Mies haukkuu mua kusenhajuiseksi p*skalutkaksi, koska imetin taaperoamme
Olen siis vielä imettänyt kaksivuotiasta kuopustamme ja imetyksestä vieroitus on ollut hieman vaikeaa. Imetin illalla vielä lasta, niin mies haukkuu mua taas täyslaidallisella vanhaksi lutkaksi, surkeaksi lehmäksi ja vanhaksi luuskaksi plus noilla otsikon nimityksillä. Ja alkoi taas rikkoa tavaroita. Mies oli ollut tuossa iltapäivästä lähtien ihan asiallinen, mutta nyt taas näyttää pahemmalta... Toisaalta hän hetki sitten huusi yllättäen suoraan korvaani siten, että korva kipeytyi sen seurauksena. Mikä mun miestä voisi auttaa? Miksi hän käyttäytyy noin? Hän ylireagoi kaikista vastoinkäymisistä. :(
Kommentit (23)
Nyt vaaditaan sinun ja vauvan joustoa. Miehen hyvinvointi on nyt tärkein asia! Koittakaa olla mahdollisimman vähän harmiksi miehelle, voit ehdottaa esim hieroa hänen niskojaan rentouttaaksesi hänet. Muista myös vaihtaa hänelle puhtaat lakanat ja olla myöten. Seksuaaliset aviovelvoitteet on myös suoritettava; tee aloitteita paljon. Kyllä mieskin pikkuhiljaa paranee. Kuuntele myös hänen huoliaan jos hänellä on.
Olet syvällä sairaassa suhteessa. Minäkin olen ollut. Jokin sisällä sanoo, että tämä ei ole oikein. Mutta kun ei ole muita aikuisia kuin itse ja se sairas toinen, joka syyttää toista aivan kaikesta ja raivoaa ja on uhkaava, siinä menee itsekin sekaisin. Että mikä on kohtuullista.
Nauhoita kännykällä kunse seuraavan kerran raivoaa niin on todisteita kun haet yksinhuoltajuutta