Kasvaako muilla naisilla karvaa pottuvarpaan päällä?
Itse juuri pyörittelen karvatupsua pottuvarpaassa ja ajattelin kohta hakea pinsetit ja repiä ne pois.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Ja mäkun luulin et mun kainalot välillä ärtyy antiperspirantista, mut se johtuukin siitä ettei oo kirkaa kainalossa!
No, harvemmalla on Kirka kainalossa koskaan ollut, eikä silti ärry kainalot.
Mä en koskaan haluaisi tuntea naista, joka sanoo POTTUVARVAS! Karvoilla ei niin väliä...
Ainakin pohjoisessa sanotaan pottuvarvas, idässä ukkovarvas.
Isovarvas kai jotenkin virallisempi?
Mulla hieman vaaleita, karkeita karvoja kasvaa siinä. Joskus sheivaan, joskus leikkaan kynsisaksilla. Eivät haittaa kauheasti.
Miksi niitä pitäisi nyppiskellä, olette ihan psykoottisia. EIväthänne ees tunnu miltään. Ei kai niihin niin paljo tuulikaan ota että häirittisi
Mulla kasvoi silloin kun oli hyvin lihava. Jopa reisien takaosassa oli mustia karvoja. Hävisivät kun laihdutin normaalipainoiseksi.
Minä rajaan aina varpaat pois, kun lähetän vagpiceja, joten tuo ei haittaa.
Kasvaa ja ne ovat tummia ja paksuja. Kuitenkin muut säärikarvat ovat ohuita vaaleita haituloita. Myös molemmissa rinnoissa kasvaa aina muutama tumma karva, jotka sitten nypin pinseteillä pois.
Ei kasva ja olen nähnyt vain miehillä karvoja varpaissa ja jalkapöydän päällä. Olen luullut, ettei naisilla koskaan kasva paitsi tietysti poikkeuksellisessa karvaisuudessa. Silloinhan voi kasvaa kämmenselässäkin yhtä lailla.
Naiset sitten ilmeisesti aina poistavat ne?