Nainen, voisitko seurustella transnaisen kanssa?
Oletetaan, että alakerrassa on kalusto tallessa ja yläkertaan on muodustuneet rinnat.
Kommentit (2495)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi kukaan haluaisi jonkin keinotekoisen viritelmän, kun aitoja vaihtoehtoja on tarjolla ja vieläpä valtavasti enemmän.
Kommenttisi perusteella mulkkuus ei todellakaan ole sukupuoleen sidottua.
Come on. Maailma on täynnä naisia, joille ei kelpaa ympärileikkaamaton tai ympärileikattu, mutta hormoneilla turvotettu klitoris tai reidestä leikatusta ihosta muotoiltu puoliveltto pitäisi kelvata kelle vaan, koska muuten olet mulkku.
Mulkkua on rääpiä ihmisten kehojen ominaisuuksia pitkin keskustelupalstoja. Ei se millaisen kumppanin haluaa, vaikka olisi mitä preferenssejä.
Ihan noin sivuhuomiona transnaisella harvemmin on tuollaista fantasioimaasi anatomiaa.
Dear woke. Miksei näistä saa puhua?
Teillä on uskomaton tarve sensuroida kaikki. Epäkeskot lorttonne tungette kyllä torille koko kansan eteen ja hierotte lasten naamaan, mutta: siitä EI SAA PUHUA!
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tähän sitten pitäisi vastata että kelpaisi? Anna kun arvaan: "En, mutta syy on täysin omassa ahdasmielisyydessäni, jonka kasvatukseni uskonnollisen, patriarkaalisen väkivallan alla on minuun istuttanut. Käyn terapiassa jotta olisin vielä joku päivä avarakatseisempi ihminen ja syleilisin ilolla minkälaista tahansa ihanaa ihmiskehoa sekä persoonaa... tai jos ei minkälaista vain niin ainakin sellaisen henkilön, jonka tunteita loukkaisi se, etten syleilisi".
Miten olisi sellainen vaihtoehto ettet osallistuisi johonkin yleisiin rääpimiskeskusteluihin?
Ole rauhassa kiinnostunut kenestä vaan, mutta miksi ylipäätään on tarve kertoa kuka on keholtaan vääränlainen ja epäsopiva? Mihin ihmeeseen sellaista keskustelua tarvitaan varsinkaan yleisellä tasolla. Itse en harrasta sellaista edes yksityisesti, kaverit katsoisivat hieman vinoon, jos alkaisin toisten kehoja arvostelemaan ja epäsivistynyttä käytöst
Vinkki vitonen: Transliike ei arvosta ihmisten kehoja.
Vinkki kutonen: Transaktivistit eivät arvosta käytöstapoja.
Vinkki Seitsemän: Sivistys ja transaate sulkevat toisensa pois.
Eri
Mies voi ja saa kokea itsensä vaikka miten kovasti itsensä naiseksi, mutta jos housuista löytyy penis, niin silloin hän on mulle mies. Mä en oikein ymmärrä sitä trans-naisen käsitettä eli jos on kaikki miehiset piirteet, niin mistä helkkarissa tuollaisen ihmisen sitten naiseksi osaa edes ajatella?? Niin, olen hetero mutta jos pitäisin naisista, niin uskoisin silloin haluavani itselleni naisen, aidon ja alkuperäisen. Peniksellinen "nainen" ei varmasti kiinnostaisi.
En, sillä olen hetero ja toivon kumppaniksi miestä. Transmiehen kanssa voisin hyvin seurustella riippumatta onko hän käynyt jotain operaatioita vai ei, koska ns. miehiset värkit eivät olisi partnerilla mitenkään välttämättömät.
Vierailija kirjoitti:
Mies voi ja saa kokea itsensä vaikka miten kovasti itsensä naiseksi, mutta jos housuista löytyy penis, niin silloin hän on mulle mies. Mä en oikein ymmärrä sitä trans-naisen käsitettä eli jos on kaikki miehiset piirteet, niin mistä helkkarissa tuollaisen ihmisen sitten naiseksi osaa edes ajatella?? Niin, olen hetero mutta jos pitäisin naisista, niin uskoisin silloin haluavani itselleni naisen, aidon ja alkuperäisen. Peniksellinen "nainen" ei varmasti kiinnostaisi.
Miksi kuvittelet, että transnaisella olis kaikki miehiset piirteet? Aloituksessakin mainitaan, että olisi rinnat.
Se penis monille jää siksi, että genitaalikirurgia ei ole vielä mitenkään hirmu pitkällä, vaan aika rankkaa ja riskialtista, eikä lopputulos ole mitenkään täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on typerää nimetä radikaalifeministilesboiksi tai genitaalifetisisteiksi ihmisiä, jotka eivät halua seurustella operoimattoman transihmisen kanssa. Se ettei halua seurustella tai sänkyyn ei ole syrjintää. Solvaaminen ja huono kohtelu on syrjintää.
Jokaisella on oikeus valita kumppaninsa selittämättömien seksuaalisten halujensa perusteella. Vaikka vain pieninenäisiä farmaseutteja tai yli 190-senttisiä kilpajuoksijoita.
Jos sillä lailla päätyy kaventamaan elämäänsä, sekin on kunkin oma asia.
Minä en seurustelisi operoitujen enkä operoimattojen "transien" kanssa. Eivät yksinkertaisesti ole järjissään. Maailmassa on ilman ransuiluakin ihan tarpeeksi jo sairasta menoa ja pahuutta, se kannattaa kiertää aina kun pystyy.
Tollaisissa erikoispiireissä pyörii hyvin hyvin seksuaalisesti saira
Vähän aiheettoman karusti lausuttu, mutta toisaalta tämä on todellisuutta. Mielenterveyden ongelmat ja itsetuhoisuus ovat transsukupuolisilla kolme kertaa niin yleisiä kuin väestöllä keskimäärin. Myös post-operatiivisesti.
Transnainen tuomitaan rikoksesta enemmän kuin kuusi kertaa useammin ja väkivaltarikoksesta 18 kertaa useammin kuin naiset keskimäärin (biologinen syntymästä saakka mies "vain" 8-9 kertaa useammin kuin naiset keskimäärin).
Kärjistäen voisi lausua, että suhde transnaisen kanssa on samanlainen kutsu seikkailuun kuin suhde vankilakundin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lebot hyljeksivät transnaisia
Cis-heteromiehetkö ei? Ja olen kuullut että monet cis-homot karttaa transmiehiä. Samoin monet cis-heteronaiset.
En yhtään ihmettele, että homomiehet karttavat transmiehiä. Transmiehet ovat naisia. Homot tuntevat seksuaalista vetoa miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Toki! Olen panseksuaali, mutta enemmän naisiin päin suuntautunut. Pidän muutoinkin tällä hetkellä taukoa miehistä määrittämättömän ajan (ehkä lopun elämää) kun kyllästyin catfisheihin (esitetään kunnollista mutta ollaankin sitten ihan muuta). Mutta että naisen kanssa? Totta helvetissä jos kemiat kohtaa!
Hölmö hörhömuodin uhri sinä olet ja häiriintynyt. Veikkaan molempia. "Panseksuaali." 🤣
Ja ihan tiedoksi, ne mitä kutsut "naisiksi", ovat miehiä. Et voi vältellä miehiä jos kemiasi kohtaa miehen kanssa. Trans"nainen" on mies, kuten jokainen tietää.
Tuskin naisia tarkoitit naisilla, olet niin sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lebot hyljeksivät transnaisia
Cis-heteromiehetkö ei? Ja olen kuullut että monet cis-homot karttaa transmiehiä. Samoin monet cis-heteronaiset.
Ei kukaan halua vakavasti mielenterveysongelmaista ihmistä kumppanikseen. Sitähän Transit ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on typerää nimetä radikaalifeministilesboiksi tai genitaalifetisisteiksi ihmisiä, jotka eivät halua seurustella operoimattoman transihmisen kanssa. Se ettei halua seurustella tai sänkyyn ei ole syrjintää. Solvaaminen ja huono kohtelu on syrjintää.
Jokaisella on oikeus valita kumppaninsa selittämättömien seksuaalisten halujensa perusteella. Vaikka vain pieninenäisiä farmaseutteja tai yli 190-senttisiä kilpajuoksijoita.
Jos sillä lailla päätyy kaventamaan elämäänsä, sekin on kunkin oma asia.
Minä en seurustelisi operoitujen enkä operoimattojen "transien" kanssa. Eivät yksinkertaisesti ole järjissään. Maailmassa on ilman ransuiluakin ihan tarpeeksi jo sairasta menoa ja pahuutta, se kannattaa kiertää aina kun pystyy.
Tollaisissa erikoi
Tuo tilasto ei kyllä ole Suomesta. Transihmisten asema vaihtelee eri yhteiskunnissa ja joissakin maissa he ovat niin marginalisoituneita että tekevät rikoksia. Ei sitä voi yleistää Suomeen, missä tilanne on eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvittelet, että transnaisella olis kaikki miehiset piirteet? Aloituksessakin mainitaan, että olisi rinnat.
Se penis monille jää siksi, että genitaalikirurgia ei ole vielä mitenkään hirmu pitkällä, vaan aika rankkaa ja riskialtista, eikä lopputulos ole mitenkään täydellinen.
No mut eihän niillä ole mitään merkitystä edes kun ei seurustella alakerran tai yläkerran varusteiden kanssa. En ymmärrä mikä tarve edes lähteä muokkaamaan niin irrelevanttia ominaisuutta itsessään kuin rintavarustus tai haaroväli kun sen ihmisen siis arvomaailman ja henkisen yhteyden kanssahan sitä rakastutaan.
hei! mullakin on alakerta tallella yläkertaan muodostunut rinnat
oon tosin ihan mies ja yläkerran varustuksena on karvaiset miestissit
"Transnainen tuomitaan rikoksesta enemmän kuin kuusi kertaa useammin ja väkivaltarikoksesta 18 kertaa useammin kuin naiset keskimäärin (biologinen syntymästä saakka mies "vain" 8-9 kertaa useammin kuin naiset keskimäärin).
Kärjistäen voisi lausua, että suhde transnaisen kanssa on samanlainen kutsu seikkailuun kuin suhde vankilakundin kanssa."
Muuten voisin painaa ylänuolta, mutta naisena minua loukkaa toi kohta missä vertaat ransuja(=miehiä) naisiin, sanomalla" naiset keskimäärin". Naiseksi itseään kutsuva mies ei ole nainen, ei spesiaali eikä keskimääräinen nainen, se on mies ja kuuluu miesten rikostilastoja kaunistamaan.. Miettikääpä kuinka pian tollaiset friikkimiehet vääristelee tilastot.
"Tuo tilasto ei kyllä ole Suomesta. Transihmisten asema vaihtelee eri yhteiskunnissa ja joissakin maissa he ovat niin marginalisoituneita että tekevät rikoksia. Ei sitä voi yleistää Suomeen, missä tilanne on eri."
Jos viittasit kirjoitukseeni mielenterveysongelmista ja itsetuhoisuudesta niin tämä tieto on Suomesta, sekä rikostilastoista niin se on Iso-Britanniasta ja perustuu aineistoon jota on kerätty 2010-luvulla Ruotsista sekä UK:sta
https://committees.parliament.uk/writtenevidence/18973/pdf/
Haluatko siis sanoa, että Suomessa transsukupuoliset ovat itseasiassa paremmassa asemassa kuin vaikka Ruotsissa ja UK:ssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Transnainen tuomitaan rikoksesta enemmän kuin kuusi kertaa useammin ja väkivaltarikoksesta 18 kertaa useammin kuin naiset keskimäärin (biologinen syntymästä saakka mies "vain" 8-9 kertaa useammin kuin naiset keskimäärin).
Kärjistäen voisi lausua, että suhde transnaisen kanssa on samanlainen kutsu seikkailuun kuin suhde vankilakundin kanssa."
Muuten voisin painaa ylänuolta, mutta naisena minua loukkaa toi kohta missä vertaat ransuja(=miehiä) naisiin, sanomalla" naiset keskimäärin". Naiseksi itseään kutsuva mies ei ole nainen, ei spesiaali eikä keskimääräinen nainen, se on mies ja kuuluu miesten rikostilastoja kaunistamaan.. Miettikääpä kuinka pian tollaiset friikkimiehet vääristelee tilastot.
Joudun mäkin sietämään kaltaistasi vihapuhefriikkiä samassa tilastossa naisena minun kanssani
Olen eri, mutta eikö mielestäsi ole lainkaan silmäänpistävä tilastopoikkeama, että juuri syntyjään mies syyllistyy naiseksi identifioiduttuaan 18 kertaisesti väkivaltarikoksiin ja yli 20 kertaisesti seksuaalirikoksiin muihin naisiin verrattuna? Kuinka sinä selittäisit tätä poikkeamaa?
En voisi seurustella sellaisen henkilön kanssa, jolla on niin eri maailmankatsomus kuin minulla. Hyväksyn transihmiset mutta minä en usko että kukaan syntyy väärään kehoon, että sielu on sukupuolittunut, että sukupuoli on tunne pään sisällä tai että persoonallisuus on tarpeen määritellä sukupuolen kautta.
Vierailija kirjoitti:
mikäs inceli siellä larppaa naista
Vierailija kirjoitti:
Vinkki vitonen: Transliike ei arvosta ihmisten kehoja.
Vinkki kutonen: Transaktivistit eivät arvosta käytöstapoja.
Vinkki Seitsemän: Sivistys ja transaate sulkevat toisensa pois.
Eri
Tiedätkö, ei tätäkään voi ottaa vakavasti, kun luettelet mustavalkoisia teesejä, koskien jotain "aatetta", joka on kenties kuitenkin oma mielikuvitusmörkösi.
En kuule tiedä. Ei paljon kiinnosta hörhön mielipide, joka ei erota edes sukupuolia toisistaan. Myötähäpeää tunnen että Suomessa voi olla noin yksinkertaisia ihmisiä.
Kannattaa lukea aloituskysymys uudestaan. Siinä nimeomaan puhutaan kehonosista ja kysytään siihen kytkien kiinnostusta.