oksensin just tahallani
Kommentit (14)
Nyt ap sinun on haettava apua!! Kai huomaat että et pysty lopettamaan itse?
Vai mitä, että ajattelet ettet viitsisi tai haluaisi ja mitähän kaikki ajattelee...
Onko se parempi vaihtoehto, että heräät sairaalassa ja selviää, että olet saanut sydänkohtauksen kun pumppu ei enää jaksa, samalla läheisesi kuulevat noin, että sairastat syömishäiriötä. Kumman valitset?? Pääset kuitenkin helpommalla jos otat ensimmäisen vaihtoehdon.
Kyllä sinä ap nyt olet sairastunut ja sun on se uskottava! Miksi muuten kaikki tähän ketjuun tulisivat näin sanomaan ja sinä olisit ainoa joka on oikeassa?
Ei hyvänen aika!! Selkeä syömishäiriö!! 😯😯😯😯😯😯
Tee nyt ihmeessä asialle jotain. Syömishäiriöt vievät hautaan jos ei niihin saa hoitoa. Sairastunut ei ikinä itse usko olevansa sairas tai kuvittelee asian olevan hallinassa.
Tiesitkös ap, että tarpeeksi pahaksi, kun syömishäiriö etenee niin voi olla, ettei hoidotkaan enää auta sillä keho alkaa hylkimään automaattisesti ravintoa ja siinä kohtaa ei ole enää mitään tehtävissä.
Hyi hitto syömishäiriöiset ovat iljettäviä, kun ovat niin laihoja!! Mielummin vaikka vähän pyöreä nainen! Hae apua ap.
T. Mies21
oon miettiny jo pitkään et kohta mun on pakko kyllä hankkii apua mut se pelottaa nii helvetisti
ja mul on kohta 17-vuotis synttäritki ja siellä sitte pitäs herkkuja mässäillä...
ap
Vaikka miten pelottais niin parasta olisi vaan hakea sitä apua, oot vielä niin nuorikin!! Usko pois
Vierailija kirjoitti:
V*tuttais minuakin! :DDD
joo:DDDDDDDDDD
Ja mää pieraisin just tahallani.
Ei vaiskaan, vahingossa mut päätin kuitenkin jakaa tän tiedon teidän kanssa.
Noiden kanssa ei ikinä saisi leikkiä!!! EI IKINÄ!!!!
Sillä moni aloittaa sen vain niin, että ajattelee eikai se nyt haittaa jos nyt silloin tällöin tai kerran oksennan tahallaan. Se lähtee hyvin nopeasti käsistä. Johtuu psyykkisestä sairaudesta johon ap:n vaiheessa auttaa vain ammatti apu!!!!
Tämä ei todellakaan ole vitsi. Hae apua jos et halua tappaa itseäsi laihduttamalla!!