Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni ei suostu häihin

tyttö29
24.07.2016 |

Ollaan yhdessä sovittu kesällä että menemme naimisiin. Mies ei usko avioliittoon, mutta suostuu kyllä menemään naimisiin koska se on minulle tärkeetä. Minulle oli myös ihan fine, ettei hän esimerkiksi käytä sormusta muuta kuin vihkitilaisuudessa. Nyt homman nimi on kuitenkin se että hän ei susotu minkäänlaisiin häihin :/ Eli vihkiminen maistraatissa eikä muuta. En itsekään ole mitään romanttista sorttia mutta kyllä nyt jonkunlaiset häät olisivat kivat. Tykkään perinteisitä hääleikeistä ja ei tarvitse olla mitään valkoista kakkumekkoa. Ihan jotkut pienet häät missä joku maistraatissa vihkisi meidät nopeasti ja sitten pieni hääjuhla. Mutta edes se ei tule kysymykseen... Olen myös koittanut ehdottaa esimerkiksi jotain Game of thrones teemahäitä (hän on suuri fani) ja mielestäni joustan jo aika monessa asiassa. Esimerkiksi juuri sen kanssa että hänen ei tarvitse käyttää sormusta ja emmekä ole kihloissa ennen naimisiinmenoa (eli ei ns. hypetystä ennen häitä).

Olisiko kenelläkään vinkkejä miten hänen pään saisi käännettyä? rahakaan ei ole ongelma koska äitini on varmasti valmis maksamaan häät. Joudunko vain nielemäämn tappion ja kadun loppuelämän etten pitänyt häitä?

Kommentit (52)

1/52 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/52 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sinä teet jo kompromisseja mielestäsi tarpeeksi vaikka mies suostuu naimisiin "tahtomattaan".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko naimisiin vai pitää juhlat?

Vierailija
4/52 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä näitä "usko usko avioliittoon"-urvakkeita. Mikä ihmeen uskonasia se taas on?

Vierailija
5/52 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli just noin. Pelkkä maistraatti ja sitten käytiin kahdestaan syömässä. Mutta meillä ei toki kumpikaan kaivannut muuta. Mikä niissä häissä on niin tärkeää että ne pitää pitää? En ymmärrä.

-N32

Vierailija
6/52 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa selvästikin olla vapaa eikä siksi pysty teeskentelemään mitään häitä ja jos sormusta ei pidä niin aikoo elää elämää, jossa petetään mennentullen.

Miten sinä noin sinisilmäinen oletkaan ettet yksinkertaista psykologiaa ymmärrä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/52 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietoisku: te olette olleet kihloissa siitä lähtien, kun sovitte menevänne naimisiin.

Vierailija
8/52 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Game of thronesin Red Wedding-jaksosta saa kyllä hyvää inspiraatiota häille! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/52 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehellesi, että vaihtaa naista

Vierailija
10/52 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tahdo pitää sormusta?! Silloin se ei tahdo naimisiin ollenkaan, häpeäisi "kuuluttaa" koko maailmalle, että on ukkomies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/52 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisellä voi olla erilaisia syitä, että pelkää juhlia. Jos vaikka ei ole hyvät välit sukulaisilla tai vierastaa itse olla keskipisteenä. Toivottavasti syy on joku muu kuin sitoutumisen pelko. Tuo kuulostaa epäilyttävältä, ettei voi sormustakaan pitää. Minua loukkaisi eniten se sormusasia.

Vierailija
12/52 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö29 kirjoitti:

Ollaan yhdessä sovittu kesällä että menemme naimisiin. Mies ei usko avioliittoon, mutta suostuu kyllä menemään naimisiin koska se on minulle tärkeetä. Minulle oli myös ihan fine, ettei hän esimerkiksi käytä sormusta muuta kuin vihkitilaisuudessa. Nyt homman nimi on kuitenkin se että hän ei susotu minkäänlaisiin häihin :/ Eli vihkiminen maistraatissa eikä muuta. En itsekään ole mitään romanttista sorttia mutta kyllä nyt jonkunlaiset häät olisivat kivat. Tykkään perinteisitä hääleikeistä ja ei tarvitse olla mitään valkoista kakkumekkoa. Ihan jotkut pienet häät missä joku maistraatissa vihkisi meidät nopeasti ja sitten pieni hääjuhla. Mutta edes se ei tule kysymykseen... Olen myös koittanut ehdottaa esimerkiksi jotain Game of thrones teemahäitä (hän on suuri fani) ja mielestäni joustan jo aika monessa asiassa. Esimerkiksi juuri sen kanssa että hänen ei tarvitse käyttää sormusta ja emmekä ole kihloissa ennen naimisiinmenoa (eli ei ns. hypetystä ennen häitä).

Olisiko kenelläkään vinkkejä miten hänen pään saisi käännettyä? rahakaan ei ole ongelma koska äitini on varmasti valmis maksamaan häät. Joudunko vain nielemäämn tappion ja kadun loppuelämän etten pitänyt häitä?

Viisas mies sulla. Vihkiminen avioliittoon on juridisen sopimuksen vahvistaminen, ei muuta. Kaikki muu sen ympärillä on hömppää ja turhaa rahankulua. Prinsessaleikit kuuluu lapsuuteen, ei aikuiselle ihmiselle. Miehesi on aikuinen, sinä vielä tyttönen, tosin tiedät sen näköjään itsekin nimimerkistäsi päätellen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/52 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on joustanut siinä, että ylipäätään menette naimisiin. Anna sinä nyt periksi noissa epäolennaisissa pikkuseikoissa.

Vierailija
14/52 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat naimisiin miehen kanssa joka ei oikeasti tahdo naimisiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/52 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tyttö29 kirjoitti:

Ollaan yhdessä sovittu kesällä että menemme naimisiin. Mies ei usko avioliittoon, mutta suostuu kyllä menemään naimisiin koska se on minulle tärkeetä. Minulle oli myös ihan fine, ettei hän esimerkiksi käytä sormusta muuta kuin vihkitilaisuudessa. Nyt homman nimi on kuitenkin se että hän ei susotu minkäänlaisiin häihin :/ Eli vihkiminen maistraatissa eikä muuta. En itsekään ole mitään romanttista sorttia mutta kyllä nyt jonkunlaiset häät olisivat kivat. Tykkään perinteisitä hääleikeistä ja ei tarvitse olla mitään valkoista kakkumekkoa. Ihan jotkut pienet häät missä joku maistraatissa vihkisi meidät nopeasti ja sitten pieni hääjuhla. Mutta edes se ei tule kysymykseen... Olen myös koittanut ehdottaa esimerkiksi jotain Game of thrones teemahäitä (hän on suuri fani) ja mielestäni joustan jo aika monessa asiassa. Esimerkiksi juuri sen kanssa että hänen ei tarvitse käyttää sormusta ja emmekä ole kihloissa ennen naimisiinmenoa (eli ei ns. hypetystä ennen häitä).

Olisiko kenelläkään vinkkejä miten hänen pään saisi käännettyä? rahakaan ei ole ongelma koska äitini on varmasti valmis maksamaan häät. Joudunko vain nielemäämn tappion ja kadun loppuelämän etten pitänyt häitä?

Viisas mies sulla. Vihkiminen avioliittoon on juridisen sopimuksen vahvistaminen, ei muuta. Kaikki muu sen ympärillä on hömppää ja turhaa rahankulua. Prinsessaleikit kuuluu lapsuuteen, ei aikuiselle ihmiselle. Miehesi on aikuinen, sinä vielä tyttönen, tosin tiedät sen näköjään itsekin nimimerkistäsi päätellen.

Älä vahingossakaan ikinä koskaan esim. pidä syntymäpäiväjuhlia tai hössötä jouluna. Ihan turhaa rahanmenoa ja voihan niitä juhlia ilman kakkuja ja kinkkujakin.

Vierailija
16/52 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan viettää häitä kaveriesi kanssa. Ei miehet noin ylipäätään ole kmuutenkaan ovinkaan kiinnostuneita häähömpötyksistä.

Vierailija
17/52 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää jo, ei ole oikea mies sinulle.

Vierailija
18/52 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan viettää häitä kaveriesi kanssa. Ei miehet noin ylipäätään ole kmuutenkaan ovinkaan kiinnostuneita häähömpötyksistä.

Jaa ei? Oma mies on ainakin mielellään mukana suunnitteluissa. Saattaa tosin johtua siitäkin, että teemme häistä omannäköiset ja niiden suunnittelu ja ideointi on oikeasti hauskaa ja jotain muutakin kun lautasliinojen ja rusettien värien miettimistä.

Vierailija
19/52 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennä häihin?? Tulee mielee muuten Tuksu, sille hääjuhlat ovat yhä uudelleen toistuvaa 5-vuotiaan leikkiä. Ukosta piutpaut, mutta pitää saada hääjuhlat ja mekko ja tiara!

Totisesti Tuksun ukkona häpeäisi niin silmät päästään, ettei tahtoisi sormusta pitää, ei edes tämä Velli, jonka kanssa piti juuri mennä vihille.

Vierailija
20/52 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tyttö29 kirjoitti:

Ollaan yhdessä sovittu kesällä että menemme naimisiin. Mies ei usko avioliittoon, mutta suostuu kyllä menemään naimisiin koska se on minulle tärkeetä. Minulle oli myös ihan fine, ettei hän esimerkiksi käytä sormusta muuta kuin vihkitilaisuudessa. Nyt homman nimi on kuitenkin se että hän ei susotu minkäänlaisiin häihin :/ Eli vihkiminen maistraatissa eikä muuta. En itsekään ole mitään romanttista sorttia mutta kyllä nyt jonkunlaiset häät olisivat kivat. Tykkään perinteisitä hääleikeistä ja ei tarvitse olla mitään valkoista kakkumekkoa. Ihan jotkut pienet häät missä joku maistraatissa vihkisi meidät nopeasti ja sitten pieni hääjuhla. Mutta edes se ei tule kysymykseen... Olen myös koittanut ehdottaa esimerkiksi jotain Game of thrones teemahäitä (hän on suuri fani) ja mielestäni joustan jo aika monessa asiassa. Esimerkiksi juuri sen kanssa että hänen ei tarvitse käyttää sormusta ja emmekä ole kihloissa ennen naimisiinmenoa (eli ei ns. hypetystä ennen häitä).

Olisiko kenelläkään vinkkejä miten hänen pään saisi käännettyä? rahakaan ei ole ongelma koska äitini on varmasti valmis maksamaan häät. Joudunko vain nielemäämn tappion ja kadun loppuelämän etten pitänyt häitä?

Viisas mies sulla. Vihkiminen avioliittoon on juridisen sopimuksen vahvistaminen, ei muuta. Kaikki muu sen ympärillä on hömppää ja turhaa rahankulua. Prinsessaleikit kuuluu lapsuuteen, ei aikuiselle ihmiselle. Miehesi on aikuinen, sinä vielä tyttönen, tosin tiedät sen näköjään itsekin nimimerkistäsi päätellen.

Älä vahingossakaan ikinä koskaan esim. pidä syntymäpäiväjuhlia tai hössötä jouluna. Ihan turhaa rahanmenoa ja voihan niitä juhlia ilman kakkuja ja kinkkujakin.

Ole huoleti, en ole lapsuuteni pakkojuhlien jälkeen todellakaan viettänyt ainuttakaan joulua, saati synttäreitä.