Teini sai porttikiellon kaverilleen koska otti septum-lävistyksen
Tämän kaverin äiti pelkää nyt että tyttöni kuuluu "narkkaripiireihin" Mitä luulette, voisinko puhumalla tälle äidille jotenkin selventää ettei tuollaisesta ole kyse?
Kommentit (33)
Onko tämä niitä äitejä, jonka mielestä korvakorutkin on syntiä?
Lehmän nenärengas? välillä tuntuu että ihmiset ei mieti pätkääkään mitä joku "hieno" juttu tuo ekaksi mieleen. Miksi tyttäresi haluaa että ihmiset ajattelevat häntä lehmänä?
En minäkään tuosta lävistyksestä riemuissani ole mutta että porttikielto? Äidillä vähän pipo kireällä.
Ap
Kyllä määkin vähän kieroon katson, jos tyttären ystävät esittelee lävistyksiään. Mitään en sano, mutta onhan ne rumia.
Vierailija kirjoitti:
Lehmän nenärengas? välillä tuntuu että ihmiset ei mieti pätkääkään mitä joku "hieno" juttu tuo ekaksi mieleen. Miksi tyttäresi haluaa että ihmiset ajattelevat häntä lehmänä?
Omapa on nenänsä. Sinä varmaan ajattelet puujalan omaavan ihmisen olevan pöytä.
No huh. Olen ymmärtänyt, että kaikki fiksut vanhemmat opettavat lapsilleen ettei ulkonäöllä ole väliä eikä sen perusteella saa tuomita ketään, mutta tuo mamma ei varmaankaan niin ole tehnyt koska itse kehtaa väittää ap:n tytärtä narkkarin näköiseksi. Erittäin huonos käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaa mua oo vielä korvamerkitty, koitettu lypsää tai laitettu navettaan/laitumelle.
Tää septum on siitä hyvä lävistys, että tän saa tarvittaessa piiloon, kun vaan kääntää korun sisään nenään/laittaa tapin. Lisäksi ei jää näkyviä arpia, kun sitten joskus kasvaa tästä yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.google.fi/search?q=cow+with+a+nose+ring&tbm=isch
kaunista? miksei jos sattuu olemaan lehmä.
Hmm. Niin oli itselläkin septumlävistys kunnes jouduin leikkaukseen ja sairaalaan muutamaksi päiväksi ja lävistys ehti kasvaa umpeen. Limakalvoa kun on.
Voihan tyttäresi kaverin äidin ahdaskatseisuuden vuoksi laittaa "piilokorun" silloin kun menee käymään? Sellaista käytin itse töissä, tossin pelkän ahdaskatseisuuden perusteella se tuntuu väärältä.
Ja niin, kävun töissä; kympin tyttö koko kouluajan, vakipaikka suoraan koulusta lähtiessä, ei huumeita ja normaali perhe. Ei se lävistys ihmistä määrittele, mutta jos joku näin on päättänyt en usko että hevillä saa mieltä muuttumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurahdin tälle, hyvä ja oikeasti osuva vertaus.
Mitäpä sitä muutenkaan nuorten muotia arvostelemaan, kaikkien ikäpolvien nuoruudessa on ollu erikoisia juttuja muodissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä saat aivan vapaasti olla ottamatta lävistystä nenääsi jos et pidä sitä viehättävänä.
Se on kyllä superruma. En kieltäisi missään tapauksessa lapseltani kaverisuhdetta tuollaisen takia, mutta ihmettelen, miten sinä olet alaikäiselle antanut luvan moiseen typeryyteen. Vanhemmuutta on myös osata kieltää asioita, vaikka kuinka lasta veetuttaisi.
Täytyy kyllä myöntää, että naamalävärityypit on poikkeuksetta jotenkin hukassa itsensä kanssa. Kerran mulla oli tosi fiksu ja mukava työkaveri, jolla oli niitä läväreitä ja ajattelin jo, että poikkeus vahvistaa säännön. Puhui kerran avoimesti työpöydässä mielenterveysongelmistaan ja hoitojaksoistaan aiemmin sairaalassa. Nyt oli kunnossa, kun lääkkeet oli kohdillaan... Niin, joten poikkeusta ei ollutkaan olemassa. :)
Mun mielestä kertoo vain näiden ihmisten uskomattomasta typeryydestä, jotka tuomitsee ihmisen lävistyksien ja/tai tatuointien perusteella :D Helvetti, miten voi niin kovasti persettä kutittaa toisen ihon reiät ja leimat? Nykyajan ihmisillä on todellakin liikaa vapaata aikaa.
Itse omistan feikin septum-lävistyksen, joita ajattelin hamstrata lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisempi tuo on kyllä ihmisillä ja niillähän se alunperin olikin, enkä oo eläessäni nähnyt yhtäkään septumillista lehmää, vaikka maalta olen kotoisin. Taitaa lehmät vaan haluta yrittää näyttää ihmiseltä.
Millanen lävistys tää on? Tämmöinen nännilävistetty pappa ei pysy näissä enää perässä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä saat aivan vapaasti olla ottamatta lävistystä nenääsi jos et pidä sitä viehättävänä.
Kerroin vaan mitä muut ajattelevat tuollaisen nähdessään. Jos omat sukulaisesi ja kaverisi eivät kehtaa olla rehellisiä niin netissä kuulet kyllä totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä superruma. En kieltäisi missään tapauksessa lapseltani kaverisuhdetta tuollaisen takia, mutta ihmettelen, miten sinä olet alaikäiselle antanut luvan moiseen typeryyteen. Vanhemmuutta on myös osata kieltää asioita, vaikka kuinka lasta veetuttaisi.
Täytyy kyllä myöntää, että naamalävärityypit on poikkeuksetta jotenkin hukassa itsensä kanssa. Kerran mulla oli tosi fiksu ja mukava työkaveri, jolla oli niitä läväreitä ja ajattelin jo, että poikkeus vahvistaa säännön. Puhui kerran avoimesti työpöydässä mielenterveysongelmistaan ja hoitojaksoistaan aiemmin sairaalassa. Nyt oli kunnossa, kun lääkkeet oli kohdillaan... Niin, joten poikkeusta ei ollutkaan olemassa. :)
Miten se työkaveri lakkaa olemasta fiksu ja mukava jos paljastuu että hänellä on mielenterveysongelmia jotka eivät kuitenkaan nykyään haittaa hänen elämäänsä? Minullakin on mielenterveysongelmia mutta minulla ei ole edes reikiä korvissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerroin vaan mitä muut ajattelevat tuollaisen nähdessään. Jos omat sukulaisesi ja kaverisi eivät kehtaa olla rehellisiä niin netissä kuulet kyllä totuuden.
Vai niin. Minä ja ystävänikö sitten valehtelevat, jotka pitävät septumia ihanina, mikäli ne sopivat kantajalleen? Olet kyllä hieman yksinkertainen :'D
Minä toimisin kuin kaverin äiti. Ei sen lävistyksen takia vaan siksi, että en halua kotiini tyhmiä ihmisiä. Minusta tuollainen itsensä "koristeleminen" edustaa asioita, joita minun ei onneksi tarvitse kodissani hyväksyä. Teini voisi tavata kaveriaan muualla ja kaikki olisi tyytyväisiä.
Ei kannata, sieltä tulee vain eheytyssaarnaa.