Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näyttääkö keskiverto 40v AV-mammat tältä

Vierailija
22.07.2016 |

Kun täällä halveksitaan kaikkea wt:tä ja junttiutta. Onko tässä sitten miltä ns. paremmat ihmiset eli AV-mammat näyttävät?

http://aijaa.com/phOgET

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin joo.

Vierailija
2/33 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen aina, kun näen hoikkien ihmisten syövän ruokaa. Jos itse haluan pysyä hoikkana, en voi syödä ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sentään eivät olleet kommandona! 😂😂😂

Vierailija
4/33 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen aina, kun näen hoikkien ihmisten syövän ruokaa. Jos itse haluan pysyä hoikkana, en voi syödä ollenkaan.

Tää on vähän veistä haavassa, mutta oon hoikka ja syön lähes joka päivä isot määrät sipsejä, karkkia, jäätelöä, mitä millonkin. Kukaan ei taatusti uskois paitsi ne jotka tietää :D

Vierailija
5/33 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania!

Tapasin muuten töissä naisen, joka oli nelikymppinen, erittäin tukeva (siiderivalas) hilpeä, huppari, mekko ja leggingsit, converset jalassa, vaalea kananpersetukkka, jossa pinkki raita... AVlaisena oli naurussa pitelemistä ;)

Vierailija
6/33 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu siinä AV-mamma ystävänsä kanssa lauantai brunssilla puistossa. Keskustelu kävi kiivaana politiikasta ja filosofiasta. Myöhemmin päivällä he veivät lapsensa satamaan purjehdusharjoituksiin ja kävivät akateemisten miestensä kanssa illallisella kaupungin hienoimmassa ravintolassa.

7/33 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisen näköisiä naisia minusta, mutta ihmettelen vähän miksi pitää poseerata valokuvassa niin, että pikkuhousujen haaraosa on näkösällä. Mutta kukin tyylillään! Rouvat ovat ehkä jo juoneet aika monta lasia kuplivaa ;) 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
8/33 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon eväsretken jälkeen toinen mammoista kirjoitti av:lle, kuinka viereisen eväsretkipoppoon lautasliinat olivat olleet Rainbow-merkkiset ja kuinka onnellinen hän on, kun voi kuulua ylempään keskiluokkaan, jossa ostetaan Marimekon lautasliinoja. Marimekon lautasliinat ovat hänen mielestään merkki hyvästä mausta, mutta myös siitä, että ihminen kykenee saavuttamaan asioita. Rainbow-liinat ovat merkki ihmisistä, joilla ei ole elämänhallintaa.

Vierailija
9/33 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea bättre folk ei käytä noin lyhyitä hameita, nuo ovat nousukkaita.

Vierailija
10/33 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti kesken piknikin molemmat päivittivät lifestyle-blogejaan.

Vierailija
11/33 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on samanväriset pikkuhousut? Ja miksi ne näkyvät? Ihanan wt-menoa.

Vierailija
12/33 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon eväsretken jälkeen toinen mammoista kirjoitti av:lle, kuinka viereisen eväsretkipoppoon lautasliinat olivat olleet Rainbow-merkkiset ja kuinka onnellinen hän on, kun voi kuulua ylempään keskiluokkaan, jossa ostetaan Marimekon lautasliinoja. Marimekon lautasliinat ovat hänen mielestään merkki hyvästä mausta, mutta myös siitä, että ihminen kykenee saavuttamaan asioita. Rainbow-liinat ovat merkki ihmisistä, joilla ei ole elämänhallintaa.

Vitsi kai? Ei kai kukaan oikeasti voi tehdä päätelmiä paperilautasliinoista...

Vierailija
13/33 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on vähän veistä haavassa, mutta oon hoikka ja syön lähes joka päivä isot määrät sipsejä, karkkia, jäätelöä, mitä millonkin. Kukaan ei taatusti uskois paitsi ne jotka tietää :D

"lähes joka päivä", "isot määrät"

Vierailija
14/33 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten näytän tuolta mutta en istu lettu levällään puistossa. Vulgääriä kerrassaan.

Vierailija
15/33 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähä eri käsitys av-mammasta :D 

Vierailija
16/33 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammat ovat noiden kahden naisen vastakohtia, noin keskimäärin :)

Vierailija
17/33 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi mitään 40 :ä ole tai ehkä oikean puoleinen vois olla sinnepäin

Vierailija
18/33 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:lta olen oppinut, että hedelmiä ja marjoja ei voi syödä, koska niissä on sokeria, ja tuolla toisella on jotain keksiä/kakkua, joka on aivan ehdoton nounou jo pelkästään siksi, että siinä on käytetty todennäköisesti vehnää ja jonkin sortin rasvaakin, varmaan diabetes jo molemmilla kolkuttaa ovelle. Eivät siis voi olla AV-mammoja.

Vierailija
19/33 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi mitään 40 :ä ole tai ehkä oikean puoleinen vois olla sinnepäin

Onhan noilla jo ryppyjä naamassa ja kasvojen iho semmoista vähän löystynyttä. Ihan nelikymppisiltä näyttävät. Kauniita toki, ei siinä mitään.

Vierailija
20/33 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ovat yöpaitasillaan puistossa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan