Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset miehet kokevat vetoa ujoihin, hiljaisiin naisiin?

Vierailija
24.07.2016 |

Monestihan jotkut miehet sanovat kokevansa vetoa nimenomaan tällaisiin ujoihin naisiin. Olen itse juurikin sellainen ujo ja hiljainen seinäruusu, mutta miehen löytäminen on hankalaa, kun ei tällä luonteella edes ystäviä saa saatika sitten poikaystävää. Mistä tiedät miehet tunnistaa? Se ne miehet, joihin vetoaa tällainen naisen estyvä luonne. Oletteko itse puheliaita vai samanlaisia ujoja erakkoja?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki

Vierailija
2/40 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnen vetoa juuri sinunlaisiin naisiin ja itse olen myös ujo.

Olen myös ihan toivoton tutustumaan livetilanteissa joten aikaisemmat naisystäväni olen netistä löytänyt.

Aina kun olen tinderissä niin yritän mätsätä niiden naisten kanssa jonka olemuksessa on mahdollisesti ujoutta, herkkyyttä, hyväsydämisyyttä.

itse en tule ollenkaan toimeen sellaisten rohkeiden räiskyvien ekstroverttien kanssa, olin kerran sellaisen naisen kanssa treffeillä ja kiitos ei :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujo ja hiljainen = huono itsetunto ja lhava. Okei. Tämän opin palstalta. 

Vierailija
4/40 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksen voisi kääntää myös toisinpäin, mistä teidät ujot naiset löytää ja miten ilmaisette kiinnostustanne :D?

Vierailija
5/40 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymyksen voisi kääntää myös toisinpäin, mistä teidät ujot naiset löytää ja miten ilmaisette kiinnostustanne :D?

Yliopistolta.

Siitä että hymyilen sinulle ja hakeudun paikkoihin ja tilanteisiin, joissa olet. Mikäli viestitellään, käytän välillä hymiöitä, ehkä vihjaaviakin, ja kyselen sinulta kaikkea.

Vierailija
6/40 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yliopistolta.

Siitä että hymyilen sinulle ja hakeudun paikkoihin ja tilanteisiin, joissa olet. Mikäli viestitellään, käytän välillä hymiöitä, ehkä vihjaaviakin, ja kyselen sinulta kaikkea.

Etsin kyllä kaltaistasi naista, mutta meidän välille ei voi kehittyä mitään, koska olen opettajasi.

Vierailija
7/40 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yliopistolta.

Etsin kyllä kaltaistasi naista, mutta meidän välille ei voi kehittyä mitään, koska olen opettajasi.

No voihan, jos ei kerrota kenellekään ;)

Vierailija
8/40 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yliopistolta.

Kuormasta ei syödä.

Vierailija
9/40 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä kiva näin ujona naisena kuulla, millaisia miehiä voisin kiinnostaa ja mikä siinä ujoudessa vetoaa :)

Vierailija
10/40 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yliopistolta.

Kuormasta ei syödä.

Mutta aikuisiahan tässä ollaan... No, hyvä että sinulla on vahva moraali. Minun kannaltani se ei tosin ole tietenkään kivaa :)

Vierailija
11/40 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muka haluaa tuppisuuhiirulaisen? :D

Vierailija
12/40 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettavatko nämä ujoihin hissukkanaisiin ihastuvat, että se nainen on myös siinä suhteessa ujo ja hiljainen? Itse nimittäin olen todella ujo ja hiljainen kaikkien muiden seurassa, paitsi parhaan ystäväni ja poikaystäväni. Heidän seurassaan se ujous katoaa ja puhun jopa aika paljon. Onkohan tämä sitten kauhea turn off, jos alunperinkin halutaan sitä ujoutta ja hiljaisuutta, mutta sitten sitä ollaan vain vieraassa/puolitutussa seurassa?

Vierailija
13/40 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ujo ei ole sama asia kuin tuppisuu.

Vierailija
14/40 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä kiva näin ujona naisena kuulla, millaisia miehiä voisin kiinnostaa ja mikä siinä ujoudessa vetoaa :)

Kaikenlaisia miehiä kiinnostaa, kun nainenkin voi olla monenlainen vaikka olisikin ujo.   Kyllä se vetoaa että voi löytyä yhteisymmärrys, vaikka ei olisikaan suunapäänä.

Löytää vaikka täältä palstoilta, jos haluaa.

Vierailija
15/40 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olettavatko nämä ujoihin hissukkanaisiin ihastuvat, että se nainen on myös siinä suhteessa ujo ja hiljainen? Itse nimittäin olen todella ujo ja hiljainen kaikkien muiden seurassa, paitsi parhaan ystäväni ja poikaystäväni. Heidän seurassaan se ujous katoaa ja puhun jopa aika paljon. Onkohan tämä sitten kauhea turn off, jos alunperinkin halutaan sitä ujoutta ja hiljaisuutta, mutta sitten sitä ollaan vain vieraassa/puolitutussa seurassa?

Ei ole turnoff vaan on ihan toivottavaakin että poikaystävän kanssa ei ole enää niin ujo.

Vierailija
16/40 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/40 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että osaa olla hiljaa aika ajoin on hyvä. Ujous voi olla herttaista, mutta lähinnä haitta eikä sitä mitenkään itsessään voi kuvailla vahvuudeksi tai viehättäväksi ominaisuudeksi ilman muita pehmentäviä tekijöitä. Mitä ujompi ja estyneempi ihminen, sitä vähemmän hänen kanssaan voi kokea.

Ymmärrän että osa miehistä voi epävarmuuttaan ja mielistelymielessä sanoa haluavansa tuollaisen naisen, mutta mielestäni he eivät ole ajatelleet käytäntöä kovin pitkälle. Kyky mukautua eri tilanteisiin on seksikästä, toisin kuin hissukkamaisuus tai pakkomielteinen huomionhaku.

Näin sanon entisenä seinäruusumiehenä.

-Mies 29v + 2v-

Vierailija
18/40 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistavat miehet. Jos vaan jaksat ihailla heitä ja totella.

Vierailija
19/40 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlaiset miehet. T. Ujo ja hiljainen ikisinkku nainen

Vierailija
20/40 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se joka haluaa löytää kuoren alta piilossa olevan persoonan. Hellä ja huomaavainen rakastaja, syvällinen ajattelija, laaja yleissivistys ja kyky keskittyä olennaiseen kun puhumme. Ärsytettynä myös taitava ja sanavalmis riitelykumppani :D Tämän löysin itse, tosin kumppanini on mies ja itse olen nainen. Toimii varmaan myös toisinpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän