Mirella muuttaa omilleen, muttei osaa kokata. Itse muutin paljon nuorempana, eikä ollut ongelmaa ruuanlaitossa
Mutta ei mulla poppistaran tuloja ollutkaan. Toivottavasti ei elä pelkillä roiskeläpillä. Ruuanlaitto on nääs kivaa.
Kommentit (17)
Ihmetyttää pikkuprinssit ja -prinsessat. Onneksi ei tarvi miettiä nuorten ongelmia. Surullista, jos ei mitään ruokaa viitsi tehdä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää pikkuprinssit ja -prinsessat. Onneksi ei tarvi miettiä nuorten ongelmia. Surullista, jos ei mitään ruokaa viitsi tehdä.
Ap
Eli jos joku ei elä elämäänsä niinkuin sä, sä ihmettelet?
Enemmän ihmetyksen aihetta antaa oma toimintasi.
Voihan sitä aina syödä omia ulosteitaan kuten ap.
Kyllä ysärillä niin mehet kuin naiset osasi kokata,kun muutettiin pois kotoa( ja jos ei oikein sujunut opeteltiin).
Vierailija kirjoitti:
Joskus vetistä riplia lusikalla ja joskus ummettuneita pökäleitä haarukalla ja veitsellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus vetistä riplia lusikalla ja joskus ummettuneita pökäleitä haarukalla ja veitsellä.
Ja ruokajuomaksi sakkaista virtsaa.
Hei AP, osaatko sä laulaa , siis niin että jengi ostaa sun musaa ja tulee kuuntelee sua festareille? ihmiset osaa eri asioita. Mirellan laulajan ura on alkanut nuorena ja on vieläkin nuori. jutussa mihin viittaat kerrottiin myös että aikoo opetella laittamaan ruokaa. kaikkien vanhemmat ei opeta lapsiaan/nuoriaan niin eihän se lapsen/nuoren vika ole. ja ihmisillä on eri tavat elää ja tehdä asioita. ei ole vain yhtä oikeaa tapaa.
Julkkujen elämää on kiva seurata. Ysärimusiikki oli musiikkia. Kotiinkin viitsi tuoda ihmisiä, ja heillä oli käytöstapoja...
Asiat kiinnosti eri tavalla.
Ekassa yksiössä oli vaan kaksi keittolevyä ja jääkaappi.
Kavereilla kokkailtiin kaikenlaista. Ulkona syöminen oli talouden puitteissa mahdollista. Hesen ATERIAN sai kupongilla 10mk. Pitsa-ateria 20mk. 50mk riitti ruokaostoksille pitkäksi aikaa.
Joo, pitäs olla stara että vois elää kuten silloin.
Vanhemmat ovat siis maanneet sohvalla silloin, kun kasvatuksen olisi pitänyt tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ysärillä niin mehet kuin naiset osasi kokata,kun muutettiin pois kotoa( ja jos ei oikein sujunut opeteltiin).
Noup. Opettelin kokkaamisen kun olin muuttanut omaan kämppään.
Ai. Minä en osaa vieläkään ja olen 34.
Vierailija kirjoitti:
Hei AP, osaatko sä laulaa , siis niin että jengi ostaa sun musaa ja tulee kuuntelee sua festareille? ihmiset osaa eri asioita. Mirellan laulajan ura on alkanut nuorena ja on vieläkin nuori. jutussa mihin viittaat kerrottiin myös että aikoo opetella laittamaan ruokaa. kaikkien vanhemmat ei opeta lapsiaan/nuoriaan niin eihän se lapsen/nuoren vika ole. ja ihmisillä on eri tavat elää ja tehdä asioita. ei ole vain yhtä oikeaa tapaa.
Kun rupeaa julkimoksi, niin silloin tekee itsestään kohteen. Luvan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, joskus vaan kun rahat on loppu. Toivottavasti ei haittaa.
Missä noin on kertonut?