Näyttääkö keskiverto 40v AV-mammat tältä
Kun täällä halveksitaan kaikkea wt:tä ja junttiutta. Onko tässä sitten miltä ns. paremmat ihmiset eli AV-mammat näyttävät?
Kommentit (33)
Tyttöni kuin mun, vasemmanpuoleinen. Paitsi että jos joku randomi laittaisi heidän kuvaansa nettiin, tulisi iiiiso häly. Fiksuilla on privatelämä, kaikessa.
Vierailija kirjoitti:
Muuten näytän tuolta mutta en istu lettu levällään puistossa. Vulgääriä kerrassaan.
Jopa banaalia.
Eiköhän aika moni näytä tuon kaltaiselta. Näen enemmän tuollaisia suht siistejä ihmisiä kaupungilla kuin niitä kananperseisiä. Ja täällä sivustolla on paljon nuoriakin.
Aloitetaan vaikka siitä että tyylikkäät ihmiset eivät esittele alushousujaan valokuvissa...
Öh...minusta on todella junttia istua piknikillä alusvaatteisillaan. Epäsiistit hiukset lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuon eväsretken jälkeen toinen mammoista kirjoitti av:lle, kuinka viereisen eväsretkipoppoon lautasliinat olivat olleet Rainbow-merkkiset ja kuinka onnellinen hän on, kun voi kuulua ylempään keskiluokkaan, jossa ostetaan Marimekon lautasliinoja. Marimekon lautasliinat ovat hänen mielestään merkki hyvästä mausta, mutta myös siitä, että ihminen kykenee saavuttamaan asioita. Rainbow-liinat ovat merkki ihmisistä, joilla ei ole elämänhallintaa.
Ei hitto! Ostan aina näitä euron kalliimpia Marimekko-servettejä Rainbow-servettien sijaan. Olenkin tietämättäni ollut todella tasokas vaivaisilla 30k tuloillani.
Olen 40v . 5 lasta eri miehille.(Osa ulkomaalaisia). Asun Vantaalla vuokra-asunnossa. Saan sossusta hyvät tuet. Remppa luvattiin kämppään,tammikuussa 2017. Miksi aina ali-arvioidaan meitä, me kuulumme yhteiskuntaan samoin kuin te Audin omistajat. Suomi tarvitsee lapsia, hoitamaan vanhuksia.
Mä pidän yleensä housut jalassa puistossa.
No joo, mutta ilman blondausta ja housut jalassa. Eikä noita ihania helmiäkään ole, kun minusta vihkisormukseni kanssa sopii paremmin kultaiset napit.
No joo. Mä näytän tuolta vasemmanpuoleiselta hyvinkin paljon. Siis hiukset, kroppa ja jopa kasvonpiirteet. Tyylillisesti tosin vähemmän: tuo laukku on kaamea, en istuisi noin alushousut vilkkuen yleisellä paikalla, enkä käytä koskaan koruja, varsinkaan helmikoruja.
t:av-mamma 38 v.
Muuten kyllä, mutta oikeilla avmammoilla tursuaisi karvapehko pikkuhousen reunoilta silleen herkullisesti...
No muostutan paljon tuota vasemmanpuoleista, mutta olen kylläkin vasta 35. Sisareni, raukkaparka, muistuttaa sitten tuota oikeanpuoleista. Olen kehottanut häntä hieman panostamaan ulkonäköönsä mutta on valitettavasti perinyt ne huonommat geenit :(