Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomaa että juntti av-mammat käyvät vain huoltoasemilla tms kahvilla

Vierailija
25.07.2016 |

Huoltoasemilla cappuccino, kaakao ym normi suodatin kahvista poikkeava valutetaan itse linjastossajostain paska koneesta mukiin. Jos käytte paremmissa kahviloissa niin SITÄ ERIKOSKAHVIKUPPIA ei tarvitse itse ottaa vaan me sitten annamme teille kahvinne valmiina omassa kupissaan!!! Ai luoja miten juntteja ootte!!!

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä "paremmassa" kahvilassa on mikään linjaodotusjärjestelmä? Niissä aidosti paremmissa kahviloissa on kyllä ihan pöytiintarjoilu.

Missä ihmeessä olet töissä ja miten voit olla noin surkea työssäsi?

Kyllä nyt kuule ihan peruskahviloissa on jono. Niin moni ottaa mukaan! Ja parempi kahvila on tässä vaikka se Espa tai Espresso House, joista saa erikoiskahveja muualta kun koneesta ja muutakin kuin Juhla Mokkaa.

No ei ole korkeat vaatimukset "paremmalle" kahvilalle. Itse en koskaan kävisi niin junttipaikassa kuin joku Espresso House.

Nyt et ymmärtänyt. Ap minun mielestäni viittasi juuri näihin ketjupaikkoihin, joista saa spessukahveja. Eli VERRATTUNA ABC:hen ne ovat parempia.

Ja siis mihin siellä keskustassa pitää mennä jos haluaa kahvin? Vain joku Cafe Ekbergkö käy? Vai mikä on tarpeeksi hieno kermaperseellesi?

Kahvi on kahvi. Ihan sama mistä sen ostaa, hipster kahvilasta tai ärrältä.

Vierailija
42/76 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sitten varmaan tosijuntti kun en käy  kahvilassa enkä  huoltsikalla juomassa erikoiskahveja lainkaan. HImassa on kahvikone ( ei kapseli-) sitä varten jos sattuu espresso joskus houkuttamaan. Must on vaan niin tyhmää maksaa 5 euroa kupillisesta kahvia, oli siinä sitten cremaa tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää kaupassa se, että kassa ajaa tyhjää hihnaa ostosteni perään niin monta kertaa, että varmasti jokainen maksamani rasia on murskana.

Ja että siellä kahvilassa on pöytä pyyhkimättä. Tai ei pöytää ollenkaan. Huoltsikalla yleensä pöytiä riittää tai voit ottaa kahvin mukaan autoon ja jatkaa matkaa.

Kannattaa sanoa myyjälle! 😊 Se on niin huvittavaa kun usein asiakkaan naamasta näkee, että jokin on vialla mutta he eivät sano mitään. En reagoi naamaan tai kyse mikä vialla jos suun avaaminen on niin vaikeaa.

Varsinkin jos siinä ennen maksuvaihetta selvästi naama vituralla, koska jostain tuotteesta tulee väärä hinta. Asikas ei missåän nimessä kysy asiasta eikä sano mitään. Saatuaan kuitin hän tuijottaa sitä hyvin pitkään eikä ala pakata. Sitten kun on jo muiden asiakkaiden vuoro niin pitää alkaa korjata sitä kuittia.

Vierailija
44/76 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha. Suomessa laadun mitta kahviloissa on siis se, että tarjoilija valuttaa erikoiskahvin kuppiin ja antaa sen tiskillä jonottaville asiakkaalle mukaan kannettavaksi pöytään. Omassa asuinmaassani tarjoilija tulee ottamaan tilauksen pöydästä ja tuo kahvin pöytään. Samoin kahvi maksetaan vasta kun se on tuotu/juotu/halutaan poistua.

Kieltämättä huvittaa Suomessa lomilla katsella ylihinnoiteltuja kahveja tms. jonottavia ihmisiä tarjottimineen.

t. ulkosuomalainen

Sä asut varmaan jossain Kreikassa, Italiassa tms jossa työntekijät ovat pimeesti töissä kehnoissa työoloissa niin on varaa pitää kerralla monta camareroa kuskaamassa kahveja pyötään. Suomessa tuommoisesta pitää tinkiä koska kahvin myymisellä ei hirveesti tuoteta!

En asu Italiassa enkä Kreikassa :)

t. ulkosuomalainen

Vierailija
45/76 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua hymyilyttää ajatellessani ap:ta, jonka itsetunto näyttää pönkittyvän tuosta kahvilan baristan asemasta. Noita pimuja on nähty, jotka kuvittelevat helsinkiläiskahvilan baristan olevan hienompi ammatti ja ylemmässä yhteiskunnallisessa asemassa kuin joku Forssan ABC:n myyjä. Vaikka aivan yhtä vaativaa ja glamouria työtä se on.

Tulee mieleen ne Subwayn pissikset, jotka keulivat Sandwich Artistin tittelillään ja kuvittelevat eroavansa jotenkin Mäkkäreissä raatavista virkaveljistään.

Jep. Pienimielinen kahvila-apulainen (barista) on nostanut itsensä jalustalle ja ripustanut itseensä merkkejä.

Vierailija
46/76 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua hymyilyttää ajatellessani ap:ta, jonka itsetunto näyttää pönkittyvän tuosta kahvilan baristan asemasta. Noita pimuja on nähty, jotka kuvittelevat helsinkiläiskahvilan baristan olevan hienompi ammatti ja ylemmässä yhteiskunnallisessa asemassa kuin joku Forssan ABC:n myyjä. Vaikka aivan yhtä vaativaa ja glamouria työtä se on.

Tulee mieleen ne Subwayn pissikset, jotka keulivat Sandwich Artistin tittelillään ja kuvittelevat eroavansa jotenkin Mäkkäreissä raatavista virkaveljistään.

Jep. Pienimielinen kahvila-apulainen (barista) on nostanut itsensä jalustalle ja ripustanut itseensä merkkejä.

Öh? Itse tuomitset jotaain baristaa, et ole yhtään sen parempi kuin av-mammoista valittava ap.

Ap:ta vaan vituttaa asiakkaat. Asiakaspalvelu on perseestä, that's it.

Vierailija
47/76 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suomenruotsalaiset/ruotsalaiset ja venäläiset naiset tilaavat aina erikoskahvin, mutta tantta av-mammalle kelpaa väljähtänyt pannukahvi?

Vierailija
48/76 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:ta vaan vituttaa asiakkaat. Asiakaspalvelu on perseestä, that's it.

Olet suurimman osan ajasta palveltavana eli aiheutat vitutusta kaikissa muissa. Toivottavasti sun pitsassa on silloin spermaa.

Vierailija
49/76 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoltoasemilla cappuccino, kaakao ym normi suodatin kahvista poikkeava valutetaan itse linjastossajostain paska koneesta mukiin. Jos käytte paremmissa kahviloissa niin SITÄ ERIKOSKAHVIKUPPIA ei tarvitse itse ottaa vaan me sitten annamme teille kahvinne valmiina omassa kupissaan!!! Ai luoja miten juntteja ootte!!!

Olen juntti av-mamma mutta minulla ei ole edes autoa eli en voi käydä huoltoasemalla kahvilla. Käyn kahvilla tuollaisissa hieman paremmissa paikoissa koska olen huomannut että kahvin hintta on niissä sama tai hieman edullisempikin kun joissain halpispaikoissa. Usein toki tilaan tavallisen kahvin mutta välillä tilaan laten. Olen kyllä niin usein tilannut erikoiskahveja että ei ole tullut mieleenkään ottaa omaa kuppia linjastolta. Ai niin taisin tehdä tällaisen mokan joskus kun eräässä kahvilassa haudutettu tee tarjoiltiin erillisestä kupista. Miten voin elää tämä asia kontollani.

Vierailija
50/76 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi suomenruotsalaiset/ruotsalaiset ja venäläiset naiset tilaavat aina erikoskahvin, mutta tantta av-mammalle kelpaa väljähtänyt pannukahvi?

Tuntuu jotenkin leuhkalta tilata erikoiskahveja ja niissä on enemmän kaloreitakin. Pitänee kuitenkin alkaa tilaamaan latte useammin. Tilaavatko nuo venäläiset ja ruotsalaiset jotakin syötävää myös laten kanssa vai juovatko pelkästään kahvin säilyttääkseen sorjat vartensa?

Vierailija
51/76 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä "paremmassa" kahvilassa on mikään linjaodotusjärjestelmä? Niissä aidosti paremmissa kahviloissa on kyllä ihan pöytiintarjoilu.

Missä ihmeessä olet töissä ja miten voit olla noin surkea työssäsi?

Tuollaisilla kriteereillä Suomessa on ehkä yksi parempi kahvila...

Vierailija
52/76 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsinkiläiset itse kyllä osaavat tilata erikoiskahvin, koska tietävät että ne tulevat omissa kupeissaan. Mutta kyllä heti tunnistaa kehä 3:sen ulkopuolelta tulevat kun töröttävät tyhjän kupin kanssa kun tilaavat. "Ai mulla oli muki tässä valmiina!" STNA juntit!

Nuo saatanan juntit maksavat palkkasi.

Vierailija
53/76 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sinun ensin opetella kirjoittamaan edes ne kahvin nimet oikein ennen kuin yrität tulla pätemään tai ohjeistamaan? Tarkoitit luultavasti suodatinkahvia suodatin kahvin sijaan?

Vierailija
54/76 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työnnä se erikoiskahvi perseeseesi.

Keitänpä kupin pannukahvia itselleni.

Et ole tainnut koskaan poistua Suomea pidemmälle? Suomi on suodatinkahvin luvattu maa! Esim. Italiassa ei muuta juodakkaan kuin erikoiskahveja.

Suodatinkahvi on terveellisempää kuin pannukahvi tai suodattamattomat erikoiskahvit koska kahvin rasva tarttuu suodattimeen. Jos on sydän- tai verenpainetautia kannattaa hieman rajoittaa erikoiskahvien nauttimista.

Vierailija
55/76 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin. Meidän kylän Nesteellä nuo erikoiskahvit tehdään tiskin takana ihan espressokoneella. Että osataan täällä maallakin.

Vierailija
56/76 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää av-mamma on?

Vierailija
57/76 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä uskalla enää käydä missään kahvilla. Parempi vaan keitellä sumpit kotona.

Vierailija
58/76 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tiedätkö mikä on juntti? Selitä ihan omin sanoin, niin pääsen sua provosoimaan........... Etkä sitten huijaa ja käy googlaamassa. ;)

Vierailija
59/76 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvele sinä vaan piikaseni😂

Vierailija
60/76 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hyökkäätte ap:ta vastaan? Tai vikisette.

Eikö nyt ole itsestään selvää, että tuo on rasittavaa? Toki sävy oli tuomitseva, siitäkö tää johtuu?

Kyllä muakin ottaa päähän kun kaupassa japskit laittaa sen korin siihen hihnalle, eikö siitä saa olla ärsyyntynyt?

Hyvä paikka saada raivarit ja nakella se kori siitä hihnalta menemään, olisi suomalaista asiakaspalvelua parhaimmillaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi