Miten teillä mies ehdottaa yhdyntää?
Meillä mies tulee illalla lasten nukahdettua mun viereen ja kysyy: " jaksaisitko harrastaa tänään jotain kivaa yhdessä? "
Kommentit (562)
"Nyt olis dicky-palvelua tarjolla".
Aip hittolainen, miten k..li käikiikään pystyyn.
En muista, se oli viimeksi 1.1.2004
Ei mitenkään, kun minä teen meillä aloitteet.
Suutelemalla suulle tai kaivaa mun tissit esille ja alkaa hyväillä niitä.
Tämä kysymys on väärä. Oikea kysymys on: "Miten teillä vaimo ehdottaa yhdyntää?"
Ja vastaus on: Ei mitenkään. Noin 90 prosenttia heterosuhteista on sellaisia että naisosapuoli ei osaa ilmaista omia halujaan. Oli kysymys yhdynnästä tai seksistä niin nainen ei pysty puhumaan ääneen, sanoittamaan ja lausumaan että jotain haluja olisi. Näin hyvin yhteiskunta pakottaa naiset hiljaisiksi omista haluistaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kysymys on väärä. Oikea kysymys on: "Miten teillä vaimo ehdottaa yhdyntää?"
Ja vastaus on: Ei mitenkään. Noin 90 prosenttia heterosuhteista on sellaisia että naisosapuoli ei osaa ilmaista omia halujaan. Oli kysymys yhdynnästä tai seksistä niin nainen ei pysty puhumaan ääneen, sanoittamaan ja lausumaan että jotain haluja olisi. Näin hyvin yhteiskunta pakottaa naiset hiljaisiksi omista haluistaan.
Siis miten niin pakottaa? Olen 50v perheenäiti ja en ole koskaan vielä älynnyt etten saisi tehdä aloitteita tai kertoa seksuaalisista toiveistani. On perhe ja ura, auto ja koira, joten katson olevani tietynlainen keskivertotyyppi muuten, mutta en ole ikinä tajunnut tätä naisten kaksinaismoramismia seksuaalisuudesta puhuttaessa. Tarkoitan uhriutumista. Minä pystyn ja olen aina pystynyt tekemään aloitteen seksiin, minusta yhteiskuntaa ei tässä asiassa voi syyttää, maailma on muuttunut sen suhteen jo 60-luvulla.
Lue tämä ja saat sitten kirjoitti:
Olen tutkinut tätä koronahuijausta ja siitä julkaistua tietoa varmaan 1000 tuntia. En ymmärtänyt, että eliitti on näin evil porukkaa.
Todisteet löytyvät duckduckgo.comin kautta ja bitchute.comin kautta. Suomeksikin jo paljon tietoa ja englanniksi monet eri yliopistot ovat kumonneet tieteellisesti valtamedian valheelliset väitteet. Eli kerää voimia ja tutki. Kuuntele mitä esim Dr. Carrie Madej kertoo aiotuista coronarokotteista ja feikkitesteistä. Samaan aikaan talous tuhotaan ja ihmiset pakotetaan hyväksymään itsensä synteettiseksi tekeminen. Tämä taas johtaa haluttuun väestön vähenemiseen. Katso ja tutki the great reset ja new world order.
Mielenkiintoinen tyyli ehdotella. Onko tulkittava duck=dick, ja bitch=sinä itse? Ja väestön vähenemiseen viittaaminen kai kertoo sekin, mitä hän haluaa tehtävän?
Huomattavasti useammin kuin nainen.
Savolaisrenki huusi saunan ikkunasta piikatytölle: "Tahtooko tyttö kylpee?"
"En aenakkaa sellaaselta jok ei ärree ossoo sanua."
Kutittaa p-reikää ja kysyy saako ajaa seuraavalle asemalle.
Saanko paukuttaa paukkureikääsi?
AH! Ihan kostuu kun ajattelee. <3
Itsehän huudan: "Lumpiot lattiaan nauta, mä tuun.".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naimisissa 25 vuotta. Ukko on ollut aina nylkyttäjä, 1min. ja se siitä. Kerran kuussa, puristaa persauksesta ja työntää mulkkunsa sisään. Nylkyttää hieman ja nukahtaa. Olen ehdottanut jotain muutakin, mutta hän ei halua kuunnella. Koskaan en ole tuntenut yhtään mitään. Ihmettelen, kun jotkut miehet kuulemma hyväilevät vaimojaan. Koskaan ukko ei ole edes rintoihin koskenut tai suudellut.
MIKSI ihmeessä joku jää tällaiseen avioliittoon? Elämän haaskausta.
Miksi ihmeessä kukaan ALOITTAA tällaisen avioliiton?
Tänään suoritamme sukupuolisen kanssakäymisen klo 21.35, sopiiko tämä rouvalle?
Kuule ihan samalla tavalla ne vähemmän halukkaatkin lyttää ja vähättelee niitä mutkattomammin seksiin suhtautuvia. Tässäkin ketjussa on useampia kommentteja tyyliin " hyi miten kukaan on tuollaisen ällötyksen kanssa". Kyllä siinä selvästi vihjataan, että paitsi seksiä haluavissa ja halunsa tökerösti ilmaisevissa miehissä niin myös näistä miehistä tykkäävissä naisissa on jotain vikaa.