Miten teillä mies ehdottaa yhdyntää?
Meillä mies tulee illalla lasten nukahdettua mun viereen ja kysyy: " jaksaisitko harrastaa tänään jotain kivaa yhdessä? "
Kommentit (562)
Naimisissa 25 vuotta. Ukko on ollut aina nylkyttäjä, 1min. ja se siitä. Kerran kuussa, puristaa persauksesta ja työntää mulkkunsa sisään. Nylkyttää hieman ja nukahtaa. Olen ehdottanut jotain muutakin, mutta hän ei halua kuunnella. Koskaan en ole tuntenut yhtään mitään. Ihmettelen, kun jotkut miehet kuulemma hyväilevät vaimojaan. Koskaan ukko ei ole edes rintoihin koskenut tai suudellut.
Ei oikeastaan ehdota mitenkään, meillä on seksiä keskimäärin päivittäin ja kosketellaan paljon toisiamme, ollaan lähekkäin, joten joskus vain tilanne ajautuu siihen, että aletaan hommailemaan ilman sen kummempia krumeluureja.
Tökkii kovalla munallaan persettäni :-)
Meillä on pienet lapset, niin ollaan kehitetty koodikieltä. Miehen penis on Puuhapete ja pilde on Pipsapossu. Näistä aina välillä puhutaan ja naureskellaan. Joskus makkarin puolella Puuhapete tapaa Pipsapossun ja voi mitä kaikkea siitä seuraa.
Lapsellista joo, mutta ihan hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Naimisissa 25 vuotta. Ukko on ollut aina nylkyttäjä, 1min. ja se siitä. Kerran kuussa, puristaa persauksesta ja työntää mulkkunsa sisään. Nylkyttää hieman ja nukahtaa. Olen ehdottanut jotain muutakin, mutta hän ei halua kuunnella. Koskaan en ole tuntenut yhtään mitään. Ihmettelen, kun jotkut miehet kuulemma hyväilevät vaimojaan. Koskaan ukko ei ole edes rintoihin koskenut tai suudellut.
MIKSI ihmeessä joku jää tällaiseen avioliittoon? Elämän haaskausta.
Luin koko ketjun. Mikä ihmisiä vaivaa?
No meillä kosketellaan, halaillaan ja pussaillaan muutenkin. Joskus se johtaa seksiin. Joskus ehdotetaan ihan suoraan. Joskus käydään suoraan käsiksi. Joskus vitsailusta voi tulla joku sellainen huumoriehdotuskin, mutta harvemmin. Seksiä ehdotetaan puolin ja toisin. Eikä joka kerta todellakaan ole samaa kaavaa. Itse en jaksa mitään lässytystäja hempeilyä, niin se ei meillä johda seksiin, mutta onneksi mieskin on samoilla linjoilla. Hempeillään muuten kyllä, mutta se ei innosta seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne koske. Ne vain runkkaa vaimoon ja nukahtaa.
Pinsettiote leualle. kirjoitti:
Mies huokailee jo kaukaa.
-öyh jeäh, öh öh öh ööööh öyh jeäh!
Tätä saattaa kuulua pitkään toisesta huoneesta. Sitten pitkä huokaisu huuuuuuuuuuuuh!
Sama soidinta alkaa kuulua.
- öh öh öh ( vähän yskämäistä ääntelyä) öhöö öyh jeäh. Ööö Öö jeäh.
Huuuuuuuuuh!
Kun tulen huoneeseen tivaamaan että mitähän nyh helvettiä taas, niin sitten alkaa homma menemään limaiseksi. Huulet pyöreänä lähestyy kädet ojennettuna eteen.
Samoja soidinääniä lähtee öyhyyy öyhööö jehäää. ääh.
Jotenkin se vaan saa minut pauloihinsa.
Kiihottaa tuollainen soidinääniä tekevä mies!
Ei meillä kysellä, pannaa jos panettaa.
Tehdään sitä lähes joka ilta, niin ei siinä kovin paljoa tarvitse vihjailla. Alkaaq olla rutiini. Itse teen ehkä hieman enemmän aloitteita. Jos mies haluaa, niin se alkaa yleensä rinnoista imemisellä (tietää, että pidän siitä), niskaan puhaltamalla tai kertomalla puujalkavitsejä. Ollaan huumorintajuista sakkia, niin paljon tehdään huumorin varjolla kaikkea älytöntä. 15v. ollaan yhdessä oltu.
Mites, olisko meillä tänään? Tätä ei lapsetkaan vielä ymmärrä ;)
Yleensä tulee aika selväksi, kun alkaa pussailla kaulaa ja/tai kädet alkaa hakeutua tisseille tai jalkojen väliin.
Uutenavuotena kirjattiin kalenteriin sopivat päivät, jolloin ollaan. Vuorotellen järjestetään yllätysjuhlaruuat ja juomat ennen huipennusta. Hienosti pelaa. Ei tarvi alentuvasti kinua puolin eikä toisin.
Mieheni pieraisee kunnon ritinäpierun seksin merkiksi.
Ylen selostaja puutteessa selostellessaan juoksua aikanaan...Vaimokin jo hörähteli....
" Panettaa.....Panettaaa.....Panettaaaa-aaaah....."
Francesco Panetta – Wikipedia
Vierailija kirjoitti:
Mieheni pieraisee kunnon ritinäpierun seksin merkiksi.
Saatkin olla sitten aina antamassa. :-)
Härmäläinen esileikki: "mää käyn ny pascalla niin räplää sä sillä aikaa ittes märjäksi"