Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Moni teist käyttää viellä tiskiharjaa ja tiskiainetta?

Vierailija
26.07.2023 |

Itse lopetin jo vuosi sitten. Kun tajusin niin myöhään että eihän niitä enään tarvitse.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis moni?

Vierailija
2/32 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukuttajat olisivat voineet vastata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie.

Vierailija
4/32 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä

enää

Vierailija
5/32 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vielä

enää

Samaa olin tulossa kirjoittamaan.

Vierailija
6/32 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai käytän, en pese tiskikoneessa paistinpannua enkä teflonkattilaa+hienommat lasit pesen käsin.

Vierailija
7/32 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai käytän, en pese tiskikoneessa paistinpannua enkä teflonkattilaa+hienommat lasit pesen käsin.

Ok. Itse käytän noihin vaan pyyhettä. Ja sen pyyhkeen voi pestää pyykkikoneessa muiden kanssa helposti, niin ei tarvi koskaan vaihtaa tiskiharjan päätä ja kuluttaa luontoa.

Vierailija
8/32 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytät tottakai

Vierailija
9/32 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä. Pesen kattilat ja paistinpannut. 

Vierailija
10/32 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yhden l:n käsitiskiainetta käytössä.

Vierailija
11/32 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistinpannuun laitan kiehuvaa vettä ja sitten pesen tiskiharjalla, kun on liian kuuma pestä käsin. 

Vierailija
12/32 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paistinpannuun laitan kiehuvaa vettä ja sitten pesen tiskiharjalla, kun on liian kuuma pestä käsin. 

Ouch. Olethan pyyhkinyt rasvat pois ennen tuota? Koska toi kiehuva vesi + rasvan jäämät pannulla on varma keino tuhota putket.

Vierailija
13/32 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lautaset ja lasit huuhdon kuumalla vedellä heti syönnin jälkeen. Ei jää sattumia.

Vierailija
14/32 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ouch. Olethan pyyhkinyt rasvat pois ennen tuota? Koska toi kiehuva vesi + rasvan jäämät pannulla on varma keino tuhota putket.

Syön ne rasvat ruokineen. Pannun vaan pesen kiehuvalla vedellä. 

Vierailija
15/32 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syön ne rasvat ruokineen. Pannun vaan pesen kiehuvalla vedellä. 

Itse asiassa tietyt muutkin astiat pesen niin kuumalla, että tiskiharjaa käytän. Kattilan pohjaan laitan aina kiehuvaa vettä ja sitten pesen tiskiharjalla. 

Vierailija
16/32 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin. Asun yksin ja astianpesukoneen saaminen täyteen kestäisi ainakin viikon ja ehtisi alkaa haisemaan. Pesen käyttämäni astiat heti ruokailun jälkeen. Pesen myön tiskialtaat joka päivä tiskiaineella.

Vierailija
17/32 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vielä

enää

Samaa olin tulossa kirjoittamaan.

Ja tuo liittyy aloitukseen miten? Ketään ei kiinnosta äikän tittsereiden ininät. Vaan vastatkaa aloitukseen tai olkaa spammaamatta.

Jos kirjoittaa tahallaan väärin, voi varautua tällaiseen palautteeseen

Vierailija
18/32 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin. Asun yksin ja astianpesukoneen saaminen täyteen kestäisi ainakin viikon ja ehtisi alkaa haisemaan. Pesen käyttämäni astiat heti ruokailun jälkeen. Pesen myön tiskialtaat joka päivä tiskiaineella.

Samoin täällä

Vierailija
19/32 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskaan edelleen niin kuin aina ennenkin, tiskiharjalla ja käsintiskausaineella.

TODELLA TYPERÄ kysymys ap:ltä, taas siinä yksi nolla-älyinen kirjoittaja on ryhtynyt muka-fiksuksi, mutta paha huti tässä aloituksessa, ap osoittaa tuolla ajattelutavallaan olevansa poissa reaalimaailmasta, vai onko pää päihteiden täyttämä.

Jotkut tiskaajat käyttävät käsin tiskatessa pientä sientä, mutta tiskiharja on käytännöllinen. Itselläni on käytössä kaksi harjaa, toinen tavallisille tiskeille, ja toinen esim. viinilaseille ja muille hienovaraisemmin tiskattaville, erityisen puhtaalla ja hyväkuntoisella harjalla.

En vaihtaisi tiskiharjaa ja käsintiskiainetta pois mihinkään vaihtoehtoon, onhan niitä tullut kokeiltua varsinkin ulkomailla, mutta kotimainen perinteinen tiskausmalli on mielestäni paras kaikista.

Käytetyille kuluneille tiskiharjoille, tai vaihtoharjaspäille, on paljon käyttöä muussa puhdistuksessa monessa kohteessa, joten tiskiharjoilla on kaksi hyvää elämää.

Vierailija
20/32 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole astianpesukonetta, niin tiskattava on harjalla ja astianpesuaineella.