Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teillä mies ehdottaa yhdyntää?

Vierailija
23.07.2016 |

Meillä mies tulee illalla lasten nukahdettua mun viereen ja kysyy: " jaksaisitko harrastaa tänään jotain kivaa yhdessä? "

Kommentit (562)

Vierailija
481/562 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kysymys on väärä. Oikea kysymys on: "Miten teillä vaimo ehdottaa yhdyntää?"

Ja vastaus on: Ei mitenkään. Noin 90 prosenttia heterosuhteista on sellaisia että naisosapuoli ei osaa ilmaista omia halujaan. Oli kysymys yhdynnästä tai seksistä niin nainen ei pysty puhumaan ääneen, sanoittamaan ja lausumaan että jotain haluja olisi. Näin hyvin yhteiskunta pakottaa naiset hiljaisiksi omista haluistaan.

Ei tietenkään ole kysymys väärin. Kyllä saa/voi kysyä miten mies ehdottaa yhdyntää. Sinä voit sitten toisessa ketjussa kysellä tuota omaa kysymystäsi. 

Minä voin tuohon sinun kysymykseen vastata, että olen kyllä tehnyt aloitteita, mutta mies panee vain ja ainoastaan silloin, kun itse haluaa. Joten  en tietenkään kysele enää, koska ei se koskaan silloin halua kun minä haluan.  Mutta siis, jos haluat keskustella tuosta aiheesta, kannattaa  tehdä siitä oma aloitus.

Vierailija
482/562 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naimisissa 25 vuotta. Ukko on ollut aina nylkyttäjä, 1min. ja se siitä. Kerran kuussa, puristaa persauksesta ja työntää mulkkunsa sisään. Nylkyttää hieman ja nukahtaa. Olen ehdottanut jotain muutakin, mutta hän ei halua kuunnella. Koskaan en ole tuntenut yhtään mitään. Ihmettelen, kun jotkut miehet kuulemma hyväilevät vaimojaan. Koskaan ukko ei ole edes rintoihin koskenut tai suudellut.

MIKSI ihmeessä joku jää tällaiseen avioliittoon? Elämän haaskausta.

Miksi ihmeessä kukaan ALOITTAA tällaisen avioliiton?

No hei, tosi rakkaus odottaa vai miten se meni :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/562 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee. Alkaa hieromaan/koskettelemaan ja homma johtaa eteenpäin, lähtee mukaan suihkuun, tai vihjailee, että ollaan kaksin kotona tai voi ehdottaa päikkäreitä. Kaikki toimii myös toisin päin, voin ehdottaa lounastreffejä kotona, jos työt sen sallii, se on suora vihje seksistä. 20v yhdessä, N40+.

Vierailija
484/562 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie suihkuun pesulle yhdessä ja pesee koko vartalon siinä sitten eroottista alkaa tunteita tulla ja muuta . Ettei mitään päälle yhtä äkkiä tyyppiä vaan hieno rakastaja ,on niitä sellaisia mutta harvassa . No yksi mies oli joskus sellainen että heitti pöydälle yhtä äkkiä mutta se oli seksikäs yllätys kun se ei ollut raiskaus eikä väkivaltaa . Miehille tiedoksi suutelu on hyvä juttu .

Vierailija
485/562 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytetäänkö Kobralle posliinia :)

Vierailija
486/562 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Riisuu vain housuni. Vaimona velvollisuuteni on antaa seksiä kun mies haluaa. Illalla otan valmiiksi vaatteet pois kun se on miehen tahto.

Vierailija
487/562 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittaa mun alapäätä, että onko märkä

Vierailija
488/562 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinsettiote leualle. kirjoitti:

Mies huokailee jo kaukaa.

-öyh jeäh, öh öh öh ööööh öyh jeäh!

Tätä saattaa kuulua pitkään toisesta huoneesta. Sitten pitkä huokaisu huuuuuuuuuuuuh!

Sama soidinta alkaa kuulua.

- öh öh öh ( vähän yskämäistä ääntelyä) öhöö öyh jeäh. Ööö Öö jeäh.

Huuuuuuuuuh!

Kun tulen huoneeseen tivaamaan että mitähän nyh helvettiä taas, niin sitten alkaa homma menemään limaiseksi. Huulet pyöreänä lähestyy kädet ojennettuna eteen.

Samoja soidinääniä lähtee öyhyyy öyhööö jehäää. ääh.

Jotenkin se vaan saa minut pauloihinsa.

Oletko naimisissa koiran kanssa? 

Vierailija
489/562 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yleensä postittaa kyselylomakkeen kaksi viikkoa ennen toivottua yhdentymistä. Siinä on aina kysymyksiä liittyen sopiviin asentoihin, toivottuun karvoitukseen sekä myös palautelomake liitteenä.

Vierailija
490/562 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekee aloitteen miten nyt tekeekin. Joskus raahaa tukasta makkariin tai repäisee housut alas ja painaa sohvan selkänojaa vasten, joskus suutelee ja hyväilee painaen allensa. En varmasti anna jos alkaa kyselemään/ilmoittelemaan tyhmiä tai neuvottelemaan/pyytämään, hyi hele mikä turn off, kaikki "mennäänkö panemaan" on siis aivan turhia, yhyhyhy. Enkä muutenkaan voi sietää sitä, että miehen pitäisi kysyä tai ilmoittaa asiasta jotenkin, tylsää, epävarmaa ja epäkiihottavaa.

ASIAA. Niin samaa mieltä kanssas!!!! Ihan uskomattomia heittoja tännekin kirjoiteltu, miten kukaan haluaa tommosten sanailujen jälkeen yhtään mitään. :D

Vierailija
491/562 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koittaa mun alapäätä, että onko märkä

Maistaako makuja, onko kiimassa kuten tekee kirahvi ja kameli?

Vierailija
492/562 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyy haluanko.

Arvostan tuota kysymystä yllättävänkin paljon koska siinä kysytään nimenomaan sitä haluanko minä.

Vierailija
493/562 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alappas neito imemään kun nyt ensin käyt kontilles niin saat isukilta jorma hieronnan kolmikannalla jakopäähän😚

Vierailija
494/562 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Saisinko nussia sinulta peräsuolen pellolle kultaseni?"

Vierailija
495/562 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me kauheasti siinä sanoiteta tunteitamme, kyllähän sen tajuaa katseesta ja kosketuksesta haluaako toinen. Toinen tulee lähelle, suutelee, hyväilee ja siitä edetään ihan ilman suullisia kyselyjä. Tuntuisi todella epäkiihottavalta jos mies alkaisi kyselemään, että sopisiko vartin päästä yhdyntä.

Vierailija
496/562 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Maistuisko kultaseni suolaliha?"

Vierailija
497/562 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on ihanan kuuloista tämä toiminta täällä. 

Ihmetelläänkö vielä, että tätä ei paljon enää Suomessa harrasteta?

Mietin aivan samaa. Minulla menisi totaalisesti kaikki halut jos mies sanoisi jotain pikkuveikasta, kusivehkeistä, pyytelisi seksiä, tai leikkisi jotain eläintä... Yök. 

Älkää ny... tuollaiset ei tietenkään kiihottaisi, mutta nauraisin kyllä katketakseni, jos mies tulisi ehdottelemaan jotain 'kusivehkeiden lätkimistä' ja sitten olisin heti paremmalla tuulella ja voisi sen takia petipuuhat kiinnostaakin. Ehkä oma huumorintaju on sitten tosi erilainen kuin muiden naisten.

Samaa mieltä. En edes tiennyt ennen tätä ketjua, että seksuaalisuus on monille muille naisille niin haudanvakava asia, että pieni hölmö huumori vie heti halut. Onneksi itsellä se halu ei ole noin hauras.

Ihmiset on erilaisia, seksuaalinen halu on ihmisillä erilaista. Yllätys? Sitä en itse ymmärrä, että jos toista jokin toimintatapa tms. ei niin nappaa, niin jonkun täytyy tulla aina huuteleen "kyllä minulle kelpaa kaikki aloitteet, kyllä muut naiset on niin hauraita ja huumorintajuttomia!". Miksi siitä täytyy taas kääntää tämä ikuinen "en ole niin kuin muut naiset" -juttu? Joo, sinulle kelpaa se röhnöttävän miehen "kusivehkeiden lätkiminen" ja jollekin taas ei. Ei kumpikaan ole toistaan huonompi. Tällaiset naiset voisivat lopettaa iänikuisen kilpailun keskenään ja alkaa suhtautua kanssasisariinsa lempeämmin.

Kuule ihan samalla tavalla ne vähemmän halukkaatkin lyttää ja vähättelee niitä mutkattomammin seksiin suhtautuvia. Tässäkin ketjussa on useampia kommentteja tyyliin " hyi miten kukaan on tuollaisen ällötyksen kanssa". Kyllä siinä selvästi vihjataan, että paitsi seksiä haluavissa ja halunsa tökerösti ilmaisevissa miehissä niin myös näistä miehistä tykkäävissä naisissa on jotain vikaa.

Niinpä, tuossa lainaamassasi viestissäkin vihjataan, että tuollaista huumoria heittävä mies on automaattisesti jonkinlainen röhnöttävä juntti kun taas paremmat miehet eivät ikinä sanoisi mitään tuollaista.

Vierailija
498/562 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaemoo tuuppa tänne makkariin

Vierailija
499/562 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä ees pillua saa, oli paras  :D

Saihan se, koska meillä erikoinen huumori  :D 

Vierailija
500/562 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ehdottanut moneen vuoteen. Mutta kyllä näinkin voi elää ihan hyvää elämää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä