Nainen, voisitko seurustella transnaisen kanssa?
Oletetaan, että alakerrassa on kalusto tallessa ja yläkertaan on muodustuneet rinnat.
Kommentit (2495)
Olen seurustellut kerran nuorempana. Loppui kun tajusimme ettemme sitten mätsänneetkään niin hyvin, mutta olemme yhä yhteyksissä. Positiivinen kokemus kaikin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Voisin, jos luonteemme ja arvomme sopisivat yhteen. En seurustele pelkkien ala- ja yläkerran kalustojen kanssa.
En minäkään. Kuitenkin minulla on tietty ulkonäkötyyppi joka saa minut tuntemaan seksuaalista mielenkiintoa. Se on miehekkään näköinen mies. En siis ihaile vaikkapa jotain Jared Letoa tai muita söpöjä kaunispiirteisiä miehiä. En myöskään viehäty erityisen hoikista miehistä, mieluummin ns iskä-vartaloisista. Pitkät hiukset eivät sytytä minua, eikä rokkarityyli jne jne.
Hienoa jos toisilla ei ole tällaisia ulkoisia preferenssejä ollenkaan, että ihan sama onko lihava, pienikokoinen, kalju, tuuheahiuksinen -eikä edes sukupuoleen suoraan liittyvillä fyysisillä ominaisuuksilla ole merkitystä. Kuitenkin valtaosalla taitaa olla jonkinlainen fyysinen "tyyppi" joka viehättää ja se taitaa olla osa meidän geneettisesti ohjelmoitua lisääntymiskäytöstä. Siksi en ihan lähtisi syyllistämään meitä monia, jotka emme ymmärrä kuvaamaasi tilannetta sen suhteen kuinka se eroaa ihmisen kyvystä kiintyä ja ystävystyä. Ystävän housujen sisällä olevasta kalustosta en minäkään ole kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Hitto kun on tyhmä kysymys. Entä sinä heteromies, voisitko seurustella cis miehen kanssa??
Eiköhän jo sana itsestään, transNAINEN, kerro vastauksen AP:n kysymykseen
Ei kerro.
Onko se kastraatio mikä tekee teistä noin tyhmän vai yleinen homous?
Vierailija kirjoitti:
Aloin ihan tosissani miettiä tätä. Vastaus on en, koska haluan kumppaniltani nimenomaan miehekästä käytöstä ja olemusta. Rinnat eivät haittaa (voisi olla hauskaakin!) mutta jos käytös olisi liian pehmeää ja naisellista, ja mies haluaisi vaikka meikata niin ei kiitos. Jos taas transnainen olisi ulkonäöltään ja käytökseltään miehekäs, eikö hän silloin olisi vain mies jolla on rinnat?
Joo ei, pahimmillaan hän alkaa besserwisseillä kuinka meikki ja kynnet laitetaan oikeaoppisesti ja vaatii jatkuvaa ihailua yms. Sairasta.
En. En transnaisen enkä transmiehenkään.
En. Hellevi Jormanainen ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin, jos luonteemme ja arvomme sopisivat yhteen. En seurustele pelkkien ala- ja yläkerran kalustojen kanssa.
En minäkään. Kuitenkin minulla on tietty ulkonäkötyyppi joka saa minut tuntemaan seksuaalista mielenkiintoa. Se on miehekkään näköinen mies. En siis ihaile vaikkapa jotain Jared Letoa tai muita söpöjä kaunispiirteisiä miehiä. En myöskään viehäty erityisen hoikista miehistä, mieluummin ns iskä-vartaloisista. Pitkät hiukset eivät sytytä minua, eikä rokkarityyli jne jne.
Hienoa jos toisilla ei ole tällaisia ulkoisia preferenssejä ollenkaan, että ihan sama onko lihava, pienikokoinen, kalju, tuuheahiuksinen -eikä edes sukupuoleen suoraan liittyvillä fyysisillä ominaisuuksilla ole merkitystä. Kuitenkin valtaosalla taitaa olla jonkinlainen fyysinen "tyyppi" joka viehättää ja se taitaa olla osa meidän geneettisesti ohjelmoitua lisääntymiskä
Ärsyttävää se, että tietyn sukupuolielimen toive seksikumppanilta on muka jotain vulva- tai penisfanatismia, mutta muu ulkoisten piirteiden preferoiminen taas ihan luonnollista. Jos siis minä, nainen, haluan että seksikumppanillani on toimiva penis, olen näiden aktivistien mielestä joku kiihkoileva foobikko joka seurustelee pelkän kaliston kanssa. Sen sijaan on ihan ok jos sanon että pidän blondeista. Mikä logiikka tässäkin on? Joku seurustelee sitten "pelkkien hiusten kanssa".
En ymmärrä miksi kukaan haluaisi jonkin keinotekoisen viritelmän, kun aitoja vaihtoehtoja on tarjolla ja vieläpä valtavasti enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävää se, että tietyn sukupuolielimen toive seksikumppanilta on muka jotain vulva- tai penisfanatismia, mutta muu ulkoisten piirteiden preferoiminen taas ihan luonnollista.
Noita tyyppejä, jotka tuollaisia kuvailemiasi typeryyksiä on päästelleet on varmaan muutamia. Miksi sinä yleistät sen olemaan jotenkin isompikin ongelma.
Sinä saat ja ihan kaikki saa preferoida mitä vain piirteitä OMISSA kumppaneissaan.
Niin en minä osaa sanoa kuinka monta näitä tyyppejä on. Vastasinkin ihan suoraan kommenttiin jossa oli vastattu puolestaan näpäyttävään kommenttiin, jonka mukaan henkilö ei seurustele pelkän sukupuolielimen kanssa. Tätä näpäyttelyähän on jokainen aihetta käsittelevä ketju -ja lehtiartikkeli täynnä. Kuinka pinnalliset ihmiset seurustelee vai pelkkien kikkeleiden tai pimppien kanssa kun tiedostavammat tietävät ihmisen olevan ennenkaikkea muuta kuin pimppi tai pippeli. Ihan kuin me muut ei tiedettäisi. Me nyt vaan yhdessä inhimillisen kanssakäymisen ilmentymässä haluamme vastapuolelta juuri pimppiä tai pippeliä kun se sukupuolielin on siinä aika keskeisessä roolissa. En minä lääkäriinkään mene putkiliikkeeseen tai lähde juoksulenkille neliraajahalvaantuneen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En voisi, liikaa taakkaa ja ikävä kyllä haluan seurustella vain ns. "tasapainoisten ja sinut itsensä kanssa" olevien kanssa. Ikävästi ehkä sanottu, mutta tunnen myös tytön josta tuli mies ja vaikka hän ehkä joillekin äkkiseltään menee nuoresta miehestä, tietyt piirteet kertovat totuuden.
Ja koska olen hetero ja hän äkkiseltään näyttää mieheltä, en silti voisi seurustella hänen kanssaan sillä osa hänen kehostaan kertoo totuuden. Varmasti itse olen ahdasmielinen, mutta en vain voisi koska tietäisin taustat kuitenkin ja itselle se olisi jotenkin ylitsepääsemätöntä. Kannatan kuitenkin kaikkien oikeutta seurustella saman sukupuolen kanssa ja trans tms ihmisten oikeuksia. Jossain määrin jotkut lapset tuntevat olonsa eri sukupuoleksi myös koska heidän ei anneta olla omia itsejään ja heitä halutaan muokata tiettyyn rooliin, mutta ne jotka todella tuntevat olevansa toista sukupuolta niin kannatan heidän oikeuksiaan siinä missä muidenkin. Mi
..ei kaikkea tarvitse ymmärtää, kunhan kannattaa muiden perusoikeuksia. Itse en heteronaisena voisi seurustella naisen kanssa, transnainen tai ei, kun tykkään miehistä.Kuitenkin itsellä on transnainen siskona, ja sen kautta paljon transtuttavia, eivätkä he ole mitenkään kyseenalaistaneet "oikeuttani" mennä miehen kanssa naimisiin ja kasvattaa biologisia lapsia, ihan perinteiseen ydinperhetapaan. (Eikä itseäni haittaa yhtään kuka menee mihinkin pukkariin, nyt kun on niin, että miehenikin vietti nuorena naisten vessoissa paljon aikaa. Siihen aikaan oli pakko, kun vaipanvaihtopöydät olivat usein vain naistenhuoneissa, ja itse en vaikean, hätäsektioon päättyneen synnytyksen jälkeen, pystynyt nostamaan yhtään mitään, joten välttämätön vaipanvaihto oli mieheni heiniä. Siellä se partasuu cismies sitten putsasi vauvaa, kun ei muutakaan voitu). Tuntuu, että netissä huudellaan tosi paljon erilaisista julkkiksista, joiden toimenkuvaankin kuuluu olla ärhäkkäästi julkisia, ja mistä lie ladyboy-tyypeistä, joita ei Suomessa edes juuri ole. Tuntemani tavalliset transporukat ovat niin, tavallisia. Netissä lietsotaan kulttuurisotia, kun he kuitenkin haluavat vain elää elämäänsä rauhassa, normaalien ihmisten oikeuksilla varustettuna, ei sen enemmillä. On surullinen tosiasia, että transporukat saavat tosi paljon vihaa osakseen, ihan kuin he taistelisivat jotain mielipidesotaa vain olemalla olemassa, vaikka eivät edes sanoisi mitään ja me normit vain intämme.En katso asiakseni olla joku suurikin transsoturi, kun tosiaan olen mieheksi syntyneen miehen naiseksi syntynyt vaimo ja sellaisena elämääni tyytyväinen, miksei laajemminkin anneta koko asia Transpolin huoleksi, kai ne siellä tetävät mitä tekevät, eikä se meihin mitään vaikuta? (Oma poikani on niin selkeästi poikamainen poika kuin voi olla, eikä kukaan ole koskaan kommentoinut asiaa negatiivisesti, ei oikeassa elämässä. Antaisin hänen pukeutua mekkoon jos hän haluaisi, enkä nostaisi haloota, mutta ei hän halua, joten sinisillä dinosaurushousuilla mennään).
Minusta on typerää nimetä radikaalifeministilesboiksi tai genitaalifetisisteiksi ihmisiä, jotka eivät halua seurustella operoimattoman transihmisen kanssa. Se ettei halua seurustella tai sänkyyn ei ole syrjintää. Solvaaminen ja huono kohtelu on syrjintää.
Jokaisella on oikeus valita kumppaninsa selittämättömien seksuaalisten halujensa perusteella. Vaikka vain pieninenäisiä farmaseutteja tai yli 190-senttisiä kilpajuoksijoita.
Jos sillä lailla päätyy kaventamaan elämäänsä, sekin on kunkin oma asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi kukaan haluaisi jonkin keinotekoisen viritelmän, kun aitoja vaihtoehtoja on tarjolla ja vieläpä valtavasti enemmän.
Kommenttisi perusteella mulkkuus ei todellakaan ole sukupuoleen sidottua.
Come on. Maailma on täynnä naisia, joille ei kelpaa ympärileikkaamaton tai ympärileikattu, mutta hormoneilla turvotettu klitoris tai reidestä leikatusta ihosta muotoiltu puoliveltto pitäisi kelvata kelle vaan, koska muuten olet mulkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävää se, että tietyn sukupuolielimen toive seksikumppanilta on muka jotain vulva- tai penisfanatismia, mutta muu ulkoisten piirteiden preferoiminen taas ihan luonnollista.
Noita tyyppejä, jotka tuollaisia kuvailemiasi typeryyksiä on päästelleet on varmaan muutamia. Miksi sinä yleistät sen olemaan jotenkin isompikin ongelma.
Sinä saat ja ihan kaikki saa preferoida mitä vain piirteitä OMISSA kumppaneissaan.
Niin en minä osaa sanoa kuinka monta näitä tyyppejä on. Vastasinkin ihan suoraan kommenttiin jossa oli vastattu puolestaan näpäyttävään kommenttiin, jonka mukaan henkilö ei seurustele pelkän sukupuolielimen kanssa. Tätä näpäyttelyähän on jokainen aihetta käsittelevä ketju -ja lehtiartikkeli täynnä. Kuinka pinnalliset ihmiset seurustelee vai pelkkien kikkeleiden tai pimppien kanssa
"Niin hän siinä vastasi omalla kohdallaan kysymykseen, että hänelle transihmisyys ei olisi este. Sinä yleistit sen tarkoittamaan, että sinulta vaaditaan jotain. "
Sinulle ei sitten riittänyt kertoa, että sinulle ei transsukupuolisuus ole suhteeseen mikään este. Piti lisätä "en seurustele pelkkien alakerran kalustojen kanssa". Sinä kun seuraavaksi kerrot, ettei sinulle kelpaisi persu, niin minä riennän kommentoimaan, etten seurustele "pelkkien poliittisten näkemysten kanssa" tai sekasyöjä: "en seurustele pelkkien ruokavalioiden kanssa"; tai rikollinen; "en seurustele pelkän koko elämän mittaisen virheettömyyden kanssa", tai maalainen: "en seurustele pelkän asuinpaikan kanssa"; tai metsästäjä: "en seurustele pelkän harrastuksen kanssa"; tai perheellinen: "en seurustele pelkän synnyttämättömän reiän kanssa" jne jne.
Näin äkkiseltään sanoisin riippuu persoonan lisäksi rinnoista. En ole miestissifani, mutta sellaisiin törmätessäni eivät le haitanneet menoa. Jos vastassa olisi kaksi pääni kokoista silikonipalloa, haittaisi.
En. Ensinnäkin esteettisistä syistä, toiseksi siitä, että jos henkilö kuvittelisi oikeasti olevansa toista sukupuolta, me emme eläisi samassa todellisuudessa.