Mitä teillä syödään tänään?
Kommentit (45)
Tortilloita. Illaksi olisi kirsikoita ja suklaajätskiä.
Itse savustettuja ( sähkösavustimella) kananfileitä, uusia perunoita, tuoresalaattia, kylmä ranskankermapohjainen maustettu kastike, juomana mehua ja valkoviiniä, jälkiruuaksi lakritsijäätelöä 😋
Kun kerrotte syömistänne ruuista, niin voisitteko jättää sen -nam lopun pois.
Mitään lisäarvoa nam! ei tuo.
Itämaista jauhelihakastiketta soijarouheesta. Miehen lempparia, on muuten hyvää.
Uusia perunoita, höyrytettyjä porkkanoita, silliä ja kylmäsavustettua lohta.
Lounaalla paistettua kanan filettä ja mozzarellasalaattia. Illalla lapsille itsetehdyt hampparit ja aikuisille caesarsalaattia jäättikatkiksilla ja kyytipojaksi valkkaria.
Jättikatkaravunpyrstöt ovat juuri sulamassa, eli kohtapuoleen alkupalaksi tomaatti-avokadosalaattia, pääruoaksi chilillä, valkosipulilla ja valkoviinillä höystettyä jättikatkarapupastaa ja jälkiruoaksi suklaajäätelöä. Ruoan kanssa avaan jääkylmän Rieslingin. :)
Makkaraa, makkaraa, lisää makkaraa, kuten laulussa sanotaan. Tai ehkä osa syö, ja osa x-tra pizzaa. Minä syön mitä jää.
Uunimakkarat, yöllempänä saunan jälkeen omatekoista pizzaa.
Vierailija kirjoitti:
Itämaista jauhelihakastiketta soijarouheesta. Miehen lempparia, on muuten hyvää.
Ohje? Jos tosiaan on nam.
Kokonaisella kananmunalla täytetty "aurinkolihapulla" tuhdissa tomaattikastikkeessa kaalisalaatin kanssa, seurana punaviiniä. Kaunis ja herkullinen annos.
Ranskiksia ja soijanugetteja. -N21 yksinasuva
Vierailija kirjoitti:
Makkaraa, makkaraa, lisää makkaraa, kuten laulussa sanotaan. Tai ehkä osa syö, ja osa x-tra pizzaa. Minä syön mitä jää.
Ja lounaalla ruokaisa salaatti, broikkaa/kaalia jne. Ja iha änskällään, nam!
Siskonmakkarakastiketta ja perunaa.
Naudan ulkofilepihvejä grillattuna. Mausteeksi suolaa ja pippuria myllystä, minulle lisäksi chilimausteseosta myllystä.
Eilisiä uusia perunoita paloiteltuna ja grillissä tuoreen sipulin kanssa pyöräytettynä, kaveriksi kermaviiliä, jossa runsaasti valkosipulia puserrettuna, mustapippuria, suolaa, sokeria ja ruohosipulia aivan hienonksi silputtuna.
Vihersalaattia (jääsalaatti, kurkku, paprika, tomaatti ja sipulin vartta ohueksi leikattuna), fetaa, mustia oliiveja, aurinkokuivattua ytomaattia ja oliiviöljyä ja balsamicoa sekä paahdettuja pinjansiemeniä (lisukkeet eriksee, jokainen saa halutessaan ottaa.
Ensin rapuja kauden alkamisen kunniaksi, sitten kanttarellirisottoa tryffeliöljyllä höystettynä.
Minä olen tänään syönyt päivällä eilistä lihasoppaa. Aamulla paistoin kananmunia ja sitten voileipää kahvin kanssa.
t. gay setä
Naudan entrecotea, punaviinikastiketta ja itsetehtyä valkosipulipaistosta.
Mies valmistaa, keittelee tuolla just kastiketta kokoon :)
riisinuudelia ja tonnikalaa. Maha ei nyt kestä oikein mitään muuta, ja lapsi ei ole kotona.