Mitä sait synnytyslahjaksi?
Millaisia synnytyslahjoja olette saaneet puolisoiltanne?
Kommentit (86)
Minä sain ihanan kaulakorun ja ruusuja. Ilahduin kovasti tästä huomionosoituksesta :)
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei halunnut osallistua synnytykseen, vaan joi itsensä känniin ja krapulan takia ei edes tullut meitä katsomaan seuraavana päivänä. Että semmonen lahja :(
Tiedän miltä tuntuu.
T. Varpajaisista keuhkoava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Push-gift on mielestäni asiallinen ja ansaittu lahja. Itse odotan kyllä jotain selkeästi arvokkaampaa lahjaa, arvokas koru, kello tai vastaava ajaton käyttöesine.
No ei todellakaan ole. Itse olet päättänyt avata haarasi ja antaa miehen astua sut raskaaksi. Siitä et palkintoa ansaitse.
Ei mies sit ansaitse mitään siitä että on pari kertaa työntynyt sinne haaroihin. Mutta eikö tässä puhuttu siitä että on suostunut työntään sen vauvan ulos haaroistaan ja miehen ei ole tarvinnut.
Tajuatko ettei oikein ole sulla vaihtoehtoja jos lapsen haluat mikäli et sitten lesbo ole. Mies kun ei voi synnyttää vaikka polvillaan rukoilisi.
Naiselle on ne baby showerit ja miehelle varpajaiset. Ja aikaisemmalle joka valitti kun ei niitä saanut mutta mies sai varpajaiset niin se on omasta kaveripiiristä kiinni. Olisit valinnut paremmat kaverit jotka moiset sulle olisi halunnut järjestää.
Tässäkin ketjussa näkee useita tapauksia joilla tuli aivot istukan mukana ulos
En mitään. Ei edes kukkia. En kyllä tajunnut edes odottaa niitä. Ihan kelpo mies ja isä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Push-gift on mielestäni asiallinen ja ansaittu lahja. Itse odotan kyllä jotain selkeästi arvokkaampaa lahjaa, arvokas koru, kello tai vastaava ajaton käyttöesine.
No ei todellakaan ole. Itse olet päättänyt avata haarasi ja antaa miehen astua sut raskaaksi. Siitä et palkintoa ansaitse.
Ei mies sit ansaitse mitään siitä että on pari kertaa työntynyt sinne haaroihin. Mutta eikö tässä puhuttu siitä että on suostunut työntään sen vauvan ulos haaroistaan ja miehen ei ole tarvinnut.
Tajuatko ettei oikein ole sulla vaihtoehtoja jos lapsen haluat mikäli et sitten lesbo ole. Mies kun ei voi synnyttää vaikka polvillaan rukoilisi.
Naiselle on ne baby showerit ja miehelle varpajaiset. Ja aikaisemmalle joka valitti kun ei niitä saanut mutta mies sai varpajaiset niin se on omasta kaveripiiristä kiinni. Olisit valinnut paremmat kaverit jotka moiset sulle olisi halunnut järjestää.
Missäs sun aivot on? Ei mun parempia kavereita olisi pitänyt valita vaan PAREMPI MIES. Mies joka olisi tuonut minulle lahjan, kysynyt pärjäänkö ja sitten mennyt varpajaisiin. Ja ei ollut kaveripiiristä kiinni kun sanoinhan että hän ihan ITSE järjesti varpajaiset. Sitä paitsi lapsia voi adoptoidakin että jäikö SINUN aivot siihen istukkaan kun äitisi sinut pihalle pykäsi.
En muista toiko mies kukkia huoneeseen. Voi olla, että toi, voi olla, että ei tuonut. Kaiketi kuitenkin toi. Vauvalle toi ainakin pehmolelun, joka on vieläkin tallella. Ei kai siitä synnytyksestäkin nyt tartte jotain krääsäjuhlaa kuitenkaan tehdä?
Mies toi synnärille konvehtirasian ja uusimman vauvalehden :) oli kiva ylläri! Kaiken lisäksi oli kotona siivonnut siskonsa kanssa meidän yhden makuuhuoneista, joka oli toiminut varastona. Oli mahtava palata kotiin vauvan kanssa!
Miehen suvussa kulkeneet esikoisen äideille annettavat kultaisen rannerenkaan ja helmikäädyn. Tyttäreni saa ne kun itse saa esikoisensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäs sun aivot on? Ei mun parempia kavereita olisi pitänyt valita vaan PAREMPI MIES. Mies joka olisi tuonut minulle lahjan, kysynyt pärjäänkö ja sitten mennyt varpajaisiin. Ja ei ollut kaveripiiristä kiinni kun sanoinhan että hän ihan ITSE järjesti varpajaiset. Sitä paitsi lapsia voi adoptoidakin että jäikö SINUN aivot siihen istukkaan kun äitisi sinut pihalle pykäsi.
Siinäkin tapauksessa oma mokasi. Olisit valinnut miehesi paremmin. Turha itkeä kun sen lapsen olet tummoiselle pykännyt. Lisäksi lahjaa et tarvitse kun ihan omasta tahdosta sen lapsen hommasit. Ja olisithan sinäkin voinut itsellesi ne showerit järjestää. Ja myös adoptoidessakin voi ne varpajaiset ja showerit tai ehkä adoptio pirskeet järjestää. Onneksi adoptoidessa tarkistetaan millaisilla vanhemmille ne lapset annetaan....
Minun aivoni ovat ihan sielä missä pitää. Valitsin itselleni hyvän miehen joka oli synnytyksessä mukana ja koko sen ajan sairaalassa kun isät sielä saivat olla. En kinunnut varpajaisia tai turhia synnytyslahjoja. Kotiin kun päästiin mies teki kaikki kotityöt JA auttoi vauvan kanssa kunnes haavat parani ja suurin vuoto meni ohi.
Vierailija kirjoitti:
Miehen suvussa kulkeneet esikoisen äideille annettavat kultaisen rannerenkaan ja helmikäädyn. Tyttäreni saa ne kun itse saa esikoisensa.
Hyi että... Inhoan moisia esikoiselle tai esikoisen kumppanille annettavia lahjoja. Ihan kuin me kuopukset ei olla yhtä arvokkaita.
Minulle mies toi kukkia ja suklaata. En kaivannut mitään muuta, kuin läsnäoloa.
Esikoisen syntymän jälkeen sain timanttikorvakorut, joissa timantit on samanlaisella upotuksella kuin vihkisormuksessa.
Sen jälkeen mulla olikin huono omatunto tosi pitkään enkä enää kahden muun syntymästä halunnut yhtään mitään. Ymmärsin, et vauva on paras palkinto. Korviksia oon kyl käyttänyt joka päivä. Ovat edelleen tosi ihanat!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi että... Inhoan moisia esikoiselle tai esikoisen kumppanille annettavia lahjoja. Ihan kuin me kuopukset ei olla yhtä arvokkaita.
Sopii aloittaa teidän suvussa uusi kuopustraditio, mikäs siitä estäisi.
Mieheltä en mitään muuta kun suukkoja. Oma äiti toi ruusuja, suklaata ja luumuja :))
Kukkakimpun toi, tosin olin tainnut mainita joskus aiemmin että ilahtuisin kovasti kukista synnärillä :D Kihloihin halusi myös mennä heti synnytyksen jälkeen, ja muistan kun kierreltiin sormusliikkeitä vauvan ollessa muutaman kuukauden ikäinen.
Tytär syntyi 1979, sain timanttisormuksen, poika 1981, sain sormukseen sopivat korvakorut.
Kävin puhdistamassa ja huollattamassa ne pari vuotta mieheni kuoleman jälkeen. Koruseppä, vai mikä hän nyt olikaan, kysyi, olenko vakuuttanut ne riittävästi. Sanoin että juu, kotivakuutuksessa on mainittu, meinasi pyörtyä. Ja kun kuulin nykyisen arvon, meinasin minä pyörtyä, vein suoraan pankkini tallelokeroon. Nyt pidän niitä vain juhlissa. Olen uinutkin ne ylläni satoja kertoja, tuuria on ollut.
Kymmenissä on arvo, siis tuhansissa, nykyään. Ovat kuulema erittäin puhtaat timantit. Mieheni oli teettänyt ne minulle.
Nyt ovat turvana, niin lapsille, kuin minullekin.
Vierailija kirjoitti:
Millaisia synnytyslahjoja olette saaneet puolisoiltanne?
MITÄ? Mitä ne sellaiset ovat? Kahden ensimmäisen synnyttyä toi sairaalaan kukkia, kolmannen synnyttyä ei huomioinut enää millään tavalla. Ei edes hoitanut kolmatta lasta, mistä jäi minulle ikuinen katkeruus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopii aloittaa teidän suvussa uusi kuopustraditio, mikäs siitä estäisi.
Se, että en tahdo nostaa ketään jalustalle vain siksi että sattui syntymään toista ennen tai toisen jälkeen. Molemmat saa saman verran.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei halunnut osallistua synnytykseen, vaan joi itsensä känniin ja krapulan takia ei edes tullut meitä katsomaan seuraavana päivänä. Että semmonen lahja :(
Tiedän tunteen ja olen pahoillani puolestasi!
Kukkia ja kotona on odottanut kakkukahvit.