Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en jaksa näitä mun hiuksia!!

Vierailija
22.07.2016 |

Ihan oikeasti :( Koko elämäni saanut kärsiä tästä karseasta pehkosta, joka pörrööntyy ihan hirveän näköiseksi jos vaan pistän nokkani ulkoilmaan jos on lainkaan kosteaa (90% suomen ilmastosta)

En voi tehdä näille mitään, koska siitä ei ole mitään hyötyä. Tunnin suoristukset ja laittamiset on yhtä tyhjän kanssa jos joudun olemaan ulkona edes minuutin. Kiinni en voi laittaa, koska pörröttyvät hirveän näköiseksi ja karkaavat kiinnikkeistä kun alkavat kihartumaan.

Nyt ovat muuttuneet pahemmiksi kun lopetin värjäämisen. Ilmeisesti värjääminen kulutti hiusta niin, ettei se jaksanut enää pahemmin kihartua. Nyt taas käkkäröityy täyteen kunniaansa. HUOH! Pakko alkaa taas massakuluttamaan hiusvärejä, etten näyttäisi typerältä leijonakuninkaalta.

Ja kaikki jotka tulevat itkemään miten ihanat luonnonkiharat olisivat, suksikaa kuuseen.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aja kaljuksi.

Vierailija
2/22 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna pörröttää, värjää kampaajalla joku kiva väri ja anna olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you!

Vierailija
4/22 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Vaikka pidin näistä huolta enkä värjännyt aikoihin, näyttivät vain pörheämmiltä ja kuivemmilta kuin aiemmin.

Vierailija
5/22 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika. Ärsyttää hirveästi hiusvinkkejä antavat ihmiset, jotka jankuttavat miksi en sitten pidä kiinni kun on niin vaikeaa.

Vierailija
6/22 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuslakka!!! Omat hiukseni ovat vahvat, tuuheat... ja sojottavat latvoista sekunnin ulkoilman jälkeen suorassa kulmassa ulospäin. Olen kokeillut kaikki maailman frizzy hair- tuotteet, mutta loppujen lopuksi hiuslakka on se ainoa asia joka saa tukan pinnan kuriin. 

Suihkutan noin 30cm päästä kevyesti kaikkialle, annan hetken olla ja sitten haron vähän sormilla niin ettei tule kypärää vaan tukka liikkuu. 

Vierailija
7/22 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et leikkaa lyhyeksi siiliksi,lyhyt tukkainen nainen on aina haluttavampi kun joku peikko.

Vierailija
8/22 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile olaplex-hoitoa. Minulla auttoi pörröisyyteen.

Vierailija
9/22 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös värjääminen on ainoa konsti pitää hiukset sileinä ja kauniina.

Kiharat hiukset ovat toki kauniit, mutta moni ei ymmärrä että luonnonkihara ei näytä samalta kuin kihartimella luonnostaan suoraan tukkaan tehty sievä kihara.

Vierailija
10/22 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut sitä suoristussuihketta tms. ennen suoristusrautaa? Entä kosteussuojaa? Jos on vähän enemmän rahaa pyörimässä toimettomana niin kampaamoissahan on niitä keratiinisuoristushoitoja ja korealaisia suoristuspermanentteja, ovat kuulemma oikein tehtynä aivan mahtavia!

T. Toinen pörrökutri joka ei ole vielä kerennyt kovasta halusta huolimatta kokeilla kyseisiä tuotteita ja kuulisi mielellään kokemuksia näistä

Vierailija
11/22 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa chi-suoristus kampaajalla, ihan käsittämätön vaikutus... Siis sillä tulee suorat silkkiset hiukset ja käkkärä kasvaa sit vasta juuresta. Voin suositella.

Vierailija
12/22 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sen pörröyden saa kuriin oikeialla aineilla ja tekniikalla suoristaessa

Vierailija
13/22 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ohut, luonnonkihara tukka ja vaikeaa on. Samastun täysin ap:n fiiliksiin! Olaplex auttaa mulla viikon-pari niin, että hiukset tuntuvat jämäkämmiltä. Pörröisyyteen ei ole mitään apua. Ohut tukka kiharana on siitä erityisen vittumainen, että mitään silottavia tuotteita on turha käyttää, koska ne vain latistavat pörrön liimaletiksi.Huoh. Joskus mietin, että mitähän Anssi Kela kelaa (pun intended) aamuisin katsoessaan peiliin. Ja yrittääkö se edes mitään sen kamalan lirupörrönsä kanssa vai onko jo luovuttanut?

Vierailija
14/22 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä sen pörröyden saa kuriin oikeialla aineilla ja tekniikalla suoristaessa

Kerro miten tai linkkaa ainakin YouTube-video. Itse en ole onnistunut koskaan saamaan pysyvää tulosta, ja kampaajakin vain harvoin.

Vierailija
15/22 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ilma on tarpeeksi kostea, mikään ei auta. Sen kanssa on vaan elettävä.

Vierailija
16/22 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tehty suoristuspermanenttia. Pysyvämpi tulos tulee.

Vierailija
17/22 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa edes välittää enää. Vedän tukan nutturalle jos ja kun alkaa potuttaan. Ponnari ei auta kun se on sellanen räjähtänyt ponnari. Lettikampaukset ovat kivoja mutta aina ei ole aikaa niitäkään tehdä.

Oikeat tuotteet ja suoristusrauta auttaa kyllä mutta ei tarpeeksi.

Vierailija
18/22 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua ap, itselläni samanlaiset hiukset. Muutamia kertoja olen ottanut suoristus"permanentin", se auttoi n. puoleksi vuodeksi. Samoiten olen pitänyt lyhyttä mallia.

Nyt olen antanut periksi. Pörröttäkööt ja kihartukoot koko saakelin pehko. Tukka vaan nutturalle ja huivi tai lippis päähän. Tämän taistelun hävisin :)

Vierailija
19/22 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama vika. Ärsyttää hirveästi hiusvinkkejä antavat ihmiset, jotka jankuttavat miksi en sitten pidä kiinni kun on niin vaikeaa.

No tuota valaise nyt mullekin että miksi sitä tukkaa ei voi pitää kiinni? :) Mulla on aina hiukset kiinni vaikka ihana tavallinen suora, suht pitkä tukka. Tai ehkä just siksi. Mä kun taas yritän saada pörröä tupeeraamalla ja föönaamalla että olis helpompi laittaa nutturaa. :D

Vierailija
20/22 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sua ap, itselläni samanlaiset hiukset. Muutamia kertoja olen ottanut suoristus"permanentin", se auttoi n. puoleksi vuodeksi. Samoiten olen pitänyt lyhyttä mallia.

Nyt olen antanut periksi. Pörröttäkööt ja kihartukoot koko saakelin pehko. Tukka vaan nutturalle ja huivi tai lippis päähän. Tämän taistelun hävisin :)

Sama täällä. Joskus annan olla koko pehkon auki ihan huvikseen 🙂