Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teillä mies ehdottaa yhdyntää?

Vierailija
23.07.2016 |

Meillä mies tulee illalla lasten nukahdettua mun viereen ja kysyy: " jaksaisitko harrastaa tänään jotain kivaa yhdessä? "

Kommentit (562)

Vierailija
461/562 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on ihanan kuuloista tämä toiminta täällä. 

Ihmetelläänkö vielä, että tätä ei paljon enää Suomessa harrasteta?

Mietin aivan samaa. Minulla menisi totaalisesti kaikki halut jos mies sanoisi jotain pikkuveikasta, kusivehkeistä, pyytelisi seksiä, tai leikkisi jotain eläintä... Yök. 

Älkää ny... tuollaiset ei tietenkään kiihottaisi, mutta nauraisin kyllä katketakseni, jos mies tulisi ehdottelemaan jotain 'kusivehkeiden lätkimistä' ja sitten olisin heti paremmalla tuulella ja voisi sen takia petipuuhat kiinnostaakin. Ehkä oma huumorintaju on sitten tosi erilainen kuin muiden naisten.

Samaa mieltä. En edes tiennyt ennen tätä ketjua, että seksuaalisuus on monille muille naisille niin haudanvakava asia, että pieni hölmö huumori vie heti halut. Onneksi itsellä se halu ei ole noin hauras.

Ihmiset on erilaisia, seksuaalinen halu on ihmisillä erilaista. Yllätys? Sitä en itse ymmärrä, että jos toista jokin toimintatapa tms. ei niin nappaa, niin jonkun täytyy tulla aina huuteleen "kyllä minulle kelpaa kaikki aloitteet, kyllä muut naiset on niin hauraita ja huumorintajuttomia!". Miksi siitä täytyy taas kääntää tämä ikuinen "en ole niin kuin muut naiset" -juttu? Joo, sinulle kelpaa se röhnöttävän miehen "kusivehkeiden lätkiminen" ja jollekin taas ei. Ei kumpikaan ole toistaan huonompi. Tällaiset naiset voisivat lopettaa iänikuisen kilpailun keskenään ja alkaa suhtautua kanssasisariinsa lempeämmin.

Kuule ihan samalla tavalla ne vähemmän halukkaatkin lyttää ja vähättelee niitä mutkattomammin seksiin suhtautuvia. Tässäkin ketjussa on useampia kommentteja tyyliin " hyi miten kukaan on tuollaisen ällötyksen kanssa". Kyllä siinä selvästi vihjataan, että paitsi seksiä haluavissa ja halunsa tökerösti ilmaisevissa miehissä niin myös näistä miehistä tykkäävissä naisissa on jotain vikaa.

Vierailija
462/562 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt olis dicky-palvelua tarjolla".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/562 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aip hittolainen, miten k..li käikiikään pystyyn.

Vierailija
464/562 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, se oli viimeksi 1.1.2004

Vierailija
465/562 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään, kun minä teen meillä aloitteet.

Vierailija
466/562 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutelemalla suulle tai kaivaa mun tissit esille ja alkaa hyväillä niitä.

Vierailija
467/562 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kysymys on väärä. Oikea kysymys on: "Miten teillä vaimo ehdottaa yhdyntää?"

Ja vastaus on: Ei mitenkään. Noin 90 prosenttia heterosuhteista on sellaisia että naisosapuoli ei osaa ilmaista omia halujaan. Oli kysymys yhdynnästä tai seksistä niin nainen ei pysty puhumaan ääneen, sanoittamaan ja lausumaan että jotain haluja olisi. Näin hyvin yhteiskunta pakottaa naiset hiljaisiksi omista haluistaan.

Vierailija
468/562 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telakoidutaankos?

Vierailija
469/562 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kysymys on väärä. Oikea kysymys on: "Miten teillä vaimo ehdottaa yhdyntää?"

Ja vastaus on: Ei mitenkään. Noin 90 prosenttia heterosuhteista on sellaisia että naisosapuoli ei osaa ilmaista omia halujaan. Oli kysymys yhdynnästä tai seksistä niin nainen ei pysty puhumaan ääneen, sanoittamaan ja lausumaan että jotain haluja olisi. Näin hyvin yhteiskunta pakottaa naiset hiljaisiksi omista haluistaan.

Siis miten niin pakottaa? Olen 50v perheenäiti ja en ole koskaan vielä älynnyt etten saisi tehdä aloitteita tai kertoa seksuaalisista toiveistani. On perhe ja ura, auto ja koira, joten katson olevani tietynlainen keskivertotyyppi muuten, mutta en ole ikinä tajunnut tätä naisten kaksinaismoramismia seksuaalisuudesta puhuttaessa. Tarkoitan uhriutumista. Minä pystyn ja olen aina pystynyt tekemään aloitteen seksiin, minusta yhteiskuntaa ei tässä asiassa voi syyttää, maailma on muuttunut sen suhteen jo 60-luvulla.

Vierailija
470/562 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue tämä ja saat sitten kirjoitti:

Olen tutkinut tätä koronahuijausta ja siitä julkaistua tietoa varmaan 1000 tuntia. En ymmärtänyt, että eliitti on näin evil porukkaa.

Todisteet löytyvät duckduckgo.comin kautta ja bitchute.comin kautta. Suomeksikin jo paljon tietoa ja englanniksi monet eri yliopistot ovat kumonneet tieteellisesti valtamedian valheelliset väitteet. Eli kerää voimia ja tutki. Kuuntele mitä esim Dr. Carrie Madej kertoo aiotuista coronarokotteista ja feikkitesteistä. Samaan aikaan talous tuhotaan ja ihmiset pakotetaan hyväksymään itsensä synteettiseksi tekeminen. Tämä taas johtaa haluttuun väestön vähenemiseen. Katso ja tutki the great reset ja new world order.

Mielenkiintoinen tyyli ehdotella. Onko tulkittava duck=dick, ja bitch=sinä itse? Ja väestön vähenemiseen viittaaminen kai kertoo sekin, mitä hän haluaa tehtävän?

Vierailija
471/562 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattavasti useammin kuin nainen.

Vierailija
472/562 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otettaisko pienet painit?

Vierailija
473/562 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiänny!

Vierailija
474/562 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savolaisrenki huusi saunan ikkunasta piikatytölle: "Tahtooko tyttö kylpee?"

"En aenakkaa sellaaselta jok ei ärree ossoo sanua."

Vierailija
475/562 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutittaa p-reikää ja kysyy saako ajaa seuraavalle asemalle.

Vierailija
476/562 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko paukuttaa paukkureikääsi?

AH! Ihan kostuu kun ajattelee. <3

Vierailija
477/562 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut nilkkoihin!

Vierailija
478/562 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän huudan: "Lumpiot lattiaan nauta, mä tuun.".

Vierailija
479/562 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naimisissa 25 vuotta. Ukko on ollut aina nylkyttäjä, 1min. ja se siitä. Kerran kuussa, puristaa persauksesta ja työntää mulkkunsa sisään. Nylkyttää hieman ja nukahtaa. Olen ehdottanut jotain muutakin, mutta hän ei halua kuunnella. Koskaan en ole tuntenut yhtään mitään. Ihmettelen, kun jotkut miehet kuulemma hyväilevät vaimojaan. Koskaan ukko ei ole edes rintoihin koskenut tai suudellut.

MIKSI ihmeessä joku jää tällaiseen avioliittoon? Elämän haaskausta.

Miksi ihmeessä kukaan ALOITTAA tällaisen avioliiton?

Vierailija
480/562 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään suoritamme sukupuolisen kanssakäymisen klo 21.35, sopiiko tämä rouvalle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän