Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, voisitko seurustella transnaisen kanssa?

Vierailija
24.07.2016 |

Oletetaan, että alakerrassa on kalusto tallessa ja yläkertaan on muodustuneet rinnat.

Kommentit (2495)

Vierailija
281/2495 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin seurustella transmiehen kanssa tai muunsukupuolisen kanssa, joka on biologisesti nainen (ja olen seurustellutkin). Olen lähinnä lesbo ja kiinnostunut pääasiassa maskuliinisista naisista. Feminiinisyyttä juhlistava transnainen ei nappaa. Myös penis on minulle yksi keskeinen syy siihen, että yritykseni olla hetero epäonnistuivat.

Joskus vuosia sitten olin kyllä kerran yksipuolisesti kiinnostunut yhdestä transnaisesta, jolla oli hyvin sukupuolineutraali urheilullinen tyyli.

Vierailija
282/2495 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi kukaan haluaisi jonkin keinotekoisen viritelmän, kun aitoja vaihtoehtoja on tarjolla ja vieläpä valtavasti enemmän.

Kommenttisi perusteella mulkkuus ei todellakaan ole sukupuoleen sidottua.

Come on. Maailma on täynnä naisia, joille ei kelpaa ympärileikkaamaton tai ympärileikattu, mutta hormoneilla turvotettu klitoris tai reidestä leikatusta ihosta muotoiltu puoliveltto pitäisi kelvata kelle vaan, koska muuten olet mulkku.

Mulkkua on rääpiä ihmisten kehojen ominaisuuksia pitkin keskustelupalstoja. Ei se millaisen kumppanin haluaa, vaikka olisi mitä preferenssejä.

Ihan noin sivuhuomiona transnaisella harvemmin on tuollaista fantasioimaasi anatomiaa. 

rääpiä toisten ihmisten kehojen ominaisuuksia?

Kysymys kuuluu: voisitko seurustella transnaisen kanssa. Kirjoittaja vastaa en, koska en haluaisi keinotekoista viritelmää, ja tämä jatkeena keskusteluun jossa mietitään sitä tarvitseeko yksilö sen sukupuolielimen mihin kokee vetoa vai ei.

Kenen kehon ominaisuutta tämä nyt tarkalleen ottaen rääpi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/2495 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska olen hetero enkä kiihotu naisellisista piirteistä. 

Vierailija
284/2495 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vitussa.

Vierailija
285/2495 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska on sukupuolestaan sekaisin.

Vierailija
286/2495 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys kuuluu: voisitko seurustella transnaisen kanssa. Kirjoittaja vastaa en, koska en haluaisi keinotekoista viritelmää, ja tämä jatkeena keskusteluun jossa mietitään sitä tarvitseeko yksilö sen sukupuolielimen mihin kokee vetoa vai ei.

Toisen kehon kutsuminen keinotekoiseksi viritelmäksi on mulkeroa käytöstä ja rääpimistä kyllä.

Ja sitten tämä puolustelemasi kaveri vielä mehusteli, jollain paistetulla tiesmillä reisipötkylällä. En ihan ymmärrä miten se liittyi aiheeseen, mutta ehkä sitten sun mielestä on kovinkin asiallista. 

Olet ehkä huomannut, että myös muunlaiseen kehon muokkaukseen kohdistuu kommentteja, joissa ilmaistaan, ettei keinotekoinen viehätä. Itse esim pidän suolaliuoksella pumpattuja lihaksia keinotekoisina viritelminä ja en sellaisista viehättyisi. Pitäisin sellaiset hankkinutta pinnallisena ja sellaisia operaatioita peräti vaarallisina. En tokikaan "rääpi" tätä henkilölle itselleen, puhun yleisellä tasolla, kuten "rääpimäsi" kirjoittajakin puhuu.

Vierailija
287/2495 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta eipä taitaisi olla tarjollakaan koska olen nainen.

Vierailija
288/2495 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, mutta eipä taitaisi olla tarjollakaan koska olen nainen.

Sama. Enkä toisaalta myöskään transmiehen kanssa, koska heidän kasvoissaan on feminiininen pyöreys ja keskivartalo sekä lantion alue tuo mieleen sellaiset nuoret miehet, jotka pelaavat runsaasti videopelejä ja syövät paljon makeaa. Estrogeenin vaikutus siis näkyy väkisin. Todella monet naiset tykkää toisaalta söpöistä miehistä, joten ottajansa on varmasti heillekin.

Vierailija
289/2495 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lebot hyljeksivät transnaisia

Vierailija
290/2495 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Onneksi ne miehet on käveleviä hälytyskelloja, hulluuden näkee jo päältä ja voi kiertää kaukaa. 

Vierailija
291/2495 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisen kehon kutsuminen keinotekoiseksi viritelmäksi on mulkeroa käytöstä ja rääpimistä kyllä.

Ja sitten tämä puolustelemasi kaveri vielä mehusteli, jollain paistetulla tiesmillä reisipötkylällä. En ihan ymmärrä miten se liittyi aiheeseen, mutta ehkä sitten sun mielestä on kovinkin asiallista. 

Olet ehkä huomannut, että myös muunlaiseen kehon muokkaukseen kohdistuu kommentteja, joissa ilmaistaan, ettei keinotekoinen viehätä. Itse esim pidän suolaliuoksella pumpattuja lihaksi

"Onko surullisempaa kuin selitellä miten osaa rääpiä kohteliaasti. Tiedätkö useimmat selviävät elämästä rääpimättä kenenkään kehoja edes yleisellä tasolla. Se ei ole mitenkään kaivattu keskustelunaihe sivistyneiden ihmisten keskuudessa. "

Mitäs tähän sitten pitäisi vastata että kelpaisi? Anna kun arvaan: "En, mutta syy on täysin omassa ahdasmielisyydessäni, jonka kasvatukseni uskonnollisen, patriarkaalisen väkivallan alla on minuun istuttanut. Käyn terapiassa jotta olisin vielä joku päivä avarakatseisempi ihminen ja syleilisin ilolla minkälaista tahansa ihanaa ihmiskehoa sekä persoonaa... tai jos ei minkälaista vain niin ainakin sellaisen henkilön, jonka tunteita loukkaisi se, etten syleilisi".

Vierailija
292/2495 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cis-heteromiehetkö ei? Ja olen kuullut että monet cis-homot karttaa transmiehiä. Samoin monet cis-heteronaiset.

Vierailija
293/2495 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on typerää nimetä radikaalifeministilesboiksi tai genitaalifetisisteiksi ihmisiä, jotka eivät halua seurustella operoimattoman transihmisen kanssa. Se ettei halua seurustella tai sänkyyn ei ole syrjintää. Solvaaminen ja huono kohtelu on syrjintää.

Jokaisella on oikeus valita kumppaninsa selittämättömien seksuaalisten halujensa perusteella. Vaikka vain pieninenäisiä farmaseutteja tai yli 190-senttisiä kilpajuoksijoita. 

Jos sillä lailla päätyy kaventamaan elämäänsä, sekin on kunkin oma asia.

Minä en seurustelisi operoitujen enkä operoimattojen "transien" kanssa. Eivät yksinkertaisesti ole järjissään. Maailmassa on ilman ransuiluakin ihan tarpeeksi jo sairasta menoa ja pahuutta, se kannattaa kiertää aina kun pystyy.

Tollaisissa erikoispiireissä pyörii hyvin hyvin seksuaalisesti sairaita miehiä, sanoohan sen ihan maalaisjärki. Jos asia tuntuu karmivalta, se yleensä on huono juttu, eikä jotain jota pitäisi hyväksyä tai ihailla. Kuunnelkaa vaistojanne hyvät ihmiset. Transuilu ei ole luonnollista eikä terve asia. Terveiden Ihmiskehojen huvikseen pilkkominen ja leikkely ei ole normaalia missään suhteessa, saati valehtelu sukupuolesta. 

Vierailija
294/2495 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cis-heteromiehetkö ei? Ja olen kuullut että monet cis-homot karttaa transmiehiä. Samoin monet cis-heteronaiset.

Mitä se hyljeksiminenkin sitten tarkoittaa?

Jos mun ystäväni kertoisi että hän aikoo hankkia silikonirinnat että saisi komean miehen, tai toinen että hän aikoo laihduttaa jotta saisi nuoremman kaunottaren, niin neuvoisin tekemään nuo asiat vain ja ainoastaan oman itsen vuoksi. Ei siinä toivossa, että se parantaisi asemaa treffimarkkinoilla. Koska ei sitä mikään takaa, että nyt jos identifioidun naiseksi ja muokkaan ulkonäkönikin sopimaan identiteettiin, niin saan itselleni maskuliinisen komistuksen. Sen enempää kuin ylipainon poistamalla välttämättä parantaa mahdollisuuksiaan löytää mieleistä kumppania.

Yleensäkin olen todella allerginen tuolle ruikutukselle, että tulee hyljeksityksi parisuhdemarkkinoilla. En minä ainakaan koe hyljeksiväni parikymppisiä, vaikka puoliso onkin ikäiseni enkä nuoremmistani ole koskaan kiinnostunut. Enhän minä hyljeksi ratikkaakaan vaikka mieluummin kuljen metrolla.

Vierailija
295/2495 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤡: Ciscisciscisciscisciscisciscisciscisciscis... 

Vierailija
296/2495 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs tähän sitten pitäisi vastata että kelpaisi? Anna kun arvaan: "En, mutta syy on täysin omassa ahdasmielisyydessäni, jonka kasvatukseni uskonnollisen, patriarkaalisen väkivallan alla on minuun istuttanut. Käyn terapiassa jotta olisin vielä joku päivä avarakatseisempi ihminen ja syleilisin ilolla minkälaista tahansa ihanaa ihmiskehoa sekä persoonaa... tai jos ei minkälaista vain niin ainakin sellaisen henkilön, jonka tunteita loukkaisi se, etten syleilisi".

Miten olisi sellainen vaihtoehto ettet osallistuisi johonkin yleisiin rääpimiskeskusteluihin? 

Ole rauhassa kiinnostunut kenestä vaan, mutta miksi ylipäätään on tarve kertoa kuka on keholtaan vääränlainen ja epäsopiva? Mihin ihmeeseen sellaista keskustelua tarvitaan varsinkaan yleisellä tasolla. Itse en harrasta sellaista edes yksityisesti, kaverit katsoisivat hieman vinoon, jos alkaisin toisten kehoja arvostelemaan ja epäsivistynyttä käytöst

Uuh woke. 

Vierailija
297/2495 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs tähän sitten pitäisi vastata että kelpaisi? Anna kun arvaan: "En, mutta syy on täysin omassa ahdasmielisyydessäni, jonka kasvatukseni uskonnollisen, patriarkaalisen väkivallan alla on minuun istuttanut. Käyn terapiassa jotta olisin vielä joku päivä avarakatseisempi ihminen ja syleilisin ilolla minkälaista tahansa ihanaa ihmiskehoa sekä persoonaa... tai jos ei minkälaista vain niin ainakin sellaisen henkilön, jonka tunteita loukkaisi se, etten syleilisi".

Miten olisi sellainen vaihtoehto ettet osallistuisi johonkin yleisiin rääpimiskeskusteluihin? 

Ole rauhassa kiinnostunut kenestä vaan, mutta miksi ylipäätään on tarve kertoa kuka on keholtaan vääränlainen ja epäsopiva? Mihin ihmeeseen sellaista keskustelua tarvitaan varsinkaan yleisellä tasolla. Itse en harrasta sellaista edes yksityisesti, kaverit katsoisivat hieman vinoon, jos alkaisin toisten kehoja arvostelemaan ja epäsivistynyttä käytöst

Miksi sinä olet tässä keskustelussa?

Mitä otsikon kysymykseen mielestäsi pitäisi vastata? Sehän on hyvin spesifi sen suhteen minkälainen transitioitunut olisi kysymyksessä. Nimenomaan kehollisesti.

Vierailija
298/2495 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki! Olen panseksuaali, mutta enemmän naisiin päin suuntautunut. Pidän muutoinkin tällä hetkellä taukoa miehistä määrittämättömän ajan (ehkä lopun elämää) kun kyllästyin catfisheihin (esitetään kunnollista mutta ollaankin sitten ihan muuta). Mutta että naisen kanssa? Totta helvetissä jos kemiat kohtaa!

Vierailija
299/2495 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ja olen tapaillutkin transnaista, mutta hän oli prosessissaan vasta alussa. 

Vierailija
300/2495 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä olet tässä keskustelussa?

Kertomassa sinulle, että toisten kehojen epäarvostava kommentointi on sivistymätöntä. Niin on koko aloituskin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi