Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

N. 30v mies, pidätkö ikäisiäsi naisia viehättävinä?

Vierailija
12.08.2022 |

Viime aikoina olen huomannut, että katseita tulee eniten keski-ikäisiltä miehiltä, ehkä noin nelikymppisiltä. Onko niin, että samanikäinen nainen on ensisijainen valinta lähinnä parikymppisille miehille?

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti, en. 30 on raja. Ja siinä iässä naiset ovat jo ylittäneet parhaat vuotensa jo aikoja sitten. Naiset, voitte aloittaa alapeukutuksen, mutta moni muukin mies ajattelee kuten minä.

Vierailija
2/97 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No osa näyttää hyvältä, mutta ei ole ensisijainen valinta. Unelmanainen parisuhteeseen olisi n. 22-27v, seksuaalisessa mielessä kiehtoo eniten 18-22v naiset. M31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti, en. 30 on raja. Ja siinä iässä naiset ovat jo ylittäneet parhaat vuotensa jo aikoja sitten. Naiset, voitte aloittaa alapeukutuksen, mutta moni muukin mies ajattelee kuten minä.

Päin vastoin kuin sinä, olen oikeasti mies. Ja esim. instatähti Lilli Luxe, 31 vee, on ihan unelmieni nainen.

Vierailija
4/97 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, kertoisitko tarkemmin, mikä naisessa on pilalla 30 ikävuoden jälkeen? Siis kyllähän mä tajuan, että ei kolmekymppinen enää mistään teinistä mene, mutta ei minusta kolmekymppinen vielä nyt mitenkään ikääntyneenkään näköinen ole normaalisti.

Vierailija
5/97 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään syytä alapeukuttaa, sillä sinun mielipiteesi on, noh, vain sinun mielipiteesi, eikä sillä ole minkään valtakunnan väliä.🤭🤭

T. Nainen 30v

Vierailija
6/97 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päin vastoin kuin sinä, olen oikeasti mies. Ja esim. instatähti Lilli Luxe, 31 vee, on ihan unelmieni nainen.

Piti ihan googlata. Ja olipas uhkea leidi, pakko myöntää.

Vierailija
7/97 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin samaa mieltä. M27

Vierailija
8/97 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ideaali-ikähaarukka on n. 27-43. Itse olen 33.

Eli haitari on pidempi ylöspäin kuin alas.

Vierailija
9/97 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän minkämaalaisista puhutaan. Esim.thaimaalaiset 40v naiset näyttävät keskimäärin nuoremmilta, kuin 30v suomalaisnaiset. Ero vain korostuu jos aletaan puhua vartaloista.

Vierailija
10/97 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta nelikymppinen mies ja pidän omanikäisiä naisia viehättävinä. En tietenkään kiellä, etteivätkö parikymppiset naiset näytä myös hyvältä, mutta parisuhteeseen haluaisin mieluiten omanikäisen.

Vierailija
11/97 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät kaikkien näkemiesi naisten iät? Entä jos näet kaupungilla hyvännäköisen 33v. naisen mutta arvioit hänet 27-28v ja jatkat elämääsi autuaan tietämättömänä, että olet himoinnut yli 30v. naista?

Vierailija
12/97 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisia, en.

Japanilaisia, kyllä.

Vierailija
13/97 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmikymppiset miehet katselevat mieluummin 50 - 60 ikäisiä naisia. Joku voisi sanoa puumia.

Vierailija
14/97 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tuo pätee ihan miehiinkin. Onhan miehetkin parhaimmillaan seksiä ajatellen n. 20-23 vuotiaina...uuh. Kuumaa.

Vierailija
15/97 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmikymppiset miehet katselevat mieluummin 50 - 60 ikäisiä naisia. Joku voisi sanoa puumia.

Niinhän sinä luulet.

Mies30V

Vierailija
16/97 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v nainen

T. M30v

Vierailija
17/97 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herramunjee! Ovatko nuo aidot?

Vierailija
18/97 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ainakin pitää mua viehättävänä, on koko ajan p*rseessäni kiinni. Oikestaan rasittavaa joskus. Täytin just 31v.No, ainakin seksiä saa 2 kertaa päiväss, huh-huh.

Vierailija
19/97 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan kolmekymppisenä alle 25v ei mua kiinnosta noin yleisesti, nuoremmat ei ole usein niin kypsiä vielä (poikkeuksia toki on). Sen sijaan 40v asti kiinnostaa, ei itsestään huolta pitävät sitä ennen rupsahda, ja ne jotka ei pidä alkaa monet näyttää jo vähän eläneiltä heti kun on 30 mittarissa.

Muutenkin ikäeron merkitys vähenee kun vanhenee; 18-23 on aika suuri ikäero mut 30-35 ei enää niin, vaikka vuosissa ero on sama.

Vierailija
20/97 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa kyllä mutta valitettavasti naisilla rupeaa ikä näkymään naamasta siinä 3kympin jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi