Miten teillä mies ehdottaa yhdyntää?
Meillä mies tulee illalla lasten nukahdettua mun viereen ja kysyy: " jaksaisitko harrastaa tänään jotain kivaa yhdessä? "
Kommentit (562)
Ei tee aloitetta vaan meikämandoliino istuu ukon naamalle ilman housuja kun se makaa sohvalla. Siitä se sitten lähtee jos lähtee.
Kunpa ehdottaisi, mutta ei. Mitään ei ole sillä saralla tapahtunut vuosiin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ollut hieno keskustelu. Nyt miehisillä miehillä on moninaisia tapoja ehdottaa sukupuolista kanssakäymistä. Kannattaa kirjata ylös kerrottuja tapoja ja yllättää vaimo tai elämänkumppani aina eri tavoilla. Voi olla välillä superhellä ja välillä raju kivikautinen barbaari tai siltä väliltä. Vaihtelu virkistää.
Pääasia että säpinää syntyy ja naapurit pysyvät kolinasta ja hetekan niunausta valveilla.
Vaihtelu tosiaan virkistää. Mutta se olisi toivottua myös naisen suunnalta. Hänkin voi aloitteita tehdä.
Mies sanoo tossa vireisessä sängyssä " pane se kone ..tuun, ja tule tänne viereen," tottelen aina mieluusti.
Eri tavoilla, fiiliksen mukaan. Joskus aloittaa varovasti koskettelemalla kun ollaan sohvalla, joskus ilmoittaa suoraan että aikoo panna mua tai taluttaa makkariin. Joskus pyytää ottamaan. Saunassa katsoo mua muna pystyssä. Yllättävän usein mies onnistuu lukemaan mua niin, ettei tunnu kornilta vaan kiihottavalta. Huumorikin on käytössä joskus.
Itse tykkään eniten aika suorasta toiminnasta, varsinkin jos sitä edeltää päivä, johon on kuulunut yhteisiä juttuja, naurua ja suukkoja. Ihan veteläksi menin, kun mies kaatoi mut aika rajusti sänkyyn ja kysyi sitten käheällä äänellä kuiskaten, oonhan mä mukana.
Vierailija kirjoitti:
"Ehdottaa"?
Repii vaatteet päältä ja survaisee kuivana kakkoseen...
😂
Lähettaa anomuskirjeen 3 kk ennen tapahtumaa. Odottaa sitten vahvistustani sopiiko.
Hyi helkkari. Miten te voitte syttyä siitä, että joku repii teidät hiuksista (käyttää väkivaltaa!!!) sänkyyn tai huutaa että pyllistä! Oksettavaa. Ja onko nämä munaansa esittelemään tulevat ("mulla olis tällainen") miehet ihan oikeasti aikuisia?
Ottaa housut pois ja työntää ky*vän suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Hyi helkkari. Miten te voitte syttyä siitä, että joku repii teidät hiuksista (käyttää väkivaltaa!!!) sänkyyn tai huutaa että pyllistä! Oksettavaa. Ja onko nämä munaansa esittelemään tulevat ("mulla olis tällainen") miehet ihan oikeasti aikuisia?
Löysää pipoa vähän. Ei kannata lukea ketjua jos ottaa kaiken vakavasti. 😉
Vierailija kirjoitti:
Ottaa housut pois ja työntää ky*vän suuhun.
Minä kerron vaimolleni että äitisi kostutti kyrpääni päivällä valmiiksi, ja nyt sitä pillua ja vähän sassiin!
Eipä tuo ehdota, alkaa panemaan kyselemättä. En valita, ja hyvät kyydit saan :)
Meillä usein huudellaan toiselle: ota vaatteet pois ja tule tänne!
Vierailija kirjoitti:
Meillä on sellainen sanaton sopimus, että yleensä illalla jossain kohtaa se kumman tekee mieli kouraisee ohimennen, lasten huomaamatta toista haarovälistä. Tämä on merkki toiselle, että tänään olisi seksin aika. Joskus se voi olla parina iltana viikossa, joskus useamminkin. Kun tuo merkki on annettu, toinen antaa pusun merkiksi, että homma ok. Sitten nukkumaan mennessä ei enää ehdotella vaan aletaan aika pian hommiin. Jos pusua ei tule, koko juttu unohdetaan siltä illalta.
Täähän on tosi toimiva kikka :D. Olen jo miettinyt että pitäisi asentaa sellainen iso liikennevalo makuuhuoneen seinään josta vaimoke voisi aina painaa nappulalla vihreää valoa tai punaista valoa jos ei tee mieli yhtään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuna nyt, mutta edellisessä suhteessa minä tein aloitteet seksiin. Aika suoraviivaisen linjan valitsin. Esim. kun mies oli käynyt suihkussa, niin ryhdyin imemishommiin. Tai vedin pelikoneen ääreltä sänkyyn ja aloin suudella. Mitä milloinkin. Kyllä hän näistä aina innostui, mutta kyllä se olisi mukavalta tuntunut olla välillä toisen aloitteen kohteena. Kokeilin useamman kerran olla tekemättä aloitteita, mutta ei se koskaan johtanut mihinkään muuhun kuin pitkään kuivaan kauteen. Enää en kyllä tuollaista ottaisi.
Pääsit kokeilemaan miehen roolia parisuhteessa. Tuohon vielä torjunta joka ainakin puolella kerroista, niin alkaa olla todenmukaista.
Juuri näin ja sitten naiset ihmettelee miksi mies ei tee aloitetta kun on ensin torjunut sen 160 kertaa putkeen ja hetkessä pitäisi taas hetken päästä lämmetä ajatukselle kun fiilikset meni jo ...
Vierailija kirjoitti:
Turpa kiinni ja painaa naisen polvilleen toimii meillä hyvin. Miksi et voi ymmärtää että osa naisista nauttii tästä? Ei kaikki ole kuin sinä, luojalle kiitos siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on sellainen sanaton sopimus, että yleensä illalla jossain kohtaa se kumman tekee mieli kouraisee ohimennen, lasten huomaamatta toista haarovälistä. Tämä on merkki toiselle, että tänään olisi seksin aika. Joskus se voi olla parina iltana viikossa, joskus useamminkin. Kun tuo merkki on annettu, toinen antaa pusun merkiksi, että homma ok. Sitten nukkumaan mennessä ei enää ehdotella vaan aletaan aika pian hommiin. Jos pusua ei tule, koko juttu unohdetaan siltä illalta.
Meillä on vähän samaa tyyliä lapsiperheen kanssa. Myös pikapanot kylppärissä ym tiloissa on yleisiä meillä. Monesti voi vaimo tulla kylppäriin ja haaroihin kiinni kuiskaamaan pane mua. Toisinpäin minä hänen pyllyssään kiinni repimässä pöksyjä jo samalla alaspäin. Ps hänen juoksulenkkinsä päätteeksi jostain syystä hän tulee tällä tavalla jo muutamalla tökkäisyllä.
Helppoa ja kätevää tuollaisen pikkuruisen urheiluhullun kanssa suoriutua, joka on piirun päälle 150cm ja alta 50kg😅 Voi kaapata kainaloon ja juosta piiloon äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
En mitenkään. Naiseni on hyväksikäyttäjä ja olen ansassa perheenisänä.
Eroa.
Tämä on ollut hieno keskustelu. Nyt miehisillä miehillä on moninaisia tapoja ehdottaa sukupuolista kanssakäymistä. Kannattaa kirjata ylös kerrottuja tapoja ja yllättää vaimo tai elämänkumppani aina eri tavoilla. Voi olla välillä superhellä ja välillä raju kivikautinen barbaari tai siltä väliltä. Vaihtelu virkistää.
Pääasia että säpinää syntyy ja naapurit pysyvät kolinasta ja hetekan niunausta valveilla.