripintaan?
No jos joku haluaa juoda vaan pikku riikkisen kahvia, toine taas halua juoda ison kupillisen niin onhan se nyt kohtuullista että he myös maksavat siitä eri summan.
Myydäänhän koti käyttöönkin espresso kuppeja, cappuccino kuppeja..Tehdäänpä juntti-testi teille mammoille:
Ajattele näitä kahveja kuppeineen: espresso, jäälatte ja cappuccino.Jos näet jokaisen samassa mukissa, OLET JUNTTI. Jos taas näet jokaisen eri kokoisessa ja eritavalla muotoillussa kupissa, ET ole juntti!
Saakelin kehä 3:sen ulkopuolilaiset..
Miksei joku voisi haluta jäälattea vain espressokupillisen? Ja aloitusta mukaillakseni: sen peruskahvikupin verran? Tai espressoa sen verran? Nih?
Voi pyhä sylvi. KOSKA NE JUOMAT KUULUU TARJOILLA NIIN, SE EI OLE SAMA JUOMA JOS TARJOILET SEN ERI TAVALLA. tuplaespresso on tai triplakin jossain paikoissa, mutta yleensä espresso on lyhyt. Latte on runsasmaitoinen, cappuccino maidolla ja vaahdolla. Siis apua.
Onneksi isi ostaa mulle valmistautujaislahjaksi kunnon kahvimasiinan niin ei tartte sitte katella ees teitä juntteja. Viimeksi sain merkkilaukun, ihan kun vaan pyysin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oon pitänyt itseäni aina perus maalaisjärjellä varustettuna ihmisenä, mutta eipä ole tuollainen tullut mieleenkään :D Miksi sitten linjastossa on esillä tyhjiä kuppeja jos kerran annatte ne itse? Onneksi ei tälläistä ongelmaa ole kun ei kiinnosta maksaa ylihintaisesta kahvista :)
Tavallinen kahvi joka tulee tavallisesta pannusta kaadetaan tavalliseen yhden koon kuppiin. Mutta esim. espressolle ja jäälatelle tulee omat kuppinsa koska onhan ne nyt perkele ihan eri kokoisiakin!!
Ylihintainen kahvi :'D Ja oluena maistuu koffin tölkit ja kuohuviininä joku Alkon halvin?Oikeastiko? Miksi sitten tavallistakin kahvia saa 3 eri kokoa, kaadetaanko ne kaikki samaan kuppiin eli pienin on puolikas kuppi, seuraava kuppi täyteen ja iso kahvi on sama kuppi piripintaan?
No jos joku haluaa juoda vaan pikku riikkisen kahvia, toine taas halua juoda ison kupillisen niin onhan se nyt kohtuullista että he myös maksavat siitä eri summan.
Myydäänhän koti käyttöönkin espresso kuppeja, cappuccino kuppeja..Tehdäänpä juntti-testi teille mammoille:
Ajattele näitä kahveja kuppeineen: espresso, jäälatte ja cappuccino.Jos näet jokaisen samassa mukissa, OLET JUNTTI. Jos taas näet jokaisen eri kokoisessa ja eritavalla muotoillussa kupissa, ET ole juntti!
Saakelin kehä 3:sen ulkopuolilaiset..
Miksei joku voisi haluta jäälattea vain espressokupillisen? Ja aloitusta mukaillakseni: sen peruskahvikupin verran? Tai espressoa sen verran? Nih?
Voi pyhä sylvi. KOSKA NE JUOMAT KUULUU TARJOILLA NIIN, SE EI OLE SAMA JUOMA JOS TARJOILET SEN ERI TAVALLA. tuplaespresso on tai triplakin jossain paikoissa, mutta yleensä espresso on lyhyt. Latte on runsasmaitoinen, cappuccino maidolla ja vaahdolla. Siis apua.
Ei nää av-mammat vaan tajuu... Kuhan kahvikupponen maksaa alle 2€ niin kaikki on hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Onneksi isi ostaa mulle valmistautujaislahjaksi kunnon kahvimasiinan niin ei tartte sitte katella ees teitä juntteja. Viimeksi sain merkkilaukun, ihan kun vaan pyysin.
Ap
Olen itse ostanut merkkilaukkuni ;-) Te av-mammathan niitä lellipentuja (=avuttomia) olette kun ette osaa edes kahvilassa asioida! Muuta ette ole osanneet kuit mukuloita vääntää :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se on sulta pois jos joku nauttii käydä ulkona kahvilla, vaikka se kahvikuppi maksaakin puolet kahvipaketin hinnasta? Pienet arjen elämykset on just jees.
No ei se nyt multa saatanan idiootti pois olekaan, varsinkaan taloudellisesti, mutta mistä helvetistä tiedän miten käyttäydytään kahviloissa, jos tuppukylässä ei ole edes huoltsikkaa vitun tampio? Käyttäydyn tässä nyt yhtä fiksusti kuin sinäkin jonne/jonna.
Ap sai latteraivarit? Nyt olen nähnyt kaiken.....tirsk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se nyt multa saatanan idiootti pois olekaan, varsinkaan taloudellisesti, mutta mistä helvetistä tiedän miten käyttäydytään kahviloissa, jos tuppukylässä ei ole edes huoltsikkaa vitun tampio? Käyttäydyn tässä nyt yhtä fiksusti kuin sinäkin jonne/jonna.
No siltä viestisi kuulosti kun erikseen piti mainita että edullisesti keität kotona kahvit :'D
Voi hyvän tähden. Onneksi olen lopettanut kahvinjuonnin, kun se herättää tuollaista aggressiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApOlen itse ostanut merkkilaukkuni ;-) Te av-mammathan niitä lellipentuja (=avuttomia) olette kun ette osaa edes kahvilassa asioida! Muuta ette ole osanneet kuit mukuloita vääntää :D
Tämä yllä oleva ei ollut oikea ap. Trollaa poika trollaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApOlen itse ostanut merkkilaukkuni ;-) Te av-mammathan niitä lellipentuja (=avuttomia) olette kun ette osaa edes kahvilassa asioida! Muuta ette ole osanneet kuit mukuloita vääntää :D
Tämä yllä oleva ei ollut oikea ap. Trollaa poika trollaa.
Ap
No kuule kyllä oli! Minä en kirjoitta tuommoisia tylsiä tönkkölauseita kuten "tämä yllä oleva ei ollut oikea ap." Menes nyt av-mamma tekemään sille läskille ukolles ja itelles ja penskoilles voileipiä!
Minkälainen koulutus kahvilatyöntekijöillä nykyään täytyy olla? Helsingissä ei ilmeisesti tarvitse olla ravintola-alan koulutusta kun siellä kelpaa töihin kuka vaan? Taidat opiskella asiakaspalvelua ja markkinointia kauppaopistossa.